toen ze mensen uitnodigden tijdje terug was ik nog te vers kennelijk om uitgenodigd te wordenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, alleen ze plannen het altijd als ik niet kan
ik ben ook nog nooit uitgenodigd, alleen voor dat idee om naar Londen te gaan... maar dat gaat me dan een beetje te ver...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toen ze mensen uitnodigden tijdje terug was ik nog te vers kennelijk om uitgenodigd te worden
qua niveau lijkt het af en toe, wat zeg ik bijna altijd wel op elkaar...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef NBT het volgende:
Ohhw wacht, ksc zeiden jullie, ik dacht KPD
Maar ja ze zijn snel aan het lullen ik hou het gewoon niet bij, dan maar hier..
Okee werkse!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:48 schreef Koen66 het volgende:
hahaha NBT, dacht al, je stond zelfs een keer in de dag top 10 daar
Nu echt ff weg, tozzo
Mja..... KSC is wel leuk als er geen hond in grtd is.....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ben ook nog nooit uitgenodigd, alleen voor dat idee om naar Londen te gaan... maar dat gaat me dan een beetje te ver...
[..]
qua niveau lijkt het af en toe, wat zeg ik bijna altijd wel op elkaar...
ja, ik doe van allebei een beetje...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:49 schreef NBT het volgende:
[..]
Mja..... KSC is wel leuk als er geen hond in grtd is.....
als het snel gaat niet nee...quote:
ach... ik maak me er niet druk meer om... het is en blijft toch maar internet...quote:
Ik zou niet durven!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ach... ik maak me er niet druk meer om... het is en blijft toch maar internet...
maar zolang jij mij maar niet negeert vind ik het goed
ik heb geen zin meer... maar moet echt nog wat afmakenquote:
Ga even keihard werken, dan kunnen we daarna weer fokkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik heb geen zin meer... maar moet echt nog wat afmaken
Ja, daar heb je een punt... ik zal mn best doen... maar dan laat ik jou hier alleen achter... dan ga je je weer vervelen en nog meer foto's makenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:54 schreef NBT het volgende:
[..]
Ga even keihard werken, dan kunnen we daarna weer fokken
hahaha, nee dat zal ik niet meer doen! hihihi.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een punt... ik zal mn best doen... maar dan laat ik jou hier alleen achter... dan ga je je weer vervelen en nog meer foto's maken
okay... dan ga ik aan de slag...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:57 schreef NBT het volgende:
[..]
hahaha, nee dat zal ik niet meer doen! hihihi.
Werkse mop!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
okay... dan ga ik aan de slag...
Of jullie vermaken onsquote:
pm je adres nouquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:07 schreef Ezechielk het volgende:
Zo. Tot zover de stortvloed aan klanten die om mij vragen
wat wil je dat we doenquote:
soms wel irritant ja, bij ons ook... dan denk ik aaargh, mijn collega kan je ook helpen...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:07 schreef Ezechielk het volgende:
Zo. Tot zover de stortvloed aan klanten die om mij vragen
ok: (ik die een dansje doet)quote:
Kan het je wel lerenquote:
quote:
Komt omdat ik dacht dat er alleen in KPD slowchats waren...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:21 schreef NBT het volgende:
madmuppet wie ben je eigenlijk, heb je nooit eerder gezien hier
Bahahaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:22 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Komt omdat ik dacht dat er alleen in KPD slowchats waren......
Donequote:
Nah, ik ben op dit moment ook degene met de meeste kennis die aanwezig isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:15 schreef NBT het volgende:
[..]
soms wel irritant ja, bij ons ook... dan denk ik aaargh, mijn collega kan je ook helpen...
Heb geen pm..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Done [ afbeelding ]
[..]
Nah, ik ben op dit moment ook degene met de meeste kennis die aanwezig is
Hoe istie!?quote:
Hij is hem aan het versturen als het goed isquote:
Heb hem!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij is hem aan het versturen als het goed is
quote:
Huishouden... moet echt ff grondig schoonmakenquote:
Oh, bah, dat is wat minder.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:28 schreef NBT het volgende:
[..]
[..]
Huishouden... moet echt ff grondig schoonmaken
Wat is hier gaande?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ sleurt NBT mee een donker steegje in
* NBT gaat graag met je mee Sm0keZ...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ sleurt NBT mee een donker steegje in
Tja, moet helaas ook gebeuren!quote:
Ja, dat is waar. Anders moet je je ook steeds een weg banen door het stof en dergelijke.quote:
Zo erg is het gelukkig niet hoor, maar je mag mij best komen helpen, haha jij nog plannen...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Anders moet je je ook steeds een weg banen door het stof en dergelijke.
Oh, altijd leuk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niks hoor, ik kom gewoon even als volslagen onbekende NBT even kidnappen
Morgen werken, verder niet echt veel eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Zo erg is het gelukkig niet hoor, maar je mag mij best komen helpen, haha jij nog plannen...
Ik ga wel misschien zaterdag naar de bonnefooi, wel eens geweest?
beetje dansen, gek doen en bierdrinken is toch ieder zijn ding?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, altijd leuk.
[..]
Morgen werken, verder niet echt veel eigenlijk.
Gezellig.Nee, kom er nooit, niet echt mijn ding denk ik.
ja... en wij zijn er niet eens...quote:
nu wel!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja... en wij zijn er niet eens...
Ik kan je niet vindenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou schiet eens op dan, ik waai zowat weg hier
Ik verwijder speciaal voor jou die hyves-app van m'n telefoon zodat hij het weer normaal op m'n laptop doet enzo..quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik verwijder speciaal voor jou die hyves-app van m'n telefoon zodat hij het weer normaal op m'n laptop doet enzo..
Maar nee hoor !
ja, even spiekende ja...quote:
Ja, fanmailquote:
Boefje!quote:
Nou die krijg je niet hoor. die andere heb je al en dat laatste komt de 20ste.quote:
Ja! En ik heb zelfs m'n telefoon opnieuw opgestart... Weet je hoe lang dat duurt op een iPhone ;')quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:38 schreef NBT het volgende:
[..]
Oh neeeeeee........
Speciaal voor mij?hihi
Dat zuigt inderdaad.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik haat windklitten in mijn haar
erg hea...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Boefje!![]()
[..]
Nou die krijg je niet hoor. die andere heb je al en dat laatste komt de 20ste.
hihihihi, wat een kuttelefoonquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja! En ik heb zelfs m'n telefoon opnieuw opgestart... Weet je hoe lang dat duurt op een iPhone ;')
Heul niet, en inderdaad.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Boefje!![]()
[..]
Nou die krijg je niet hoor. die andere heb je al en dat laatste komt de 20ste.
Neehoor, jij mag altijd spieken.quote:
wat nou heul niet.......... echt wel.........quote:
Beter dat dan... Najah, laat maar.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik haat windklitten in mijn haar
Nah, dan ga ik liever naar de Plantage ofzo, met een paar vriendinnen. Is ook nog dichterbij.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:35 schreef NBT het volgende:
[..]
beetje dansen, gek doen en bierdrinken is toch ieder zijn ding?
Bewijs!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:41 schreef NBT het volgende:
[..]
wat nou heul niet.......... echt wel.........
Plantage kom ik ook wel eens ja.. is wel gezellig dar met die banken enzoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nah, dan ga ik liever naar de Plantage ofzo, met een paar vriendinnen. Is ook nog dichterbij.
Ik heb een schaarse, geen echtequote:
Oke, je heb gelijk. Maar dat teken ik wel op je buik danquote:
Neee CCquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
Het is te druk voor mijkom later weer terug
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:42 schreef NBT het volgende:
[..]
Plantage kom ik ook wel eens ja.. is wel gezellig dar met die banken enzo
Ja, de meeste tijd wel ja..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja inderdaad.Maar de laatste tijd ga ik helemaal niet meer uit eigenlijk. Gewoon lekker thuis op de bank met laptop.
quote:
quote:
Op date met je laptopquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja inderdaad.Maar de laatste tijd ga ik helemaal niet meer uit eigenlijk. Gewoon lekker thuis op de bank met laptop.
quote:
Ja, op de bank op zaterdagavond, had je laptop je dat nog niet verteldquote:
Neehoor, we gaan wel andere dingen bespreken!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:47 schreef Sm0keZ het volgende:
Gaan we nu alle kroegen in Veenendaal bespreken? Daar kan ik niet over meepraten, ben er nog maar 1x geweest, en dan nog niet eens in de kroeg
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik zeg ook niet dat je dat niet mag MD
Veenendaal.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:47 schreef Sm0keZ het volgende:
Gaan we nu alle kroegen in Veenendaal bespreken? Daar kan ik niet over meepraten, ben er nog maar 1x geweest, en dan nog niet eens in de kroeg
Mijn laptop kan niet praten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, op de bank op zaterdagavond, had je laptop je dat nog niet verteld
Watquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Oke, je heb gelijk. Maar dat teken ik wel op je buik dan
Misschien wel, misschien nietquote:
Ja zo dichtbij is het voor mij ook weer niet... Ik rij er wel zo af en toe langs, dat dan weer wel!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:48 schreef NBT het volgende:
[..]
Neehoor, we gaan wel andere dingen bespreken!![]()
Ben je hier pas 1 keer geweest ja?
Ik wou zeggen dat kun je op je buik schrijven, maar dat doe ik liever zelfquote:
En dan stop je niet ff onderweg?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja zo dichtbij is het voor mij ook weer niet... Ik rij er wel zo af en toe langs, dat dan weer wel!
Aahhh dat mag hier ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:28 schreef NBT het volgende:
[..]
[..]
Huishouden... moet echt ff grondig schoonmaken
En zwartekousenregelsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Behalve alle rommel en hangjongeren.
Van beiden heb ik geen last, rommel kijk ik overheen, en hangjongeren eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Behalve alle rommel en hangjongeren.
Ik kan moeilijk over hangjongeren 'heen kijken' als ze me telkens na roepen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Van beiden heb ik geen last, rommel kijk ik overheen, en hangjongeren eigenlijk ook wel
Daar heb ik dan weer nooit last van!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk over hangjongeren 'heen kijken' als ze me telkens na roepen.![]()
Watquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:49 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat kun je op je buik schrijven, maar dat doe ik liever zelf
Ohw what? nou dat overkomt me nooit...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk over hangjongeren 'heen kijken' als ze me telkens na roepen.![]()
Dat is erg dichtbij ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:52 schreef Bos81 het volgende:
Mijn broer heeft in Wageningen gewoond, dat is toch ook niet ver van Veenendaal af?
Niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer nooit last van!
Hé meizzju, mag ik je telefoonnoemmer. MEIZJUH! Hé, SLET!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:52 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohw what? nou dat overkomt me nooit...
Tja je hoort wel eens:
Hee Meisje!!
Hee Meisje Hallo zie je ons niet ofzoggggggg?
Dat jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hé meizzju, mag ik je telefoonnoemmer. MEIZJUH! Hé, SLET!
Jajajaquote:
Het spijt mequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:54 schreef MaleDuck het volgende:
kijk, veenendaal is wel een hot onderwerp... jullie gaan snel voor een werkende MD...
Om een of andere vage reden voelen die hangjongeren nooit zo aangetrokken tot 25 jarige kerels van 2,03mquote:
Johhhh, je weet best!quote:
Hoe kan dat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Om een of andere vage reden voelen die hangjongeren nooit zo aangetrokken tot 25 jarige kerels van 2,03m
wat is je nummer danquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:55 schreef Ezechielk het volgende:
Appel. Appel. Hey, Appel. Mag ik je nummer?
Hey, dat ken ik. Alleen ben ik een een paar cm kleinerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Om een of andere vage reden voelen die hangjongeren nooit zo aangetrokken tot 25 jarige kerels van 2,03m
Grapje hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
ja, 8 om precies te zijn en 1 jaar ouderquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hey, dat ken ik. Alleen ben ik een een paar cm kleiner
quote:
Kom maar gauw eens kennis maken danquote:
Deze eend heeft een levertijd van 2 wekenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:56 schreef NBT het volgende:
[..]
[..]
Kom maar gauw eens kennis maken dan
quote:
bijna 5 jaar ouder en flink wat centimeters korterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hey, dat ken ik. Alleen ben ik een een paar cm kleiner
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Deze eend heeft een levertijd van 2 weken
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Grapje hoor.Ghehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.
quote:
we lachen ze uit..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:58 schreef Ezechielk het volgende:
Ach, als je je bang laat maken door dat soort gastjes vraag je er om
Ik laat me niet bang maken, ik negeer ze altijd gewoon.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:58 schreef Ezechielk het volgende:
Ach, als je je bang laat maken door dat soort gastjes vraag je er om
Ach over 14 jaar ben je net zo oud als ik nuquote:
Dat is al bijna.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach over 14 jaar ben je net zo oud als ik nu
Ik ben nog een jonkie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:02 schreef NBT het volgende:
over 14 jaar? wat een verschil.... wij schelen maar 7 toch bos?
ahhh dat zal het zijn!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
Sorry NBT ik voer de katten nu
Jep net je sweet 16 gehadquote:
op zn vroegst kwart voor 5... maar denk dat ik tot kwart over 5 ga... scheelt me weer een half uur vakantie...quote:
ja, idd had te snel alleen naar het jaartal gekekenquote:
Ik verschil overigens 13 met OMdatAppel. Ik weet niet of we er 7 schelen, ik ben van 15-3-81quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:02 schreef NBT het volgende:
over 14 jaar? wat een verschil.... wij schelen maar 7 toch bos?
Ben je toch ook...quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik verschil overigens 13 met OMdatAppel. Ik weet niet of we er 7 schelen, ik ben van 15-3-81
Ohja? Wat is er mooi aan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, idd had te snel alleen naar het jaartal gekeken
maar mooie datum van je verjaardag
4 jaar geleden op die dag een pak aan gehadquote:
Oh, wat leuk!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
4 jaar geleden op die dag een pak aan gehad
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, wat leuk!Dan is het inderdaad een mooie datum.
Vanavond nog een feestje voor de kleine meid?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
op zn vroegst kwart voor 5... maar denk dat ik tot kwart over 5 ga... scheelt me weer een half uur vakantie...
hoe laat is jouwquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:10 schreef NBT het volgende:
[..]
Vanavond nog een feestje voor de kleine meid?
over een half uurtje..quote:
Lekkerquote:
Bijna 18quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ben 17 en iedereen hier is bijna in de 20
Ik ben al een tijdje in de 20quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
en dan ken je alleen de KPD sc?quote:
Ja maar ik ben ook 17.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ook.. Dit jaar wordt het 7de jaar ...quote:
Ik dacht dat je zei dat jij bijna 18 wasquote:
Je bent zo oud/jong als je jezelf voelt... Voel me nog steeds een klein jochiequote:
nee hoor niet iedereenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nee dat was een reactie naar CC ... ik ben 26...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:16 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei dat jij bijna 18 was
Dat had ik daarna door inderdaad.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:17 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Nee dat was een reactie naar CC ... ik ben 26...
Maar jij bent een apart gevalquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:18 schreef MaleDuck het volgende:
leuk zo'n inventarisatie van leeftijden...
weet iedereen waar ie staat
Pardon? Noem je mij nou Guppie?quote:
ik ook!quote:
eigenlijk ben ik hier uitschot die meer in KSC thuishoortquote:
Oh, 5 januari.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wanneer ben je jarig omdatappel??
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:19 schreef NBT het volgende:
[..]
Pardon? Noem je mij nou Guppie?
[..]
ik ook!
Maar hier is het zo gezellig, je kan het natuurlijk niet laten!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik hier uitschot die meer in KSC thuishoort
Ik ben Muts niet!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:20 schreef madmuppet het volgende:
[..]yup... Of ik moet je muts noemen... Maar guppie is wat netter
Gaaaaf, waar, wat, waarom?quote:
Ik wil ook een nieuwe... Ben al 7 jaar aan het bedenken wat ik er bij wilquote:
Waar: Bij mijn halfzus thuisquote:
hahaha en voel ik me weer een beetje jongquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:20 schreef NBT het volgende:
[..]
Maar hier is het zo gezellig, je kan het natuurlijk niet laten!
Mijn honden waaiden vanmiddag bijna weg.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:23 schreef Sm0keZ het volgende:
Pff wat een wind zeg, dat zal wat worden met hardlopen vanavond
Er tegenin is niets... Ervan af gaat hard joh!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:23 schreef Sm0keZ het volgende:
NEEquote:
Lekker toch!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:23 schreef Sm0keZ het volgende:
soms ook nietquote:
Waar op je lichaam natuurlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:22 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Waar: Bij mijn halfzus thuis
Wat: Een gitaar( wss die van de Queen gitarist ) omhuld in vlammen
Waarom: Krijg hem voor mijn verjaardag
Mja ach, het wordt gewoon een rondje, niet specifiek één kant op ofzo... Maar ik wil wel die 12km halen in een uur tijd! Hopelijk doen m'n nieuwe hardloopschoentjes (maat 49) het een beetjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:23 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Er tegenin is niets... Ervan af gaat hard joh!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:23 schreef NBT het volgende:
[..]
NEE
[..]
Lekker toch!Met wind, dan heb je het tenminste niet zo heet. aangezien dat natuurlijk ook niet erg is
Brian Mayquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:22 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Waar: Bij mijn halfzus thuis
Wat: Een gitaar( wss die van de Queen gitarist ) omhuld in vlammen
Waarom: Krijg hem voor mijn verjaardag
Goed bezig!, hou je het een beetje vol?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja ach, het wordt gewoon een rondje, niet specifiek één kant op ofzo... Maar ik wil wel die 12km halen in een uur tijd! Hopelijk doen m'n nieuwe hardloopschoentjes (maat 49) het een beetje
[ afbeelding ]
Ik noem jou toch ook geen mafkees ofzoquote:
WTF maat 49... Kun je beter een zeilspannen aan je lijf en het water opgaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja ach, het wordt gewoon een rondje, niet specifiek één kant op ofzo... Maar ik wil wel die 12km halen in een uur tijd! Hopelijk doen m'n nieuwe hardloopschoentjes (maat 49) het een beetje
[ afbeelding ]
Omg, 12 km. Ik red nog niet eens 1 km.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mag best, kan aardig kloppen namelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:26 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik noem jou toch ook geen mafkees ofzo![]()
ah dacht dat ik de enige was zonder hardloopconditiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omg, 12 km. Ik red nog niet eens 1 km.
Hm.. niet om je een minderwaardigheidcomplex aan te praten, maar da's toch wel dramatisch hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omg, 12 km. Ik red nog niet eens 1 km.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:28 schreef NBT het volgende:
Ik ga er vandoor liefjes en boefjes, heeeeeeel misschien tot vanavond.. maar denk het niet![]()
![]()
![]()
![]()
Het zal wel volgende week wordenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:28 schreef NBT het volgende:
Ik ga er vandoor liefjes en boefjes, heeeeeeel misschien tot vanavond.. maar denk het niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TornCity?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weer geen TC dus
Doeiiiiii dan maar![]()
![]()
Ohwja, nou misschien!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weer geen TC dus
Doeiiiiii dan maar![]()
![]()
Maak je hyves werkend!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het zal wel volgende week worden
Goed weekend meis!
Ik zal je..quote:
![]()
![]()
![]()
Goh, dankje.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm.. niet om je een minderwaardigheidcomplex aan te praten, maar da's toch wel dramatisch hoorDit wordt letterlijk de 3e keer dat ik buiten ga hardlopen
Fijne verjaardag nog van je meisje!quote:
quote:
U wishedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:30 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohwja, nou misschien!![]()
[..]
Maak je hyves werkend!![]()
![]()
[..]
Ik zal je..
ga jij ook al weg?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
Fijne verjaardag van MiniDuck MD
ik hou heul niet van sport zowiezoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik hou ook gewoon niet van hardlopen.
ik hou van kijken naar sportquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sommige sporten kunnen er nog wel mee door.
ik ookquote:
Het schijnt ook een stuk leuker te worden als je er al wat verder mee bent en je je resultaten per week omhoog ziet gaan.. Maar zo ver ben ik helaas ook nog nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik hou ook gewoon niet van hardlopen.
liefquote:
Kickboksenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sommige sporten kunnen er nog wel mee door.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
Aaw oke, wel leuk voor miniduck
haha leuk manquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ze had vanmorgen bij de kinderopvang getrakteerd en ze was helemaal trots
Voetbal en fitnessen bij de voetbal ...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kickboksen
De rest doe ik meer om conditie, kracht en massa op te bouwen op een wat minder blessuregevoelige manier
Ah, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ze had vanmorgen bij de kinderopvang getrakteerd en ze was helemaal trots
ja, zekerquote:
Dank je!quote:
Goed weekend kerelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, zeker
[..]
Dank je!
Ik ga hier maar eens afsluiten
Paardrijden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kickboksen
De rest doe ik meer om conditie, kracht en massa op te bouwen op een wat minder blessuregevoelige manier
Hetzelfdequote:
jij liever dan ik...quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nog even en dan is MiniDuck oud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |