quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:11 schreef Toverheks het volgende:
hey de avondklok is ingegaan toch, en weer houden ze zich er niet aan![]()
"So baby-baby, let me see you move your body pon thequote:
en facebook en twitter zijn geen media zeker?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:09 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De media op zichzelf kan niet voor verandering zorgen. De bevolking wel. Dus is de bevolking machtiger. Volgens mij kwam deze revolutie juist zo snel op gang dankzij facebook en twitter, niet door CNN of Al Jazeera.
Dat dus. Maar dat mag je niet beweren, je bent dan namelijk aan het trollen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:12 schreef KurdKasim het volgende:
Wat is dit voor onzin? Zo gaan ze er niet komen.
Wat een verrassing!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:11 schreef Toverheks het volgende:
hey de avondklok is ingegaan toch, en weer houden ze zich er niet aan![]()
Twitter wil ik er nog wel deels onder laten vallen, maar dat is een media door het volk. Dus een compleet eigen categorie. Twitter is de moderne vorm van pamfletten en posters plakken. De Egyptische twitterende demonstranten zullen ook over de demonstraties blijven twitteren, en niet over iets anders. Daar gaat het om. Of de aandacht er blijft.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:12 schreef Blik het volgende:
[..]
en facebook en twitter zijn geen media zeker?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:13 schreef Drifter__ het volgende:
[ afbeelding ]
"wat, zijn ze nog niet weg?"
waar haal je dit vandaan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:14 schreef shomila het volgende:
soniaverma Sonia Verma
The pro-Mubarak crowds are ruthless: Some observations: They are armed, not just with sticks, but with guns.
37 seconds ago
Als dat waar is, gaat het nog spannend worden vandaagquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:14 schreef shomila het volgende:
soniaverma Sonia Verma
The pro-Mubarak crowds are ruthless: Some observations: They are armed, not just with sticks, but with guns.
37 seconds ago
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waar haal je dit vandaan?
En ze hadden toen nog niet eens Twitter die je van de lessen af kon houdenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ik heb letterlijk een minuut lang getwijfeld
Binnenkort mubarak in z'n snuggle. Of snuggie. of zo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:13 schreef Drifter__ het volgende:
[ afbeelding ]
"wat, zijn ze nog niet weg?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |