quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat peu bedacht heeft dat ik binnenkort scharrels van zoonlief, gekleed in hema kinderstrings 's morgens in de keuken tegen kom.
Hij kan ook met mokkels van 17 thuiskomen zo he?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat peu bedacht heeft dat ik binnenkort scharrels van zoonlief, gekleed in hema kinderstrings 's morgens in de keuken tegen kom.
Is toch gezelligquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb wel een keuken waar jij in rond kunt lopen met een volwassen string?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
De Playerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij kan ook met mokkels van 17 thuiskomen zo he?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb wel een keuken waar jij in rond kunt lopen met een volwassen string?
heb jij nog chocola voor me liggen trouwens?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De Player![]()
jong geleerd, oud gedaan
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
heb jij nog chocola voor me liggen trouwens?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zeker, 1 doos minder, een huisgenoot dacht dat hij er wel een paar kon eten en dan aanvullen, tot hij er achter kwam dat je die dingen nergens kon krijgen
Kon ik op zijn kosten weer op en neer rijden, helaas had ik ineens geen auto meer
Een voordeel, leert die ook eens af van andermans spullen te snoepenquote:
Ik vind je andere UI veel leuker, deze is depressiefquote:
Nog niet, maar ik hou mijn hart vast.quote:
Gewoon alvast op z'n nachtkastje neerleggen, scheelt weer een fijn gesprek.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik hou mijn hart vast.
Gewoon zo'n schaaltje bij de voordeur leggen, als die dan met een chickie thuis komt, kan die een handje vol mee grijpenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee johquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon alvast op z'n nachtkastje neerleggen, scheelt weer een fijn gesprek.
Oeh, je wordt oma!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind je andere UI veel leuker, deze is depressief
Vast stukken leuker dan je eerste tampons kopen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee johmijn 1e keer condooms kopen zal ik nooit meer vergeten, dat moment moet je niet afpakken
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
We zullen zien wanneer ik weer in de stemming ben voor mijn vorige PIquote:
Ze mag de mijne wel hebben andersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Ik maak er nu altijd een sport van om condooms ed te kopen bij t kassa meisje wat er t meest frigide uit zietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vast stukken leuker dan je eerste tampons kopen.
We zijn al genoeg in trance gebracht, CLtjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze mag de mijne wel hebben anders
Oeh, I'm with babs on this onequote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:17 schreef stbabylon het volgende:
Komt op hetzelfde neer. Je zeurt hier al maanden om aandacht, dan krijg je het, knal je 2 topics vol met discussie omdat het van de verkeerde komt.
Ik vind dat iedereen deze ava moet nemenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:28 schreef STING het volgende:
[..]
We zijn al genoeg in trance gebracht, CLtje
Die past ook helemaal niet bij het lieve, onschuldige chocolademonster-beeld dat ik van jou hebquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze mag de mijne wel hebben anders
Megaverpakking op de badkamer leggen, iig groot genoeg dat het niet opvalt als er een paar uit zijn. Weet je tenminste zeker dat hij het veilig doet, en hoeft hij zich niet druk te maken dat ma het weet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ook datquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die past ook helemaal niet bij het lieve, onschuldige chocolademonster-beeld dat ik van jou heb
en je dan zorgen maken als die doos wel heel snel leeg is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Megaverpakking op de badkamer leggen, iig groot genoeg dat het niet opvalt als er een paar uit zijn. Weet je tenminste zeker dat hij het veilig doet, en hoeft hij zich niet druk te maken dat ma het weet.
Ik kan er zelf ook niet echt aan wennenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die past ook helemaal niet bij het lieve, onschuldige chocolademonster-beeld dat ik van jou heb
Je kan er lang of kort over zaniken, hij gaat het uiteindelijk toch doen. En als ie het dan doet, het liefst veiligquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en je dan zorgen maken als die doos wel heel snel leeg is.
10 is wel heel erg jong hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan er lang of kort over zaniken, hij gaat het uiteindelijk toch doen. En als ie het dan doet, het liefst veilig
Of zoals de moeder van mn ex wel eens zei: Ik hoor t ze liever hier boven doen, dan dat de buurvrouw ze in de struiken bezig ziet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan er lang of kort over zaniken, hij gaat het uiteindelijk toch doen. En als ie het dan doet, het liefst veilig
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Of zoals de moeder van mn ex wel eens zei: Ik hoor t ze liever hier boven doen, dan dat de buurvrouw ze in de struiken bezig ziet.
Dat was de laatste keer sex daaro(gelukkig woonden we doen al samen).
Hij weet al wel dat ie er tzt eentje om moet doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon alvast op z'n nachtkastje neerleggen, scheelt weer een fijn gesprek.
Ik zeg toch ook uiteindelijk, niet dat ie het nu al doet?quote:
Uhuh zo'n grote glazen pot, allemaal kleurtjes, staat ook zo leuk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Megaverpakking op de badkamer leggen, iig groot genoeg dat het niet opvalt als er een paar uit zijn. Weet je tenminste zeker dat hij het veilig doet, en hoeft hij zich niet druk te maken dat ma het weet.
Altijd willen doen, maar vond ik ergens toch net te ver gaan, geef je een meisje nu ook niet bepaald een prettig gevoel lijkt mequote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh zo'n grote glazen pot, allemaal kleurtjes, staat ook zo leuk.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Aha, Singles, dependance OUD is ook weer aanwezig.
Ach, je hebt ook gewoon een punt, net als Tally gisterenquote:
Exact, hij durft te pakken, valt toch niet op, jij ziet niet dat hij het pakt, valt toch niet op. Win-winquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh zo'n grote glazen pot, allemaal kleurtjes, staat ook zo leuk.
Vond ik ook, maar ik las mee zonder te postenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, je hebt ook gewoon een punt, net als Tally gisteren
En het staat ook nog eens leukquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Exact, hij durft te pakken, valt toch niet op, jij ziet niet dat hij het pakt, valt toch niet op. Win-win
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |