Klinkt als een kater... 's avonds een man/vrouw 's ochtends een...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:57 schreef pussywillow het volgende:
Zulke dingen maak ik nou nooit mee![]()
Ik zou vandaag 2 wijken bezorgen, maar ik voelde me gisteravond al niet lekker en vanochtend was het helemaal drama (bonzende hoofdpijn, misselijk, slap). Heb me toch maar ziekgemeld, niemand heeft tenslotte iets aan een bezorger die kotsend in de bosjes ligtDe TC was not amused (er waren al een hoop zaterdagbestellers niet, daarom moest ik ook komen opdraven), maar ja, ik ben ook niet voor m'n lol ziek...
Hah, daar heb ik 2 weken lang in dit topic over zitten klagen haha. Ze zijn wel snel die combo'tjes!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:13 schreef Peterselieman het volgende:
ik ben al 2 folders op zaterdag gewend, maar bij een deel van de route waren het er zelfs drie. Moest vandaag in een huurauto rijden. Een Opel Combo rijdt prima, maar de instap is te laag om even gemakkelijk in en uit te stappen.
quote:Onze communicatie is vanaf 1 juni daarom al in de nieuwe naam en nieuwe huisstijl. Van visitekaartjes, briefpapier tot facturen en internet. De rebranding van andere middelen, zoals autos, kleding, brievenbussen en gebouwen, doen we stap voor stap. De budgetten voor de rebranding zijn immers niet onbeperkt. Daarom kijken we heel efficiënt naar het proces: wat kan wel, wat kan niet? Bestellen we bijvoorbeeld nieuwe autos, dan doen we dat in een kleur die zo neutraal mogelijk is en daardoor eenvoudig aan te passen is aan de nieuwe huisstijl.
Er zit onderin best wel wat trekkracht jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:05 schreef rub3n het volgende:
Hah, daar heb ik 2 weken lang in dit topic over zitten klagen haha. Ze zijn wel snel die combo'tjes!
Volgens mij werkt dat wettelijk gezien niet zo. Je kiest er dan immers zelf voor om niet op en neer naar Zwolle te gaan. Als ze gewoon aanbieden dat je mee kunt naar Zwolle heb je geloof ik geen recht op een verdere financiele vergoeding.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:09 schreef rub3n het volgende:
Dan mogen ze me trouwens afkopen. Ik ga dus echt niet op-en-neer naar Zwolle.
Volgens mij heb ik dan recht op het aantal maanden overgebleven in mijn contract x gemiddeld aantal uren. Maar dat moet ik tzt maar eens uitzoeken.
Ik ben postbezorger ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:18 schreef rub3n het volgende:
Kun je dan gewoon blijven werken? Of ben je nu ook postbezorger?
Wat een gegiechel en of ik inderdaad de post niet te hard naar binnen wilde gooienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:34 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Heb je ze post op hun hoofd kunnen gooien?
Wie wil er in godesnaam een ex-TNT bestelauto kopen, extreem veel gebruikt, zeer slecht onderhouden, gereden door onervaren bestuurders die eigenlijk onhaalbare diensten moeten rijden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:09 schreef rub3n het volgende:
Hier was er een KPN glasvezel mailing. Brievenbus-aan-brievenbus. De machine kon er niet mee overweg. Dus zaten ze op willekeurige volgorde in de reject. Nog erger als stempassen dus.
Gelukkig heb ik een boerenwijk met inbel-lijntjes en geen glasvezel dus muwhaha.
Van die bestickering wist ik overigens. Een witte bestelbus verkoopt beter dan een oranje haha. Ik vind ze wel chique!
Ons VBG schijnt ook al een half jaar (of meer) te koop te staan. Maar volgens mij kan dat gerust nog 2 tot 3 jaar zo zijn.
Dan mogen ze me trouwens afkopen. Ik ga dus echt niet op-en-neer naar Zwolle.
Volgens mij heb ik dan recht op het aantal maanden overgebleven in mijn contract x gemiddeld aantal uren. Maar dat moet ik tzt maar eens uitzoeken.
Nee, per fase per area worden ongeveer 10 vestigingen gereorganiseerd, eerste fase is juni 2011.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:03 schreef Viper86 het volgende:
Wordt die auto-unit straks in juni eigenlijk al ingevoerd?
Er zijn 10 vestigingen waar ze een proef met eMotion (naam is nu trouwens veranderd in TNT Autobedrijf, emotion was te vaag) waar het volgens de managers op de voorlichtingsbijeenkomst geweldig liep na wat introductieprobleempjes. Sure, zo geweldig was optivo ook.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:00 schreef loonytik het volgende:
whut @.@ Bij ons word hier al met "emotion" gereden.... Hoe is dat mogelijk dan ? Die chauffeurs die daarvoor rijden mogen ook niks meer voorbereiden hier. Alleen we lenen soms wel iemand uit aan hun als hun mensen tekort komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |