quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:48 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Misschien moet je er nog bij vermelden waarom het MacGyvers zijn?
Misschien niet leuk om te zeggen, maar juist de geweldsexplosie van woensdag en donderdag heeft een veel grotere druk op Mubarak gelegd dan de 7 dagen daarvoor bij elkaar.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik denk dat de kracht van deze demonstratie juist is dat het vreedzaam gebeurd. Dat heeft er - denk ik - ook voor gezorgd dat het leger niet ingrijpt. En dat is een enorme machtsfactor in Egypte.
Ze hebben dagenlang om het plein gevochten. Het is hun plein nu. De camera's van de internationale media staan er op gericht. Prima zo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef Blik het volgende:
[..]
En dat ben ik compleet oneens, juist die mars naar het presidentiële paleis is veel krachtiger qua symboliek dan het plein.
Geweld van pro, anti geweld van anti's, dat maakte de indruk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Misschien niet leuk om te zeggen, maar juist de geweldsexplosie van woensdag en donderdag heeft een veel grotere druk op Mubarak gelegd dan de 7 dagen daarvoor bij elkaar.
Heul wel, heul veul lettersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:49 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Zeg het nou een keer goed, zo moeilijk is die naam heul niet!
De geweldsexplosie kwam van de pro-Mubarak aanhang.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Misschien niet leuk om te zeggen, maar juist de geweldsexplosie van woensdag en donderdag heeft een veel grotere druk op Mubarak gelegd dan de 7 dagen daarvoor bij elkaar.
Rond de 1 miljoen egyptenaren zijn het in ieder geval niet met je eensquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef Blik het volgende:
[..]
En dat ben ik compleet oneens, juist die mars naar het presidentiële paleis is veel krachtiger qua symboliek dan het plein.
En het was ook nog eens spannender om naar te kijken ook!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:49 schreef Blik het volgende:
[..]
ge-hotseflotsthee?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]Nietus. Gewoon 'hotseflots' met ge- ervoor en thee erna
hahaahquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]Nietus. Gewoon 'hotseflots' met ge- ervoor en thee erna
quote:[quote]NRC Live:
De demonstranten op Tahrir hebben een alarmsysteem bedacht: ze slaan op railings en lantaarns als Mubarak-aamhangers in de buurt dreigen te komen.Vredig, vredig!", is wat ze roepen.
Al 2 keer wordt er gezegd dat er een mars gehouden gaat worden, vandaag is de "dag dat Mubarak vertrekt". Maar ondertussen wordt de mars al twee keer niet uitgevoerd en wordt Mubarak niet écht onder druk gezet. Juist het laten doorgaan van een massale tocht door Caïro richting het Paleis zet een krachtig(er) beeld neer van de aversie tegen Mubarak.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Waarom? Je zegt nu een paar keer dat dat een krachtiger signaal is, maar waarom?
En ze hoeven niet eens de naam te veranderen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef superworm het volgende:
Sandmonkey Sandmonkey
When this is over, Tahrir square will be the reason tourists will come to Egypt from now on. #jan25
Idd, ik wil er nu ook wel een keer heen
Ik zie liever dit dan mensen die elkaar de hersens in slaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
En het was ook nog eens spannender om naar te kijken ook!
Er is op dit moment geen echte leider die opstaat en zegt wat er moet gebeuren. De ene zegt dat er een mars gehouden moet worden, de ander zegt dat ze op het plein moeten blijvenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Rond de 1 miljoen egyptenaren zijn het in ieder geval niet met je eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |