quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:15 schreef djkoelkast het volgende:
Hij krijgt er een stijfje van en dan tadadadaadadaaaaaa
Pics van je zusjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:15 schreef Spouwerranger het volgende:
Pff.. een originele titel verzinnen in een korte tijd, is niet echt makkelijk
Zusjes? Ik eerst!quote:
Oorspronkelijk was het ietsje anders toch?quote:
Check de OP mang:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb alleen een broertje? Ook goed?
quote:Ik wil graag de groeten doen aan mijn zusje
Kan ik verzoekjes doen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]We testen het verzoekjenssysteem
Nog niet. Post maar, dan request ik hem voor jequote:
Niet lullig bedoeld maar ik lette toen ook niet helemaal op, hij belde maar maar ik was ondertussen ook nog iets anders aan het doen. En nee niet datquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oorspronkelijk was het ietsje anders toch?Jij was de enige die er bij was, want er luisterde niemand
als ik hem goed vind zoek ik hem voor je opquote:
quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
dragems
Bericht van dragems
is gewoon bijna 8 min lang
heldquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:19 schreef djkoelkast het volgende:
Daft Punk is nu aan het importeren.
Korn - Alone i breakquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nog niet. Post maar, dan request ik hem voor je
Zometeen hoor je: The Verve [verzoekje], Rage Against The Machine [verzoekje]quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
Patje1987
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van Patje1987
Omdat epische proporties
Korn - Freak On A Leash is de enige die er in staat nogquote:
Die danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Korn - Freak On A Leash is de enige die er in staat nog
Is die andere heel nieuw? 2011 staat weinig van in.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Korn - Freak On A Leash is de enige die er in staat nog
Donequote:
Nee, geen Top40 nummerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is die andere heel nieuw? 2011 staat weinig van in.
Never be alonequote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:22 schreef djkoelkast het volgende:
Prodigy is nu aan het importeren, daarna Justice.
zoals andere goede muziekquote:
Je wil niet weten hoeveel we nu al hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:23 schreef NBT het volgende:
moeten jullie nog meer muziek hebben ik heb echt veel shit, en heel veel oude troep!
moet je er weer uit?quote:
Als het Korn etc. is hoeft het van mij niet zo nodigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:23 schreef NBT het volgende:
moeten jullie nog meer muziek hebben ik heb echt veel shit, en heel veel oude troep!
Vandaag ga ik wel draaien.quote:
Van mij wel, downloaden dusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als het Korn etc. is hoeft het van mij niet zo nodig
Aangevraagd door:
ajacied422
Bericht van ajacied422
baaszz
Geef dan even je nieuwe vaste planning door.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
Vandaag ga ik wel draaien.
Maar ik sta nu opeens ook op za en zo. In het weekend heb ik wel anderen dingen te doenSnap sowieso niet hoe ik daar opeens in sta maar goed.
heb ik gedaan om jou te pestenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
Vandaag ga ik wel draaien.
Maar ik sta nu opeens ook op za en zo. In het weekend heb ik wel anderen dingen te doenSnap sowieso niet hoe ik daar opeens in sta maar goed.
Nog veel meer dan dat, ik heb een gigantisch brede muziek smaak!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als het Korn etc. is hoeft het van mij niet zo nodig
Nice!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:25 schreef djkoelkast het volgende:
Arrow Classic 500 staat er nu ook bij
heldquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:25 schreef djkoelkast het volgende:
Arrow Classic 500 staat er nu ook bij
Ik heb liever usenetlinks van verzamelalbums/discografieën en alles > 160kbps om een consistente kwaliteit te kunnen leveren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:25 schreef NBT het volgende:
[..]
Nog veel meer dan dat, ik heb een gigantisch brede muziek smaak!
Ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:27 schreef mash_ het volgende:
Waar hebben jullie het allemaal over? mis ik iets
de requestenmachine van koelkastquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:27 schreef mash_ het volgende:
Waar hebben jullie het allemaal over? mis ik iets
Waar kan ik die vinden?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de requestenmachine van koelkast
Ik heb geen shitkwaliteit muziekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb liever usenetlinks van verzamelalbums/discografieën en alles > 160kbps om een consistente kwaliteit te kunnen leveren.
Ik heb een nummer liever niet dan in shitkwaliteit, snap je
Doet het nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
www.derequestenmachinevankoelkast.nl
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je bent vast de leukste thuis.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik heb alleen niets aan 160kbps of lager en veel collecties zijn 128kbps.quote:
Dat gaat nogal snel als ik de enige bewoner ben ja.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Aangevraagd door:
dragems
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van dragems
ik zie me request wel weer snel voorbij komen. misschien moeten andere ook ff een request doen
JAquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:31 schreef PiRANiA het volgende:
Is dit nog steeds de requestmachine?.
Yes sir!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:31 schreef PiRANiA het volgende:
Is dit nog steeds de requestmachine?.
kkjquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Aaah zo worden de gaten gevuld vandaag
werkt het allemaal zoals je wou koelkast?
Hoi btw
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hoi btw
Ja, werkt zeer goed, dank jequote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hoi btw
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:32 schreef mash_ het volgende:
Dan kunnen djs zonder mic dus net zo goed niet meer draaien?
knetter hequote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hoi btw
Die moeten maar een mic kopen of winnen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:32 schreef mash_ het volgende:
Dan kunnen djs zonder mic dus net zo goed niet meer draaien?
heb een kater ervan, vandaag is het menensquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
knetter he
ik heb jou gisteren verslagenmet 1 post
Ik welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:33 schreef PiRANiA het volgende:
Kan je zien hoe groot de requestrij is?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
knetter he
ik heb jou gisteren verslagenmet 1 post
ik mag niet hoi terug zeggen van SwJquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hoi btw
ik ga mijn best niet doen.. dus je gaat winnenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heb een kater ervan, vandaag is het menens
Ik dacht dat dat al gebeurd was. Of was die laptop echt zo traag?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
zometeen een accountje maken voor Rietjesterreur
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:34 schreef dragems het volgende:
[..]
ik mag niet hoi terug zeggen van SwJmaar je weet dat ik het meen
ik wil uitdaging mevrouw, morgen dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga mijn best niet doen.. dus je gaat winnen
Dat gaat dit worden ja, de hele nacht door dit systeem en op de open gaten in de ochtend/middag.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Het lijkt mij echt geniaal als je s'nachts zelf allemaal liedjes aanvraagt terwijl iedereen slaapt, je eigenrequesten radio
Hemelsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat gaat dit worden ja, de hele nacht door dit systeem en op de open gaten in de ochtend/middag.
ze is net bij me.. en ze moest eerst msn opnieuw installeren ofzow..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat al gebeurd was. Of was die laptop echt zo traag?
Nou dan stop ik wel met draaien. Want heb helemaal geen zin om met mic te draaien.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die moeten maar een mic kopen of winnen.
Ik heb 4 topkwaliteit headsets op de kop kunnen tikken voor prijsvragen
wie?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
zometeen een accountje maken voor Rietjesterreur
![]()
Stiemen aanvragenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:34 schreef Patje1987 het volgende:
Koelkast kun je hier eens naar kijken?
VA - 538 Dance Smash Hits Of The Year 2008 duurt 79 minuten, lijkt me niet de bedoeling
Zonder mic mag toch wel overdag? Of zijn de regels anders? Ik vog het niet heel intensief meerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou dan stop ik wel met draaien. Want heb helemaal geen zin om met mic te draaien.
Die moeten er nog uit ja, ik ga straks alles herimporteren want er staat ook veel dubbel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:34 schreef Patje1987 het volgende:
Koelkast kun je hier eens naar kijken?
VA - 538 Dance Smash Hits Of The Year 2008 duurt 79 minuten, lijkt me niet de bedoeling
ik was slapenquote:
Het telt alleen als je geen bagger post he.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik wil uitdaging mevrouw, morgen dan?
Aangevraagd door:
Ezechielk
Bericht van Ezechielk
Omdat Coneheads.
Ik heb een baggerautomaat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Het telt alleen als je geen bagger post he.we zien wel
waarom niet? mic is tofquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou dan stop ik wel met draaien. Want heb helemaal geen zin om met mic te draaien.
Ik kijk nu al uit als Snuf moet draaien vanmiddag, dat wordt epischquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze is net bij me.. en ze moest eerst msn opnieuw installeren ofzow..
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:33 schreef PiRANiA het volgende:
Kan je zien hoe groot de requestrij is?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat ben ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:37 schreef NBT het volgende:
wat hoor ik toch steeds een geil wijf tussendoor? Wie is dat?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Knetterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:37 schreef NBT het volgende:
wat hoor ik toch steeds een geil wijf tussendoor? Wie is dat?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat word echt drama om ons zelf terug te horenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit als Snuf moet draaien vanmiddag, dat wordt episch
Mag wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zonder mic mag toch wel overdag? Of zijn de regels anders? Ik vog het niet heel intensief meer.
ja iets met 5 dagen achterelkaar om 6 uur er uit en niet optijd naar bed gaanquote:
Oh dat zag ik niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zei: ik wel. Dat betekent automatisch: jij niet.
Wat nou? Kan toch zijn dat ik geen zin heb om met mic te draaien.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]wat een sneue opmerking, sorry hoor.
Aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht van djkoelkast
Leuke muziek tussen al die bagger door. En voor draakhem: dit is een gitarist.
Aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht van djkoelkast
Leuke muziek tussen al die bagger door. En voor draakhem: dit is een gitarist.
Oja, jullie hebben die jingles ingesproken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat word echt drama om ons zelf terug te horen
aaah ja dan krijg je dat.. maar nu wel weer goed uitgerust?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:38 schreef dragems het volgende:
[..]
ja iets met 5 dagen achterelkaar om 6 uur er uit en niet optijd naar bed gaan
is het al een volwaardige burgeroorlog?quote:
Ik heb het over "dan stop ik wel".quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wat nou? Kan toch zijn dat ik geen zin heb om met mic te draaien.
Nee. Die is nu in haar casa.quote:
maar wel daft punk nog?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:40 schreef djkoelkast het volgende:
Ohja: aanvragen hoeft niet meer want de lijst is nu al tot 14:35 vol en om 14:00u komt mash_
damnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:40 schreef djkoelkast het volgende:
Ohja: aanvragen hoeft niet meer want de lijst is nu al tot 14:35 vol en om 14:00u komt mash_
foeiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die gaat worden afgekapt, dat is de laatste.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:42 schreef djkoelkast het volgende:
Marco V / Jens
Eifel 65
Korn
Marc van Dale
Daft Punk
en dan is de tijd op
Big love van fleetwood macquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Welke was het?
Ik was niet aan het luisteren
Zelfs beatbox erdoorheen. Wat een bazenplaatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:42 schreef mash_ het volgende:
Zo kijk de naam van het nummer wat nu afspeeld
ninja editquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Morgen zijn er weer gaten
Wellicht zelfs vanavond.
That's what she saidquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wellicht zelfs vanavond.
Dan ben ik in Brusselquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wellicht zelfs vanavond.
ik wil ook naar brusselquote:
Wat probeer je precies? en wat lukt niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Aaaargh de boel werkt niet meekan niet worden geverifieerd ofzo? bha
Ja, dat dacht ik ookquote:
Ik heb ook 7 x64, weet alleen niet meer welke versiequote:
ip adressen zijn op hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Aaaargh de boel werkt niet meekan niet worden geverifieerd ofzo? bha
$ uname -aquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook
[..]
Ik heb ook 7 x64, weet alleen niet meer welke versie
quote:
ik pm je wel even.. ivm swjquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wat probeer je precies? en wat lukt niet?
boeie gewoon zeggenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik pm je wel even.. ivm swj
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik pm je wel even.. ivm swj
huh? klonen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
.
Maar klonen is niet verboden ofzo hoor.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Doorhalen wat niet van toepassing is?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:51 schreef PiRANiA het volgende:
BBQSausage stuurde mij mijn 1500e PM sinds juli 2010.
ik eis taartquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:51 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb iemand Windows Vista x64 Ultimate verkocht, die wilde geen upgrade naar 7 optie (10 euro duurder toen), dus ik heb die gekocht en dus voor een tientje 7 ultimate, legaal.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook
[..]
Ik heb ook 7 x64, weet alleen niet meer welke versie
Dat was echt fantastisch!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:51 schreef PiRANiA het volgende:
yup meerder accounts van 1 persoon.quote:
dat weet ik zelfs.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:52 schreef dragems het volgende:
[..]
yup meerder accounts van 1 persoon.
haha.. dat is nu niet het gevalquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:52 schreef dragems het volgende:
[..]
yup meerder accounts van 1 persoon.
BBQ worst taartquote:
sudo shutdown -hP 14:00quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:52 schreef djkoelkast het volgende:
Daft Punk gaat het niet halen.
Ik ga even snel een script maken dat de radio er EXACT om 14:00:00 uit smijt.
Zo, lekker bezigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb iemand Windows Vista x64 Ultimate verkocht, die wilde geen upgrade naar 7 optie (10 euro duurder toen), dus ik heb die gekocht en dus voor een tientje 7 ultimate, legaal.
Zie fobo, ik heb trouwens ook nog een stuk of 6 kloons. Kan gewoon mits je normaal doet. 1 van mijn kloons is wel weg trouwens dacht ik.quote:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:52 schreef djkoelkast het volgende:
Daft Punk gaat het niet halen.
Ik ga even snel een script maken dat de radio er EXACT om 14:00:00 uit smijt.
hoiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:54 schreef mash_ het volgende:
Oh ik ga allemaal nummers draaien die in mijn onlangs toegevoegd staan en dus ooit door jullie aangevraagd zijn
Je bent ook een rare gast.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:54 schreef dragems het volgende:
ik voel me een rare gast met een riem om
Klinkt netterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
PAL.WaitForTime(T['14:00:00']);
Encoders.StopAll;
Zullen we dat maar doen
quote:
hahaha lol iemand post nu ff DAT plaatjequote:
Compiled sudo.exequote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Windows gaat toch sudo niet kennen ben ik bang.
Van de eindredactrice:quote:
jaquote:
lol heel slechtquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:01 schreef djkoelkast het volgende:
Vanaf 18:00 uur weer de verzoekjesmachine, ik laat deze requests er gewoon in staan.
harder better faster stronger (deadmau5 versie)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
\Welk nummer van daft punk was het?? dan draai ik hem zo nog wel ff.
Daft Punk - Harder Better Faster Stronger (Deadmau5 Edit)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
\Welk nummer van daft punk was het?? dan draai ik hem zo nog wel ff.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:01 schreef djkoelkast het volgende:
Vanaf 18:00 uur weer de verzoekjesmachine, ik laat deze requests er gewoon in staan.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Top 20 in de ONZ Radio-reeks van vandaag tot en met 14:00 uur17e.. gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
Ik ga wat anders doen, ik sta al dagen bovenaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Top 20 in de ONZ Radio-reeks van vandaag tot en met 14:00 uur
01. 265 djkoelkast
02. 236 Ajacied422
03. 140 Knetterkrankjorum
04. 136 PiRANiA
05. 122 Viro
06. 114 dragems
07. 096 Gelebadeend
08. 070 _Fanta
09. 061 sharr
10. 055 Boterhamzakje
11. 052 Patje1987
12. 049 Ezechielk
13. 041 So_Surreal_Baby
14. 039 Huppelmuts
15. 036 Zokunen
16. 035 naatje_1
17. 035 Spouwerranger
18. 027 Nitrouz
19. 025 Het_Fenomeen
20. 025 WebHawkjuh
ja ik moet niet 114 berichten posten. ik moet met school bezigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga wat anders doen, ik sta al dagen bovenaan
Ik zal je wel inhalenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga wat anders doen, ik sta al dagen bovenaan
en ondertussen pakketjes downloaden?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:03 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga me nuttig maken. Ik laat mash_ uiteraard aan staan
En dat met al die gitaar muziek.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:03 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga me nuttig maken. Ik laat mash_ uiteraard aan staan
Ik had voor mn klb ban altijd haat aan onzinquote:
hoezo?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had voor mn klb ban altijd haat aan onzin
Hoiquote:
Meestal zijn ze in Chinaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:05 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Waar zijn 6 jarige chineesjes als je ze nodig hebt
oh no, they are everywhere...quote:
moet je ook niet hebben voor z'n leuk dingetjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had voor mn klb ban altijd haat aan onzin
wat een klootzak is het ookquote:
klb en onz gaan niet echt samen geloof ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |