Van vers vlees hoef je ze ook maar heel weinig te geven. Dat is heel geconcentreerd qua energie en voedingswaarde. Zelfs Royal Canin kan niet op tegen vers vlees.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Royal Canin, is per kilo veel duurder, maar hij eet er minder van en is merkbaar lekkerder/gezonder
Ja, gras.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een hond eet het ook alleen maar als ie wil kotsen eigenlijk, toch?
Willen ze niet eens?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:13 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn katten eten geen vers vleesen de ander zelfs geen vis, rare beesten
Wat de boer niet kent, dat vreet ie nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:13 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn katten eten geen vers vleesen de ander zelfs geen vis, rare beesten
Bij een boer (hier tenminste wel)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:15 schreef PeuRac het volgende:
waar kan je eigenlijk van die bevroren kuikens kopen
De gemiddelde reptielenzaak wel, kuikens zijn goed slangenvoer.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:15 schreef PeuRac het volgende:
waar kan je eigenlijk van die bevroren kuikens kopen
ik las het net ja, het is ook als snack bedoeldquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
De gemiddelde reptielenzaak wel, kuikens zijn goed slangenvoer.
Maar zoals ik zei, niet teveel, kuikens zijn niet goed voor katten, teveel van een bepaald soort eiwit geloof ik.
Dan kan je beter voor muizen of rund- of varkensvlees gaan.
Zelfs dan kun je beter voor muizen of zo, gaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik las het net ja, het is ook als snack bedoeld
ach ze krijgen hier niks tekortquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent, dat vreet ie niet
Vlees door de brokken mengen en dan de brokken langzaam afbouwen. Zodra ze de smaak te pakken hebben, zullen ze het prima eten. Mits jij wilt dat ze op vlees gaan.
Ik vond het de twee keer dat ik het deed echt fantastisch. Je kunt gelijk door, dat vond ik vooraal ontzettend leuk.quote:
Nou ja goed, oude hond, en mijn katten eten/aten wel eens (1x in de 2 maanden) wat gras of zo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar ik ben dan ook geen carnivoor expert. Het zou maar zo kunnen dat ze een bepaald stofje nodig hebben, maar ik heb er nog nooit van gehoord.Ik heb een wolf ook nog nooit planten zien eten.
Anders dan bij ons mensen, is het gestel van een carnivoor gemaakt om vlees te vertegen en kan dit dus ook erg goed doen. In feite verneuk je het maag/darmkanaal van je beest als je het brokken geeft.
Morgenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind zo'n gratis leasekat eigenlijk veel handiger!
Age is just a number huppel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Godver de schilder die nu bezig is in mijn flat is zo lekker he. Dat is gewoon niet leuk meer.
Beetje jammer wel dat ie zo jong is
Voelt ie niks van.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Godver de schilder die nu bezig is in mijn flat is zo lekker he. Dat is gewoon niet leuk meer.
Hij wil je vast wel doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen?quote:
Zodat ze makkelijk over kunnen geven.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja goed, oude hond, en mijn katten eten/aten wel eens (1x in de 2 maanden) wat gras of zo.
gun die jongen toffe verhalen tegenover zijn collega's!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |