quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:20 schreef PdeHoog het volgende:
Die eetcafe's zijn best grappig maar het is een soort van vreetschuur. En zeker in het weekend kan het nogal eens goed druk zijn en dan is het allemaal net wat minder vond ik.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:19 schreef freecell het volgende:
Mijn peuter plast net op de bank
Zindelijksheidstraining ftw
Whut?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:22 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een probleem met de Jan HagelIk kan de Hagel niet vinden
Misschien dat ik morgenochtend vroeg nog maar even naar de horeca groothandel rij
Kunnen jullie niet ff stoppen met dat Whutquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:21 schreef LieLie het volgende:
Ik vind het met dit weer wel weer tijd voor thee, iemand?
[ afbeelding ]
Het maakt wachten waardevol!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:25 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben nooit erg fan geweest van de beren, suffe vreetschuren zijn het
[..]![]()
En wat is Valuewait?
Lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:21 schreef LieLie het volgende:
[ afbeelding ]
Broertje van Mastur?quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:32 schreef LieLie het volgende:
Ik zal eens custard gaan maken voor de taart!
Je bent over je nek gegaan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:46 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, ik zal jullie de details besparen, maar zojuist een nog ontbrekend griepsymptoom ontdekt
Je luier moet verschoond worden?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:46 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, ik zal jullie de details besparen, maar zojuist een nog ontbrekend griepsymptoom ontdekt
Nope, die andere optiequote:
Ah...zie mijn ninja-editquote:
quote:
Nee, ik was op tijdquote:
Ah, als het met sms-jes is, kan ik je ook niet helpen, vrees ik. Regel freecell en Sunquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:27 schreef LieLie het volgende:
Het maakt wachten waardevol!Dat is de slogan althans.
Dan schrijf je je in en krijg je een sms als je vragen kunt beantwoorden (onderzoekjes vanuit bedrijven ofzo) en daarmee verdien je punten. En die smsjes komen op de 'wachtmomenten' die je zelf instelt.
En als mensen zich via mij aanmelden krijg ik 20 puntenEn ik moet nog 37 voor m'n staafmixerset
En na 24 maanden vervallen je punten, en dat is bij mij al bijna.
Nee, je krijgt alleen smsjes, met een melding dat er vragen zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:07 schreef freecell het volgende:
Smsjes kosten dan weer geld, beetjejammer
Mobiel internet heb ik niet en thuis wacht ik nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, je krijgt alleen smsjes, met een melding dat er vragen zijn.
En die kun je dan op de computer of via mobiel internet beantwoorden.
Opeten?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:08 schreef LieLie het volgende:
Wat doet een mens met een klein restje taartbodemdeeg?
Ik er wat kaneelsuiker ingerold, en ze gaan zo als kleine koekjes in de oven.quote:
lekker. koekje erbij?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:21 schreef LieLie het volgende:
[ afbeelding ]
Oe. Lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:43 schreef DarkElf het volgende:
prachtige scharrelkippenpoten gekocht trouwens, binnenkort dus eens ouderwets coq au vin maken, das al erg lang geleden namelijk
Neem ze gewoon mee morgen. Komen ze vast wel opquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ze moeten even afkoelen, anders brand je je tong
Het was maar een klein restje, ik heb een derde al opquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neem ze gewoon mee morgen. Komen ze vast wel opWe hebben daar een TARA en een Ross
Aan dat soort visioenen moet je gehoor gevenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja had ineens visioenen van zoiets toen ik ze zag liggen
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het was maar een klein restje, ik heb een derde al op
lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:43 schreef DarkElf het volgende:
prachtige scharrelkippenpoten gekocht trouwens, binnenkort dus eens ouderwets coq au vin maken, das al erg lang geleden namelijk
Die inderdaadquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:49 schreef DarkElf het volgende:
Die sjalotjes uit de oven met balsamico, die zijn lekker
Ik ga zo eens aan mijn quichedeeg beginnen.
heel standaard ui, prei, spekjes, veel kaas (gruyèrequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Die inderdaad![]()
Wat komt er in de quiche?
Oe, lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
heel standaard ui, prei, spekjes, veel kaas (gruyère) , peterselie enzo..
Ja vind ik ookquote:
Klopt vandaar dus een klassieker vanavond.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:54 schreef LieLie het volgende:
Oh, maar goed gemaakte 'basic' gerechten zijn soms (of vaak) lekkerder dan hele spannende net-niet gerechten
Polquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:49 schreef DarkElf het volgende:
weet je wat ik zo knap vind van een van mijn katten? Hij is echt een digibeet maar hij kan wel even bij t passeren van mij en mijn laptop mijn lettertype op ultraklein zetten zodat je nauwelijks meer iets ziet.
das knap
quote:
Vast welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:37 schreef LieLie het volgende:
Mijn taart kwam een beetje aan de kook? Kwamen allemaal bubbels op..
Hoop dat het morgen smaakt jongens
Als het waar was wat hij zei, ik geloof nooit helemaal wat ze erbij vertellen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:50 schreef golfer het volgende:
Jan, de afvaller van gisteren van WIDM zat helemaal op Art als mol en ligt er dus uit.
Ergo: Art is niet de mol.
Blijven voor mij Patrick en Karin over als potentiële mollen.
En de nieuwe Masterchef UK seizoen 7 begint ook weer over anderhalve week.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:57 schreef borisz het volgende:
Zo inmiddels de finale van masterchef Aussie aan het kijken. Dan kan daarna het zwarte gat beginnen
![]()
Oh wacht S2 wordt al binnen gehaald.![]()
Neem het leven eens wat minder serieus?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een berenschuur en 'heerst' in één zinWaar gaat het heen met deze wereld. En dat in CUL nogwel.
Ga dan met je klapstoel bij de FEBO zitten. Zelfde kwaliteit eten, alleen ben je een tientje pp goedkoper uit.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:49 schreef DarkElf het volgende:
weet je wat ik zo knap vind van een van mijn katten? Hij is echt een digibeet maar hij kan wel even bij t passeren van mij en mijn laptop mijn lettertype op ultraklein zetten zodat je nauwelijks meer iets ziet.
das knap
Dat was bijijijijijna een kras op een dikke vette bloemendaalse SUVquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:51 schreef golfer het volgende:
De wind wakkert weer lekker aan hier aan de kust. Soms echt heftige windstoten.
Hopelijk kan B. er tegenop fietsen als ze zo vanaf het station naar huis gaat.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Ik stapte vanochtend bij het openen van de douchedeuren weer bijna op mijn zwaankleefaantje
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:08 schreef AnneX het volgende:
hoi vanaf mijn werkplek : a first en een Bluezzie dus.
ennnn... logout
Altijd suc6.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:39 schreef Memento-Mori het volgende:
zo digitale tv aan de praat, katten vonden t maar interessant al die zakjes en dingetjes
zooplus.nl maarja dan heb je wel verzendkostenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Altijd suc6.
Iemand een idee waar je zo'n laserlampje/pen kan kopen waar katten dol op zijn? Lijkt me goed voor haar lichaamsbeweging
De dierenwinkel hier in het dorp had het niet.
Voor nog geen 10tje heb je er eentje zie ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:44 schreef Memento-Mori het volgende:
zooplus.nl maarja dan heb je wel verzendkosten
ja die heb ik ook, pak m net uit de kast en bij alleen t pakken al, gaat May vanuit slaapstand op stand alertquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voor nog geen 10tje heb je er eentje zie ik
http://www.zooplus.nl/sho(...)/met_baterijen/25439
Besteld.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:38 schreef Bluezz het volgende:
Voor nog geen 10tje heb je er eentje zie ik
http://www.zooplus.nl/sho(...)/met_baterijen/25439
Doe 'm de groetenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:01 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga hapas eten bij steer en zijn vrienden![]()
Het was rustigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier nog iets interessants gebeurt vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |