quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:15 schreef djkoelkast het volgende:
Hij krijgt er een stijfje van en dan tadadadaadadaaaaaa
Pics van je zusjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:15 schreef Spouwerranger het volgende:
Pff.. een originele titel verzinnen in een korte tijd, is niet echt makkelijk
Zusjes? Ik eerst!quote:
Oorspronkelijk was het ietsje anders toch?quote:
Check de OP mang:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb alleen een broertje? Ook goed?
quote:Ik wil graag de groeten doen aan mijn zusje
Kan ik verzoekjes doen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]We testen het verzoekjenssysteem
Nog niet. Post maar, dan request ik hem voor jequote:
Niet lullig bedoeld maar ik lette toen ook niet helemaal op, hij belde maar maar ik was ondertussen ook nog iets anders aan het doen. En nee niet datquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oorspronkelijk was het ietsje anders toch?Jij was de enige die er bij was, want er luisterde niemand
als ik hem goed vind zoek ik hem voor je opquote:
quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
dragems
Bericht van dragems
is gewoon bijna 8 min lang
heldquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:19 schreef djkoelkast het volgende:
Daft Punk is nu aan het importeren.
Korn - Alone i breakquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nog niet. Post maar, dan request ik hem voor je
Zometeen hoor je: The Verve [verzoekje], Rage Against The Machine [verzoekje]quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
Patje1987
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van Patje1987
Omdat epische proporties
Korn - Freak On A Leash is de enige die er in staat nogquote:
Die danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Korn - Freak On A Leash is de enige die er in staat nog
Is die andere heel nieuw? 2011 staat weinig van in.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Korn - Freak On A Leash is de enige die er in staat nog
Donequote:
Nee, geen Top40 nummerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is die andere heel nieuw? 2011 staat weinig van in.
Never be alonequote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:22 schreef djkoelkast het volgende:
Prodigy is nu aan het importeren, daarna Justice.
zoals andere goede muziekquote:
Je wil niet weten hoeveel we nu al hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:23 schreef NBT het volgende:
moeten jullie nog meer muziek hebben ik heb echt veel shit, en heel veel oude troep!
moet je er weer uit?quote:
Als het Korn etc. is hoeft het van mij niet zo nodigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:23 schreef NBT het volgende:
moeten jullie nog meer muziek hebben ik heb echt veel shit, en heel veel oude troep!
Vandaag ga ik wel draaien.quote:
Van mij wel, downloaden dusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als het Korn etc. is hoeft het van mij niet zo nodig
Aangevraagd door:
ajacied422
Bericht van ajacied422
baaszz
Geef dan even je nieuwe vaste planning door.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
Vandaag ga ik wel draaien.
Maar ik sta nu opeens ook op za en zo. In het weekend heb ik wel anderen dingen te doenSnap sowieso niet hoe ik daar opeens in sta maar goed.
heb ik gedaan om jou te pestenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
Vandaag ga ik wel draaien.
Maar ik sta nu opeens ook op za en zo. In het weekend heb ik wel anderen dingen te doenSnap sowieso niet hoe ik daar opeens in sta maar goed.
Nog veel meer dan dat, ik heb een gigantisch brede muziek smaak!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als het Korn etc. is hoeft het van mij niet zo nodig
Nice!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:25 schreef djkoelkast het volgende:
Arrow Classic 500 staat er nu ook bij
heldquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:25 schreef djkoelkast het volgende:
Arrow Classic 500 staat er nu ook bij
Ik heb liever usenetlinks van verzamelalbums/discografieën en alles > 160kbps om een consistente kwaliteit te kunnen leveren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:25 schreef NBT het volgende:
[..]
Nog veel meer dan dat, ik heb een gigantisch brede muziek smaak!
Ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:27 schreef mash_ het volgende:
Waar hebben jullie het allemaal over? mis ik iets
de requestenmachine van koelkastquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:27 schreef mash_ het volgende:
Waar hebben jullie het allemaal over? mis ik iets
Waar kan ik die vinden?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de requestenmachine van koelkast
Ik heb geen shitkwaliteit muziekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb liever usenetlinks van verzamelalbums/discografieën en alles > 160kbps om een consistente kwaliteit te kunnen leveren.
Ik heb een nummer liever niet dan in shitkwaliteit, snap je
Doet het nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
www.derequestenmachinevankoelkast.nl
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je bent vast de leukste thuis.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik heb alleen niets aan 160kbps of lager en veel collecties zijn 128kbps.quote:
Dat gaat nogal snel als ik de enige bewoner ben ja.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Aangevraagd door:
dragems
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van dragems
ik zie me request wel weer snel voorbij komen. misschien moeten andere ook ff een request doen
JAquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:31 schreef PiRANiA het volgende:
Is dit nog steeds de requestmachine?.
Yes sir!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:31 schreef PiRANiA het volgende:
Is dit nog steeds de requestmachine?.
kkjquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Aaah zo worden de gaten gevuld vandaag
werkt het allemaal zoals je wou koelkast?
Hoi btw
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hoi btw
Ja, werkt zeer goed, dank jequote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hoi btw
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:32 schreef mash_ het volgende:
Dan kunnen djs zonder mic dus net zo goed niet meer draaien?
knetter hequote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hoi btw
Die moeten maar een mic kopen of winnen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:32 schreef mash_ het volgende:
Dan kunnen djs zonder mic dus net zo goed niet meer draaien?
heb een kater ervan, vandaag is het menensquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
knetter he
ik heb jou gisteren verslagenmet 1 post
Ik welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:33 schreef PiRANiA het volgende:
Kan je zien hoe groot de requestrij is?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
knetter he
ik heb jou gisteren verslagenmet 1 post
ik mag niet hoi terug zeggen van SwJquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hoi btw
ik ga mijn best niet doen.. dus je gaat winnenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heb een kater ervan, vandaag is het menens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |