Das waarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:03 schreef STING het volgende:
[..]
Maar die had je niet alleen gisteren
t vlaggetje kriebeltquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Je smiley gaat bijna op de maat van je UI.
Goed puntquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:04 schreef Ang3l het volgende:
Niks mis met oppervlakkigheid!
De binnenkant is overrated.
Wat heb je nou aan een prachtige alvleesklier?!
Nee. Maar nu zijn het dikke klieren waarvan mijn keiharde tepels wel recht vooruit staan!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb jij prontige puntige borstjes dan...
Ik ga morgenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:06 schreef YipYip het volgende:
[..]
Goed punt![]()
By the way. Heb je Black Swan al gezien. En zo ja,hoe was de film?
Dat jij je uberhaubt kunt concentreren om beide te zienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Je smiley gaat bijna op de maat van je UI.
Verdomme, daar gaat mijn cola.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee. Maar nu zijn het dikke klieren waarvan mijn keiharde tepels wel recht vooruit staan!
En door elk t-shirtje of blouse heen prikt
Was het zo lachwekkend?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Verdomme, daar gaat mijn cola.
Ah oké. Dan wacht ik de recensie op twitter/fb wel afquote:
Of deze?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Puffy Nipples of alleen Hard Nipples?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee. Maar nu zijn het dikke klieren waarvan mijn keiharde tepels wel recht vooruit staan!
En door elk t-shirtje of blouse heen prikt
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
Of deze?wat een schattig meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
Of deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is understood,need not be discussed...
Wat zijn puffy nipples?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Puffy Nipples of alleen Hard Nipples?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |