toen ze mensen uitnodigden tijdje terug was ik nog te vers kennelijk om uitgenodigd te wordenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, alleen ze plannen het altijd als ik niet kan
ik ben ook nog nooit uitgenodigd, alleen voor dat idee om naar Londen te gaan... maar dat gaat me dan een beetje te ver...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toen ze mensen uitnodigden tijdje terug was ik nog te vers kennelijk om uitgenodigd te worden
qua niveau lijkt het af en toe, wat zeg ik bijna altijd wel op elkaar...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef NBT het volgende:
Ohhw wacht, ksc zeiden jullie, ik dacht KPD
Maar ja ze zijn snel aan het lullen ik hou het gewoon niet bij, dan maar hier..
Okee werkse!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:48 schreef Koen66 het volgende:
hahaha NBT, dacht al, je stond zelfs een keer in de dag top 10 daar
Nu echt ff weg, tozzo
Mja..... KSC is wel leuk als er geen hond in grtd is.....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ben ook nog nooit uitgenodigd, alleen voor dat idee om naar Londen te gaan... maar dat gaat me dan een beetje te ver...
[..]
qua niveau lijkt het af en toe, wat zeg ik bijna altijd wel op elkaar...
ja, ik doe van allebei een beetje...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:49 schreef NBT het volgende:
[..]
Mja..... KSC is wel leuk als er geen hond in grtd is.....
als het snel gaat niet nee...quote:
ach... ik maak me er niet druk meer om... het is en blijft toch maar internet...quote:
Ik zou niet durven!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ach... ik maak me er niet druk meer om... het is en blijft toch maar internet...
maar zolang jij mij maar niet negeert vind ik het goed
ik heb geen zin meer... maar moet echt nog wat afmakenquote:
Ga even keihard werken, dan kunnen we daarna weer fokkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik heb geen zin meer... maar moet echt nog wat afmaken
Ja, daar heb je een punt... ik zal mn best doen... maar dan laat ik jou hier alleen achter... dan ga je je weer vervelen en nog meer foto's makenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:54 schreef NBT het volgende:
[..]
Ga even keihard werken, dan kunnen we daarna weer fokken
hahaha, nee dat zal ik niet meer doen! hihihi.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een punt... ik zal mn best doen... maar dan laat ik jou hier alleen achter... dan ga je je weer vervelen en nog meer foto's maken
okay... dan ga ik aan de slag...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:57 schreef NBT het volgende:
[..]
hahaha, nee dat zal ik niet meer doen! hihihi.
Werkse mop!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
okay... dan ga ik aan de slag...
Of jullie vermaken onsquote:
pm je adres nouquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:07 schreef Ezechielk het volgende:
Zo. Tot zover de stortvloed aan klanten die om mij vragen
wat wil je dat we doenquote:
soms wel irritant ja, bij ons ook... dan denk ik aaargh, mijn collega kan je ook helpen...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:07 schreef Ezechielk het volgende:
Zo. Tot zover de stortvloed aan klanten die om mij vragen
ok: (ik die een dansje doet)quote:
Kan het je wel lerenquote:
quote:
Komt omdat ik dacht dat er alleen in KPD slowchats waren...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:21 schreef NBT het volgende:
madmuppet wie ben je eigenlijk, heb je nooit eerder gezien hier
Bahahaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:22 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Komt omdat ik dacht dat er alleen in KPD slowchats waren......
Donequote:
Nah, ik ben op dit moment ook degene met de meeste kennis die aanwezig isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:15 schreef NBT het volgende:
[..]
soms wel irritant ja, bij ons ook... dan denk ik aaargh, mijn collega kan je ook helpen...
Heb geen pm..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Done [ afbeelding ]
[..]
Nah, ik ben op dit moment ook degene met de meeste kennis die aanwezig is
Hoe istie!?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |