Das waarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:03 schreef STING het volgende:
[..]
Maar die had je niet alleen gisteren
t vlaggetje kriebeltquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Je smiley gaat bijna op de maat van je UI.
Goed puntquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:04 schreef Ang3l het volgende:
Niks mis met oppervlakkigheid!
De binnenkant is overrated.
Wat heb je nou aan een prachtige alvleesklier?!
Nee. Maar nu zijn het dikke klieren waarvan mijn keiharde tepels wel recht vooruit staan!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb jij prontige puntige borstjes dan...
Ik ga morgenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:06 schreef YipYip het volgende:
[..]
Goed punt![]()
By the way. Heb je Black Swan al gezien. En zo ja,hoe was de film?
Dat jij je uberhaubt kunt concentreren om beide te zienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Je smiley gaat bijna op de maat van je UI.
Verdomme, daar gaat mijn cola.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee. Maar nu zijn het dikke klieren waarvan mijn keiharde tepels wel recht vooruit staan!
En door elk t-shirtje of blouse heen prikt
Was het zo lachwekkend?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Verdomme, daar gaat mijn cola.
Ah oké. Dan wacht ik de recensie op twitter/fb wel afquote:
Of deze?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Puffy Nipples of alleen Hard Nipples?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee. Maar nu zijn het dikke klieren waarvan mijn keiharde tepels wel recht vooruit staan!
En door elk t-shirtje of blouse heen prikt
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
Of deze?wat een schattig meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
Of deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is understood,need not be discussed...
Wat zijn puffy nipples?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Puffy Nipples of alleen Hard Nipples?
Nee man! (m/v)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof er schimmel uit groeit ofzoZo'n donsje.
In deze categorie zeker?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou graag een foto laten zien, maar ja NSFW
Ieuw! NEE!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof er schimmel uit groeit ofzoZo'n donsje.
Dag oppervlakkig chickjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:19 schreef MissMSX het volgende:
Oppervlakkig wijf meldt zich vanuit de Coffee Company![]()
Owh tepelhof is wel wat groter geworden. Maar omhoog staan.. Kweenie.. Zal eens kijken in de spiegel vanavondquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee man! (m/v)
Puffy nips is als de tepelhof ook iets omhoog staat.
Puffy nips zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh tepelhof is wel wat groter geworden. Maar omhoog staan.. Kweenie.. Zal eens kijken in de spiegel vanavond
Whut?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:23 schreef galtfactory het volgende:
Vrouwen zijn niet altijd oppervlakkig maar hebben gewoon andere interesses dan mannen
over het algemeen,en e.e.a is toch ook inherent aan hun leeftijd.
Maar hebben wij mannen dat ook niet allemaal meegemaakt toen wij jonger waren?
Belachelijk, dit soort serieuze reacties in R&Pquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:23 schreef galtfactory het volgende:
Vrouwen zijn niet altijd oppervlakkig maar hebben gewoon andere interesses dan mannen
Oh, dat heb ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee man! (m/v)
Puffy nips is als de tepelhof ook iets omhoog staat.
neequote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:23 schreef galtfactory het volgende:
Wijf! HW, wijf!quote:
Nueh, jij bent veels te cute om een wijf te zijnquote:
Ja, dahaagquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:23 schreef galtfactory het volgende:
Ik moest en publique ook erg lachenquote:
De koffie uitgespuugd van het lachen ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moest en publique ook erg lachen
Ik kon me inhouden, maar zo'n breeduit glimlachende vrouw zal er vast vreemd uitzienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De koffie uitgespuugd van het lachen ?
Ik cute? Laat me niet lachen man.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nueh, jij bent veels te cute om een wijf te zijn
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:23 schreef galtfactory het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |