Well duh, natuurlijk bedoelde je dat. Maar ik had nog niks gezegd over gisteravond. (ik zat mee te lurken)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:10 schreef STING het volgende:
[..]
Neehee, conclusion jumper. De boob UI's!
Ho, wat heb ik gemist!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarvoor? Voor die topics vol jankposts nadat ze wat positieve aandacht kreeg waar ze zo vaak om zeurt, maar nu was het van de verkeerde, dus boehoehoe?
Nou, dan laat ik hem staan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
hoe sneller die weg is hoe beter, alvast bedankt
Oh, ok, zal wel, niet meegekregenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gisteravond 2 topics vol whines omdat ze een compliment kreeg van de verkeerde.
Gisteren vroeg iemand of de tieten op mijn UI de mijne waren.quote:
Ja... zeer geloofwaardigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Girls are stupid, trow rocks at them
Goeie samenvattigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gisteren vroeg iemand of de tieten op mijn UI de mijne waren.
Ik gaf aan van niet, alleen al gezien het feit dat mijn tieten niet zo groot zijn als die op m'n UI.
Toen kwam jofu met de opmerking dat die van mij heus groot genoeg zijn.
Over die opmerking ontstond een discussie, die nu blijkbaar gekenmerkt wordt als jankposts.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Well duh, natuurlijk bedoelde je dat. Maar ik had nog niks gezegd over gisteravond. (ik zat mee te lurken)
Dat doen ze in het Midden-Oostenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Girls are stupid, trow rocks at them
Niet jouw tieten?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:16 schreef YipYip het volgende:
Ik zet mn tieten echt niet in mn UI,maar misschien wil sneeuwwitje wel ff op de foto.
Als ik haar onder die 6 andere onderdeurtjes vandaan kan sleuren
Komt op hetzelfde neer. Je zeurt hier al maanden om aandacht, dan krijg je het, knal je 2 topics vol met discussie omdat het van de verkeerde komt.quote:
Nieuwsberichten over stenigingen blijven altijd indruk op me maken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
nog wat zuidelijker een 14 jarig meisje doodgeslagen omdat ze verkracht is
Sure.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer. Je zeurt hier al maanden om aandacht, dan krijg je het, knal je 2 topics vol met discussie omdat het van de verkeerde komt.
zeker nadat ik eens beelden heb gezienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:17 schreef STING het volgende:
[..]
Nieuwsberichten over stenigingen blijven altijd indruk op me maken.
AANDACHTVRAGER met je Hoiquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:56 schreef kres het volgende:
En waarom willen we geen strings in de keuken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |