Jij heel het weekend op vleugelsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, nu nog steeds omdat ik er nogal versteld van sta dat ik gewoon die betreffende wet weetEn die ook nog eens 100% van toepassing is op de casus.
Ja kon ik met mijn mama ook wel, maar deed het toch echt nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een leuke mama, met wie je kunt praten over dat soort dingen.
Ik heb nog een hele mooie damesfiets, met veel versnellingen, automatisch licht en veringquote:
Och, dat zal hier ook wel een keer over zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja kon ik met mijn mama ook wel, maar deed het toch echt niet
tientje!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele mooie damesfiets, met veel versnellingen, automatisch licht en vering
10 daar van en hij is voor jouquote:
quote:
Maar ik heb al twee fietsen, wordt een beetje overbodig zoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
t is echt een goed ding, best een koopje.
hij was toch kapotquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik heb al twee fietsen, wordt een beetje overbodig zo
Van die tent net aan t begin van t winkelcentrum?quote:
Ik heb onwijs zin in een pizzabol van Overvechtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van die tent net aan t begin van t winkelcentrum?
Die zijn smerig imo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb onwijs zin in een pizzabol van Overvecht
Maar net ff te ver om te gaan halen
Advocado, dat is verdomd goed spulquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:30 schreef cafpow het volgende:
[..]
Hier at ik net vers/warm brood met wat advocado als ontbijt.
Ow ja..hallo iedereen![]()
alles goed?
hij zit in A'dam volgens mijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb onwijs zin in een pizzabol van Overvecht
Maar net ff te ver om te gaan halen
Hallo. Vanuit IJsselstein ff heen en weer rijden voor een pizzabolquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hij zit in A'dam volgens mij![]()
Waarom te ver, je kan er met de auto bijna in parkeren
Nee, Bakkerij Bartquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van die tent net aan t begin van t winkelcentrum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |