Waarom een herstel sticker erop?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:15 schreef Think_Pad het volgende:
Gefeliciteerd!
Oja nog een irritant puntje....
Heb vaak op zaterdag post mee voor een kinderdagverblijf, maar die is op zaterdag niet open, en daarom kan ik niet bij de brievenbus (zit achter een hek).
2 week terug had ik dus post die ik weer mee terug moest nemen. Herstelsticker erop geplakt, en klaar dacht ik. Die week erop kreeg ik die shit weer mee, met die stickers erop (ik herkende m'n handschrift). Ik dacht: toeval.
Wat denk je?? Krijg ik die enveloppen vandaag weer mee![]()
Dus nu maar groot erop gezet dat ze dat niet bij de zaterdagpost moeten gooien.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:42 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Wat ben jij van plan met de postbezorger?
Als ik zo lees wat je daar allemaal doet is het niet meer dan terecht dat je een vast contract krijgt. Gefeliciteerd, het is je gegund.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:06 schreef xxiessiexx het volgende:
Eén keer raden wie er een vast contract heeft gekregen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankje!quote:Op zondag 6 februari 2011 04:37 schreef TokenW het volgende:
[..]
Als ik zo lees wat je daar allemaal doet is het niet meer dan terecht dat je een vast contract krijgt. Gefeliciteerd, het is je gegund.
Helemaal gemist, maar gefeliciteerdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:06 schreef xxiessiexx het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankjewel!quote:Op zondag 6 februari 2011 13:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Helemaal gemist, maar gefeliciteerd
Jazekerquote:Op zondag 6 februari 2011 19:05 schreef rub3n het volgende:
Een vast contract voor onbepaalde tijd of ...?
Desalniettemin gefeliciteerd!
Nogmaals gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:06 schreef xxiessiexx het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is een pleonasme tautologie , een vast contract is per definitie voor onbepaalde tijd.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:05 schreef rub3n het volgende:
Een vast contract voor onbepaalde tijd of ...?
Desalniettemin gefeliciteerd!
Mag niet meer (optima) Alles gaat terug naar het sorteercentrum en gaat dan dinsdag de bestelling pas weer in.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:28 schreef rub3n het volgende:
[..]
Waarom een herstel sticker erop?
Elastiekje erom, in de bezorgersmap met briefje erbij dat het maandag mee kan. Klaar! Je gebruikt de herstelstickers een beetje verkeerd.
Dat gezeik hebben we hier nu ook. We hebben hier een industrieterrein wat zaterdag grotendeels dicht is, normaalgesproken bundel je de post af en leg je de bundels terug op de kast voor maandag. Nu wordt de post weggehaald en ergens opgeslagen, en je krijgt het dan pas dinsdag weer mee.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:16 schreef Troeta het volgende:
[..]
Mag niet meer (optima) Alles gaat terug naar het sorteercentrum en gaat dan dinsdag de bestelling pas weer in.
Minder post op maandag dus en ja, ik weet dat het dan ontzettende vertraging geeft,maar dat maakt niets uit voor TNT.
Dus die herstelsticker is wel juist, snap alleen niet dat je het dan pas een week later weer krijgt?
Ja heb ik ook! deze zaterdag geen Makro dus hopelijk snel klaar dan. Ik heb wat grappigs meegemaakt vorige week haha tijdens het lopen van mijn wijk. Er kwam een bejaarde man naar mij toe en zei dat de acties in de C1000 folders die ik ook aan het bezorgen was die dag afliepen (5 februari) en dat die folders dus een week eerder bezorgd moesten worden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:05 schreef xxiessiexx het volgende:
Hopelijk zaterdag ook lekker weinig post, denk het wel aangezien er geen Makro is. Bij ons staat Makro gelijk aan veel post, bij jullie ook?
Loop je ook lekker voor jan lul danquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:48 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Ja heb ik ook! deze zaterdag geen Makro dus hopelijk snel klaar dan. Ik heb wat grappigs meegemaakt vorige week haha tijdens het lopen van mijn wijk. Er kwam een bejaarde man naar mij toe en zei dat de acties in de C1000 folders die ik ook aan het bezorgen was die dag afliepen (5 februari) en dat die folders dus een week eerder bezorgd moesten worden.
Ik stond erbij van:hij heeft nog gelijk ook! Heb daarna maar alle overgebleven folders bezorgd en laten weten aan mijn baas toen ik klaar was en die was er bepaald niet blij mee en ging meteen bellen naar hogere piefen voor uitleg, hopelijk is het deze week verbeterd
Kun je er iets meer over vertellen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Succes met je sollicitatie!
Bij mij en een klasgenoot van me, ging de sollicitatieprocedure vrij snel.
Over het algemeen is het volgens mij zo dat als je je aanmeld en ze nemen contact met je op, dat je er dan ook wel vanuit kunt gaan dat je wordt aangenomen. Ik heb althans nog nooit gehoord dat iemand solliciteerde en niet werd aangenomen. De sollicitatieprocedure is dan ook zoiets als "Op welke dagen kun je? Heb je een fiets? Kun je dit formulier even invullen?" En dat is het.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kun je er iets meer over vertellen?(of heb je dat al gedaan?
).
Ik zoek in Den Haag trouwens en ik woon hier nog niet zo lang (5 maanden), dus ik hoop dat er plek is in m'n eigen wijk en anders is het wel een manier om de wijk goed te leren kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |