Is niet erg, vandaar mijn uitlegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:58 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja dat weet ik allemaal niet
ben hier via google gekomen , toen ik info zocht over egypte , had er alleen ooit van gehoord ...
maar goed, ben wel blij dat ik hier ben uitgekomen
Er zijn nog steeds demonstraties in Egypte, dus grijp camera + microfoon en boek een vluchtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:00 schreef marcodej het volgende:
Ik ben jaloers op Ayman, de man die vrouwen instant kan laten soppen.
Of het leger, of Mubarak. Hoe lang zou Mubarak nog steun van wie dan ook kunnen krijgen als het land plat ligt?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Probleem is wel dat mensen iets verwachten, denk ik. Als het keer op keer niks is en de economie nog verder instort, dan denk ik dat het verzet wel breekt op een gegeven moment.
Natuurkundingen in de hele wereld zijn verbaasd: de Nijl steeg ineens een halve meter.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:00 schreef marcodej het volgende:
Ik ben jaloers op Ayman, de man die vrouwen instant kan laten soppen.
Hopen dat hij er geen geld voor wil hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:00 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Maar allerlei nieuwssites hebben 'm getweet om foto's te mogen gebruiken, dus er is een kans
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Natuurkundingen in de hele wereld zijn verbaasd: de Nijl steeg ineens een halve meter.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Natuurkundingen in de hele wereld zijn verbaasd: de Nijl steeg ineens een halve meter.
Legerleiding krijgt wel knaken, en ik denk dat ze misschien ook bang zijn voor repressailles als ze zich overgeven en mensen weten dat ze close waren met Mubarak.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Of het leger, of Mubarak. Hoe lang zou Mubarak nog steun van wie dan ook kunnen krijgen als het land plat ligt?
Anders ff op Flikker kijkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopen dat hij er geen geld voor wil hebben
ik kwam toevallig een deze dagen ook op een tweet account met foto's en werd nadrukkelijk gezegd , i don't want money , i want people to see this dus zit er dik in ; komt wel goed !quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopen dat hij er geen geld voor wil hebben
Je wilt het volgens mij niet begrijpen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat gaat de pers dan uitzenden? Wat is er daar verder zo boeiend dat het een protest weg kan duwen? Hebben ze daar ook een X-Factor?
Serieus?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Er gaat een mars komen zegt RTL 7.. 10 kilometer!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:03 schreef Jor_Dii het volgende:
zou niet de eerste keer zijn dat ze het fout hebben, maar hopen dat het niet het geval isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |