quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat peu bedacht heeft dat ik binnenkort scharrels van zoonlief, gekleed in hema kinderstrings 's morgens in de keuken tegen kom.
Hij kan ook met mokkels van 17 thuiskomen zo he?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat peu bedacht heeft dat ik binnenkort scharrels van zoonlief, gekleed in hema kinderstrings 's morgens in de keuken tegen kom.
Is toch gezelligquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb wel een keuken waar jij in rond kunt lopen met een volwassen string?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
De Playerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij kan ook met mokkels van 17 thuiskomen zo he?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb wel een keuken waar jij in rond kunt lopen met een volwassen string?
heb jij nog chocola voor me liggen trouwens?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De Player![]()
jong geleerd, oud gedaan
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
heb jij nog chocola voor me liggen trouwens?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zeker, 1 doos minder, een huisgenoot dacht dat hij er wel een paar kon eten en dan aanvullen, tot hij er achter kwam dat je die dingen nergens kon krijgen
Kon ik op zijn kosten weer op en neer rijden, helaas had ik ineens geen auto meer
Een voordeel, leert die ook eens af van andermans spullen te snoepenquote:
Ik vind je andere UI veel leuker, deze is depressiefquote:
Nog niet, maar ik hou mijn hart vast.quote:
Gewoon alvast op z'n nachtkastje neerleggen, scheelt weer een fijn gesprek.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik hou mijn hart vast.
Gewoon zo'n schaaltje bij de voordeur leggen, als die dan met een chickie thuis komt, kan die een handje vol mee grijpenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee johquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon alvast op z'n nachtkastje neerleggen, scheelt weer een fijn gesprek.
Oeh, je wordt oma!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind je andere UI veel leuker, deze is depressief
Vast stukken leuker dan je eerste tampons kopen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee johmijn 1e keer condooms kopen zal ik nooit meer vergeten, dat moment moet je niet afpakken
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
We zullen zien wanneer ik weer in de stemming ben voor mijn vorige PIquote:
Ze mag de mijne wel hebben andersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |