Werkt niet op een eipet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:10 schreef Etcetera het volgende:
Als je nu ge-f5'd had en op 'Open Nieuw Deel' klikt dan hoefde je de OP niet te plakken C4Alleen nummertje en TT wijzigen
Al is het op zich wel stom dat die mobiele versie op de iPad gebruikt wordt. Dat ding is haast net zo groot als het scherm dat ik normaal voor fok gebruikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:15 schreef Etcetera het volgende:
Dat is stom
nee dat is logisch, uitgeklede mobiele versie. Excuses
Ik heb inmiddels zo'n 90 (en still growing) Podcasts van KXradio 'Siebelink & Stenders' en die staan vaak aan in de auto. Ze blijven leuk...quote:
Het wachten is op versie 2.2.1 misschien is die wat uitgebreider.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:15 schreef Etcetera het volgende:Dat is stom
nee dat is logisch, uitgeklede mobiele versie. Excuses
Ze zijn echt leuk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels zo'n 90 (en still growing) Podcasts van KXradio 'Siebelink & Stenders' en die staan vaak aan in de auto. Ze blijven leuk...
Ik kan dan niet luisteren, want dan op het werk en steaming radio is daar geblocked, dus dan maar zo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze zijn echt leuk.Ik probeer altijd donderdagmiddag van 14:00 tot 16:00 te luisteren!!
Ja, leukquote:
Dat zou ik ook eens moeten luisteren idd, die 2 zijn leukquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels zo'n 90 (en still growing) Podcasts van KXradio 'Siebelink & Stenders' en die staan vaak aan in de auto. Ze blijven leuk...
Dan zou je vrijdagavond na tienen ook eens kunnen proberen op 3FMquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze zijn echt leuk.Ik probeer altijd donderdagmiddag van 14:00 tot 16:00 te luisteren!!
Ik vind ze dan minder dan bij KX, maar luister, indien mogelijk, wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Dan zou je vrijdagavond na tienen ook eens kunnen proberen op 3FM
Ik zal eens wat KX gaan luisteren dan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind ze dan minder dan bij KX, maar luister, indien mogelijk, wel.
Bij Powned hebben ze te vaak vage gasten die de boel te serieus houden...
www.lanawolf.nlquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:57 schreef Diaan73 het volgende:
KX is leuke radioIk heb het er wel vaker op staan. Jammer kan het alleen via internet of podcasts.. Ik hoorde gisteren trouwens ook Michiel Veenstra op KX.
VOlgens mij heb ik weleens een foto van Lana gezien, is een mooie meid toch?
nog twee en half uurquote:
Net verkocht? Ik neem aan dat je "courante" aandelen hebt verkocht (bijvoorbeeld Shell, KPN of Philips)? En dan een "bestens" order, zodat ze gelijk worden verkocht? Dan duurt het nog een paar minuten tot een uurtje voordat de order verwerkt is op de beurs. Daarna moet de bank het geld ontvangen van de clearinginstelling, en dan komt het pas op je rekening. Hou er dus rekening mee dat het 5 werkdagen zijn voordat je (valutair) je geld hebt ontvangenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:37 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb net aandelen verkocht. Voor het eerst in m'n leven
Wanneer storten ze dat op m'n rekeningAls de beurs dicht is zeker
Het was een bestens orderquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Net verkocht? Ik neem aan dat je "courante" aandelen hebt verkocht (bijvoorbeeld Shell, KPN of Philips)? En dan een "bestens" order, zodat ze gelijk worden verkocht? Dan duurt het nog een paar minuten tot een uurtje voordat de order verwerkt is op de beurs. Daarna moet de bank het geld ontvangen van de clearinginstelling, en dan komt het pas op je rekening. Hou er dus rekening mee dat het 5 werkdagen zijn voordat je (valutair) je geld hebt ontvangen
Laat maar weten als je nog vragen hebtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:09 schreef Etcetera het volgende:
Het was een bestens orderThanks, dat is best helder eigenlijk
Weet nog niet wat ik met het geld ga doen, misschien ga ik het wel weer beleggen in iets anders
Maar het gaat eerst maar naar m'n spaarrekening
Not yetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]LB!
was het nog gelukt met dat mutsje voor Jair?![]()
Het is nu niet relevant omdat je nog niet weet of je opnieuw gaat beleggen, maar sommige brokers geven je de mogelijkheid om de opbrengst direct opnieuw te beleggen. Je hoeft dan niet die paar werkdagen te wachten op de clearingsinstelling. Wil je het geld overboeken naar een andere rekening, wacht die paar dagen dan wel af. Anders kan je ongemerkt rood komen te staan waar weer extra kosten voor in rekening gebracht worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het was een bestens orderThanks, dat is best helder eigenlijk
Weet nog niet wat ik met het geld ga doen, misschien ga ik het wel weer beleggen in iets anders
Maar het gaat eerst maar naar m'n spaarrekening
Ik zou 'm zeker helemaal lezen als je de gelegenheid hebtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:15 schreef LadyBlack het volgende:
En pfoe, ik zit die fotoserie te kijken die Nem had gepost in het vorige deel, man wat heftig
Ik scan het maar, anders zit ik hier straks ook in tranenWat een kansloze, trieste bedoening...
Hoe goed/handig is Alex?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Laat maar weten als je nog vragen hebt
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is nu niet relevant omdat je nog niet weet of je opnieuw gaat beleggen, maar sommige brokers geven je de mogelijkheid om de opbrengst direct opnieuw te beleggen. Je hoeft dan niet die paar werkdagen te wachten op de clearingsinstelling. Wil je het geld overboeken naar een andere rekening, wacht die paar dagen dan wel af. Anders kan je ongemerkt rood komen te staan waar weer extra kosten voor in rekening gebracht worden.
Het is vrij makkelijk om te vergeten in dit geval. Je hebt verkocht, je ziet de opbrengst maar eigenlijk heb je het geld nog niet en kan je het dus ook niet overboeken. Nog een reden om alleen te beleggen met geld dat je op z'n minst langere tijd niet direct nodig hebtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wacht het rustig af
Rood staan zal niet snel gebeuren nu maar ik heb het al een paar keer gehad in het verleden en het is kut
Het staat nog niet op m'n rekeningquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is vrij makkelijk om te vergeten in dit geval. Je hebt verkocht, je ziet de opbrengst maar eigenlijk heb je het geld nog niet en kan je het dus ook niet overboeken. Nog een reden om alleen te beleggen met geld dat je op z'n minst langere tijd niet direct nodig hebt
Die laatste jarenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou 'm zeker helemaal lezen als je de gelegenheid hebt
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
Erg indrukwekkend: http://www.darcypadilla.com/thejulieproject/intro.html
Progressie van een stel met AIDS gezien door de ogen van een fotograaf.
Aan de linkerkant vindt je de jaartallen.
Niet alleen zakenlui willen dat hoorquote:Business Class vliegen: graag kindervrij
Driekwart van de zakenreizigers ergert zich aan drukke kinderen aan boord van het vliegtuig.
HANDIG
Dat blijkt uit een Engelse enquête onder zakenreizigers waarover de Daily Mail bericht.
Zakenlui ergeren zich aan het feit dat ze fors meer betalen voor een ticket voor de business class, maar desondanks regelmatig last hebben van luidruchtige kinderen.
Kindervrije vluchten
Die kinderen zijn ofwel van ouders die ook business class hebben geboekt, ofwel een 'upgrade' hebben gehad vanuit de economy class.
Een Britse reisjournalist suggereert in de Daily Mail 'kindvrije vluchten' op drukbezette routes. Gezinnen zouden dan een andere vlucht kunnen nemen.
Op lange-afstandsvluchten zou scheiding van passagiersgroepen kunnen. Zo heeft de Boeing 747 twee dekken, waardoor je makkelijker groepen van elkaar scheidt.
Geen apartheid
Andere professionals in de luchtvaartindustrie zijn echter fel tegen een eventuele 'apartheid' in vliegtuigen. Dan kun je net zo goed extreem dikke mensen apart gaan zetten of passagiers met een slechte adem.
Nog een suggestie is de introductie van de vliegtuigvariant van de 'stiltecoupé', zoals die in treinen al bestaat.
Zakenreizigers zijn extreem belangrijk voor luchtvaartmaatschappijen omdat ze relatief veel bijdragen aan de winst.
Ik had hem al wel aangeklikt, maar ik vond het design / de layout van de website zo irritant dat ik het weggeklikt hadquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:36 schreef Nembrionic het volgende:
Even een repost voor diegenen die het gemist hebben:
[..]
Geen baby's lijkt me al een behoorlijke vooruitgang. Iets oudere kinderen kan je ten minste nog een tijdje bezig houden met een kleurboek of DS, dat lukt bij baby's nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:37 schreef Whiteguy het volgende:
Etc! Jij leek me nou niet echt een aandelenhandelaar om eerlijk te zijn.. hoe ben je er ooit bij gekomen om aandelen te kopen?
[..]
Niet alleen zakenlui willen dat hoor
Doe mij zo'n stiltecoupe in het vliegtuig
[..]
Ik had hem al wel aangeklikt, maar ik vond het design / de layout van de website zo irritant dat ik het weggeklikt had![]()
Er is helemaal geen designquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:37 schreef Whiteguy het volgende:
Etc! Jij leek me nou niet echt een aandelenhandelaar om eerlijk te zijn.. hoe ben je er ooit bij gekomen om aandelen te kopen?
[..]
Niet alleen zakenlui willen dat hoor
Doe mij zo'n stiltecoupe in het vliegtuig
[..]
Ik had hem al wel aangeklikt, maar ik vond het design / de layout van de website zo irritant dat ik het weggeklikt had![]()
Bierparadijs in Meer(grensovergang Hazeldonk), De Hopduvel in Gent.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Nem weet jij een geschikte bier/drankloods in België?
Ik snap sowieso niet zo goed waarom mensen met baby's gaan vliegenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geen baby's lijkt me al een behoorlijke vooruitgang. Iets oudere kinderen kan je ten minste nog een tijdje bezig houden met een kleurboek of DS, dat lukt bij baby's niet
Ik kan wel 100 redenen bedenken(nee, dat ga ik niet doen). Moeten ze dan 4-5 jaar maar thuis blijven?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet zo goed waarom mensen met baby's gaan vliegen
Mijn ouders hebben dat ooit gedaan omdat het een handige manier leek om geld te verdienen. De aandelen zijn alleen nu minder waard dan bij aankoopquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:37 schreef Whiteguy het volgende:
Bierparadijs had ik ook al gevonden, die lijkt ook nog wel op een handige route te liggenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bierparadijs in Meer(grensovergang Hazeldonk), De Hopduvel in Gent.
En de biergrens in Baarle-Nassau.
http://www.bier-paradijs.com/
http://www.dehopduvel.be/
Waar ga je heen dan? Mocht je dat willen onthullenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bierparadijs had ik ook al gevonden, die lijkt ook nog wel op een handige route te liggenBedankt!
Alsof je alleen maar ver weg / met het vliegtuig op vakantie kuntquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan wel 100 redenen bedenken(nee, dat ga ik niet doen). Moeten ze dan 4-5 jaar maar thuis blijven?
Maar dan ga je er vanuit dat vakantie het enige excuus is om te vliegenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Alsof je alleen maar ver weg / met het vliegtuig op vakantie kunt
Auto gaat dinsdag voor de APK, dus dit is het laatste weekend dat ik zeker een auto met geldige APK heb. Om te voorkomen dat mijn een-na-laatste rit een suf tochtje naar een supermarkt is ga ik dit weekend naar België rijdenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar ga je heen dan? Mocht je dat willen onthullen
Ja, daar zeg je wat... voor mij staat vliegen gelijk aan vakantie, dat is natuurlijk niet voor iedereen zo. Maar; wel voor de meeste mensen, en ik ken ook genoeg stellen die lekker met de kinderen all-inclusive naar Turkije gaan. Nou, ik zou er voor passen en een bestemming kiezen die met de auto te bereiken isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dan ga je er vanuit dat vakantie het enige excuus is om te vliegen
Er zijn ook nog vakanties waarbij er eigenlijk geen praktische alternatieven zijn. Bijvoorbeeld: je bent geëmigreerd naar Canada en de familie in Nederland wil toch graag de baby in het echt een keer zien. Dan heb je weinig andere keus dan te vliegenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, daar zeg je wat... voor mij staat vliegen gelijk aan vakantie, dat is natuurlijk niet voor iedereen zo. Maar; wel voor de meeste mensen, en ik ken ook genoeg stellen die lekker met de kinderen all-inclusive naar Turkije gaan. Nou, ik zou er voor passen en een bestemming kiezen die met de auto te bereiken is
Dat klinkt als een heel goed planquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Auto gaat dinsdag voor de APK, dus dit is het laatste weekend dat ik zeker een auto met geldige APK heb. Om te voorkomen dat mijn een-na-laatste rit een suf tochtje naar een supermarkt is ga ik dit weekend naar België rijden. Ik zat zelf te denken aan Leuven, beetje daar de boel verkennen om te kijken of het leuk genoeg is om er een keer met wat vrienden een weekend te vertoeven. Ben er nog niet helemaal over uit of ik op een dag op en neer ga, of dat ik een nachtje hostel er bij doe
Of de familie komt overquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er zijn ook nog vakanties waarbij er eigenlijk geen praktische alternatieven zijn. Bijvoorbeeld: je bent geëmigreerd naar Canada en de familie in Nederland wil toch graag de baby in het echt een keer zien. Dan heb je weinig andere keus dan te vliegen
Die hebben ze bij het Bierparadijs als het goed is. En volgens mij ook "gewoon" bij De Man van Drank, hier in Rotterdam. Ik kan me totaal niet herinneren hoe het smaaktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In België ga ik sowieso op zoek naar
[ afbeelding ]
Al is het maar vanwege de fantastische naam en bijbehorend etiket
Als je mijn collega van Bijzonder Beheer bedoelt...quote:
Toen Twan net geboren was, zijn we met vliegtuig naar Mallorca geweest, was een stuk handiger voor hem en voor ons als met de auto. En ging heel goed.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Alsof je alleen maar ver weg / met het vliegtuig op vakantie kunt
Ik wil vooral dat het meer wordtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als je mijn collega van Bijzonder Beheer bedoelt...![]()
Ik ken Alex zelf niet, hoor meestal wel positieve verhalen. Maar veel belangrijker: wat wil je eigenlijk met dat geld / je beleggingen doen? Is het voor de lol erbij? Of heb je een vermogensdoelstelling?
Leuven is leukquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klinkt als een heel goed plan
Leuven lijkt me wel leuk
Dan is Meer wel een klein beetje uit de route(itt de biergrens) maar wellicht toch de moeite waard.
Onlangs wist iemand mij te vertellen dat er nog 1 zat onder Eindhoven maar ik weet niet meer hoe die heet.
Kijk, dan komen we al een heel eindquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:03 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil vooral dat het meer wordteen echte doelstelling heb ik niet, ik zie het vooral als een extra spaarpotje dat nog een keer goed van toepassing komen
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kijk, dan komen we al een heel eindeven kort samengevat dan:
1. Er is geen specifieke vermogensdoelstelling
2. Je horizon is lang (meer dan 10 jaar)
Ik slaap er niet slecht vanquote:3. Hoe kijk je tegen negatieve rendementen aan? Kun je een neerwaardse daling van 10% gedurende enkele dagen hebben? Of slaap je er slecht van? Dit soort vragen geven een beeld van je risicotolerantie.
Dat ik het, als ik dat wil, zonder mankeren weer kan verkopen. Dus dat het niet per se 10 jaar vast staatquote:Zijn er nog andere zaken die meespelen voor je keuze in je beleggingen?
Dat het niet zonder risico's is weet ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:58 schreef iamredleader het volgende:
Het hangt helemaal ervan af waar je in belegt. In aandelen (rechtstreeks) is het meestal vrij liquide, maar een beleggingsfonds wat in de statuten de mogelijkheid heeft om op slot te gaan (dat kan!) dan zit je langere tijd vast.
Kijk, als je ook neerwaards best tijdelijk wat risico kan dragen, kun je relatief risicovol beleggen (bijvoorbeeld 70% aandelen en 30% obligaties). Maar realiseer je te aller tijden dat beleggen inherent risicovol is
Ik ga naar huis, fijn weekend allemaal
Of Beurs & Economiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat het niet zonder risico's is weet ikMijn eigen beleggingen waren minstens 1/3 meer waard dan dat ze nu zijn
Bedankt voor de info
Zal me een beetje gaan inlezen, ook op FOK! bij WGR
Ik heb het net bekeken/gelezen... jeetje wat heftig zeg...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:36 schreef Nembrionic het volgende:
Even een repost voor diegenen die het gemist hebben:
[..]
quote:
Dat is ook geen garantiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:47 schreef LadyBlack het volgende:
!
Als je het vrijdag dan maar na 6 uur op de post doet he...
Nee. Etc moet het morgen of overmorgen posten. Dan komt het maandag aan. Als ze hem vandaag erin stopt dan wordt 'ie straks nog gelicht(ook na 18:00, dat is niet universeel). Dus beter dat ze hem vanavond laat of morgen postquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, kan best dat ie dan op dinsdag aankomt.
Helaas werkt 'vandaag gepost, morgen bezorgd' al een tijdje niet meer. En toen ik nog bij de post zat gebeurde het in drukke periodes nog wel eens dat brieven 'van onderop' voor de volgende dag werden bewaard, dus te vroeg posten kan wel eens averechts werkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee. Etc moet het morgen of overmorgen posten. Dan komt het maandag aan. Als ze hem vandaag erin stopt dan wordt 'ie straks nog gelicht(ook na 18:00, dat is niet universeel). Dus beter dat ze hem vanavond laat of morgen post
Er is een minimale eis van 95% dat de volgende dag bezorgd moet worden en de laatste ISO audit heeft aangetoond dat dat ook gehaald wordtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Helaas werkt 'vandaag gepost, morgen bezorgd' al een tijdje niet meer. En toen ik nog bij de post zat gebeurde het in drukke periodes nog wel eens dat brieven 'van onderop' voor de volgende dag werden bewaard, dus te vroeg posten kan wel eens averechts werken
iets met Valentijnsdag.... ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:45 schreef Etcetera het volgende:
VraagjeStel dat ik op maandag bij iemand post wil laten aankomen, als ik dat vrijdagavond in de brievenbus gooi komt het toch níet op zaterdag aan en wél op maandag?
Daar had ik niet eens aan gedachtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
iets met Valentijnsdag.... ?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
iets met Valentijnsdag.... ?
En ik riep er nog zo geen datum bijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar had ik niet eens aan gedacht
Mr Hypothetisch!
Serieus, van wanneer is dat dan? In mijn ervaring is dat vaak anders (ik verstuur/ontvang redelijk wat post)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is een minimale eis van 95% dat de volgende dag bezorgd moet worden en de laatste ISO audit heeft aangetoond dat dat ook gehaald wordt
Voorthuis? Volgens maps.google. bestaat het niet eens.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:23 schreef Etcetera het volgende:
vrijdag = zaterdag
zaterdag = dinsdag
Volgens http://www.tntpost.nl/voorthuis/brieven/brief/
Dat is stom
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voorthuis? Volgens maps.google. bestaat het niet eens.
Die pagina is sowieso mooi: 'TNT Post bezorgt 6 dagen in de week met de grootste zorg al uw brieven en buspakjes door heel Nederland.' en dan 5 dagen noemenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:23 schreef Etcetera het volgende:
vrijdag = zaterdag
zaterdag = dinsdag
Volgens http://www.tntpost.nl/voorthuis/brieven/brief/
Dat is stom
Sinds wanneer is wat? De eis of het feit dat het gemiddeld gezien gehaald wordt?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Serieus, van wanneer is dat dan? In mijn ervaring is dat vaak anders (ik verstuur/ontvang redelijk wat post)
Nee, dat is gewoon heel slecht neergezet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die pagina is sowieso mooi: 'TNT Post bezorgt 6 dagen in de week met de grootste zorg al uw brieven en buspakjes door heel Nederland.' en dan 5 dagen noemen
Jawohl!quote:
quote:Van Es leert te 'interimperen'
"Wa wawa wawa, wa wawa wawawa...
- Eh...HEE! KLEINE MIERENNEUKER!
- Nee, Van Es!
- WIL JIJ WEL EENS GAUW JE MUIL HOUWE!
- Kijk, nou springen er dus vier griffiers op jouw nek en die dumpen jou zo in de hofvijver...
Moet hier bij zitten:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weet iemand waar dit fragment in audio (of video) te krijgen is?
[..]
dat was niet zo'n moeilijke om te raden als je weet dat de 14e op maandag is....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
En ik riep er nog zo geen datum bij![]()
Ik had het gelijk al door.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat was niet zo'n moeilijke om te raden als je weet dat de 14e op maandag is....
Dat komt ook omdat er op maandag geen of nauwelijks post van bedrijven is, aangezien die op vrijdag de laatste werkdag hebben en die post dan weer op zaterdag in de bus valt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ik dacht ook al aan Valentijnsdag als maandag. Misschien zet de TNT wel extra mensen in ivm de drukte. Hier wordt bijna nooit op maandag post bezorgd, eigenlijk.
True. En ik heb begrepen dat er op maandag standaard geen pakjes worden bezorgd...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat er op maandag geen of nauwelijks post van bedrijven is, aangezien die op vrijdag de laatste werkdag hebben en die post dan weer op zaterdag in de bus valt.
Trouwens, dit vind ik een hele mooie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:10 schreef TradeMarkie het volgende:
we zullen het nooit weten, want meeten is weten, maar daar doet ze niet aan
Graag gedaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Trouwens, dit vind ik een hele mooie.![]()
Toen ik ooit met schoolreisje naar het Evoluon in Eindhoven ging, kregen we een meetlint met die slogan (met een e minder natuurlijk). Volgens mij heb ik toen een paar klasgenoten lastig gevallen door hun oren op te meten.quote:
en de klasgenoot met de grootste oren kreeg een oorkonde?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Toen ik ooit met schoolreisje naar het Evoluon in Eindhoven ging, kregen we een meetlint met die slogan (met een e minder natuurlijk). Volgens mij heb ik toen een paar klasgenoten lastig gevallen door hun oren op te meten.
Van de week heb ik me nog prima geamuseerd met deze tekst:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Toen ik ooit met schoolreisje naar het Evoluon in Eindhoven ging, kregen we een meetlint met die slogan (met een e minder natuurlijk). Volgens mij heb ik toen een paar klasgenoten lastig gevallen door hun oren op te meten.
Bronquote:In carpentry there's a saying: "Measure twice, cut once." Oil drillers used to have a similar saying: "Fuck measurements, let's rock."
ik moest lachen, sorryquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en de klasgenoot met de grootste oren kreeg een oorkonde?
het geeftquote:
Leuke quote, leuke bron ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van de week heb ik me nog prima geamuseerd met deze tekst:
[..]
Bron
Zekerquote:
Ja, net aangezet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
ook stenders aan het luisteren? Ik ben aan het luisteren en aan het kijken op de laptop... er is toch voetbal op.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is leuk... alleen jammer dat Fred er niet is.
Dan ik ook...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:17 schreef Cobra4 het volgende:
Daar ben ik weer.
Helemaal klaar voor de nachtdienst.
Nachtje doorhalen met 3FM?quote:
Er is nog plek op de 3FM school. Grijp je kans.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga geen nachtje doorhalen, moet morgenvroeg om kwart over 8 alweer langs het veld staan.
Maaruh, ik ben dat daar een beetje aan het bekijken, maar dat is toch geen werken daar? Dat is gewoon geld verdienen door lol te maken. Wat heb ik verkeerd gedaan???
Misschien zometeen.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er is nog plek op de 3FM school. Grijp je kans.
Dat kan nog steeds. De brief is voor Valentijnsdag en dat is pas maandag over een week.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:01 schreef Whiteguy het volgende:
Etc:
over je post probleem,
je had toch ook gewoon die brief op de post kunnen doen in een envelop, en er op schrijven
MAANDAG OPENEN!
?
BBC1 is ook een goede zender.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien zometeen.
Deze week BBC Radio 1 geluisterd en ik hoorde een nummer voorbij komen die vroeger werd gebruikt als intro van Het Jongerenlagerhuis. The Go! Team - Doing It Right.
Het is nooit te laat...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga geen nachtje doorhalen, moet morgenvroeg om kwart over 8 alweer langs het veld staan.
Maaruh, ik ben dat daar een beetje aan het bekijken, maar dat is toch geen werken daar? Dat is gewoon geld verdienen door lol te maken. Wat heb ik verkeerd gedaan???
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
ook stenders aan het luisteren? Ik ben aan het luisteren en aan het kijken op de laptop... er is toch voetbal op.
Ach, op zich vind ik mn werk best heel leuk hoor... ik ben ook niet geschikt als DJ denk ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is nooit te laat...
Ik heb ook drie jaar van mijn leven weggegooid, ik had deze week een milde griep nodig om tot inkeer te komen.
Gaat lekker daar.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dit verzin je toch niet... vriendin 2 preggers...
quote:
Rustig. De koffie is lekker.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:44 schreef lubje25 het volgende:
He C4Alles goed hier
Hoe is het met jou?
Om 2300 begonnen. Dus nog 3 uur en dan ben ik klaar.quote:
Ik ben net klaar. Was weer een prima avondquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Om 2300 begonnen. Dus nog 3 uur en dan ben ik klaar.
wel voor een overwinning mag ik hopen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:00 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen... Stond vanmorgen om 9 uur al langs het veld.....
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wel voor een overwinning mag ik hopen?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nederlands elftal, here he comes
daar moet op gedronken worden hi ha hoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:51 schreef Etcetera het volgende:
2 dagen geleden zat ik 7 jaar op FOK!
Misschien een keer zo'n friendgraph plotten net zoals hier op Fok met de mogelijke vaders ? Of valt dat weer mee ..?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dit verzin je toch niet... vriendin 2 preggers...
eerlijk of een diplomatiek antwoord?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:34 schreef Etcetera het volgende:
OhJe bent dus niet echt overtuigd van mijn taartbakkunsten
En waarom was je dat van plan dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik was van plan van de hoogste brug van galesburg te springen... toen realiseerde ik me dat die niet hoog genoeg is en de sneeuw te diep
ach ik moet toch wat.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En waarom was je dat van plan dan?
na gisterenavond was ik fine. En nu voel ik gewoon nisk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
alcohol maakt de stemming vaak niet beter als je weer nuchter wordt....
Maar dat had je zelf ook al bedacht
Ik maakte me ook geen zorgenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ach ik moet toch wat.
Ne egister gewoon enorm gebroken, eindelijk echt even mezelf helemaal laten gaan (in tranen, that is), daarna een shitton gedronken. Maar het wordt er niet beter op. Maaar ik maakte maar een luguber grapje hoor, no worries
sowieso, maar lang niet alleenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik maakte me ook geen zorgen
En dit hangt allemaal samen met de zure appel?
Algehele malaise van het niet thuis zijn en dat soort dingen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
sowieso, maar lang niet alleen
neuh het niet thuis zijn kan me eigenlijk maar heel weinig schelen nogquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Algehele malaise van het niet thuis zijn en dat soort dingen?
Op zaterdagavond moet je ook niet gaan opruimen en schoonmaken. Tv kijken, is ook niet wat trouwens. Er is niets leuks op.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:51 schreef wyccie het volgende:
Mijn plannen zoals gewoonlijk: opruimen, schoonmaken etc.
Maar zoals altijd te moe, lui en lamlendig.
Hoi C22quote:
Verschillende biersites, verschillende meningen. Ratebeer zet em op plek 29. Dat is nog steeds lang niet slecht en spoort zeker aan em es te proberen, maar het is geen nummer 1quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:33 schreef wyccie het volgende:
Ik las afgelopen week in de krant dat Hel & Verdoemenis de beste bier is volgens een biersite.
Ja. Net weer begonnen.quote:
Heb je al plannen over hoe de nacht door te komen?quote:
Eerst Blue Thunder kijken, daarna wat afleveringen van Top Gear en ik sluit af met het concert van Within Temptation met het Metropool Orkest.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je al plannen over hoe de nacht door te komen?
Alweer? Dat was in 2009 ook al: http://www.westonline.nl/nieuwsitem/26518quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:33 schreef wyccie het volgende:
Ik las afgelopen week in de krant dat Hel & Verdoemenis de beste bier is volgens een biersite.
Die link met Antony zou ik niet gelegd hebbenquote:Die Patrick Watson klinkt heel erg als Antony and the Johnsons, maar ziet er verrassend anders uit.
James en Oz hebben er drie gemaakt: twee over wijn en een over Britse drank in het algemeen. Die laatste vind ik leuker omdat er meer afwisseling in zit. Overigens zijn alledrie de series prima te kijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:57 schreef Cobra4 het volgende:
Nem, is de tv serie van James en Oz de moeite van het kijken waard?
Ah, ok. Thxquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
James en Oz hebben er drie gemaakt: twee over wijn en een over Britse drank in het algemeen. Die laatste vind ik leuker omdat er meer afwisseling in zit. Overigens zijn alledrie de series prima te kijken
Het stond zelfs als suggestie bij een video op YouTube.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
Die link met Antony zou ik niet gelegd hebben
Leuk?quote:
Da's bijna met de kippen op stok!quote:
Ja. Op het briesje na wel.quote:
Dat scheelt.quote:Op zondag 6 februari 2011 04:11 schreef lubje25 het volgende:
Hier waait het ook flink. Had gelukkig wind mee toen ik net naar mijn ouders fietste
Goeie film vind ik datquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik kijk alleen super bowl voor de reclames
Dan hebben ze mogelijk de BB's weer in de ban gedaan...quote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb de nieuwe layout. Hij is nog weer iets aangepast, zie ik.
Ik kan alleen m'n PM niet openen. Ow toch wel, niet goed gekeken.![]()
Dat zou misschien Audrey Hepburn kunnen zijn...quote:Op zondag 6 februari 2011 19:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik zoek dat plaatje van die dame in een zwarte jurk achter een wijnglas. en ze heeft een heel mooi figuur, net als het glas. het is een ouder advertentie denk ik. super vintage. Iemand een idee?
En anders deze?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat zou misschien Audrey Hepburn kunnen zijn...
precies die!!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
En anders deze?
http://art-canyon.com/201(...)e-poster-taittinger/
Uit eigen ervaring sprekend: Nee...quote:Op zondag 6 februari 2011 19:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
PS, ligt het land dan zo'n beetje stil?
Dank, die zender hoeft dus weer niet op...quote:Op zondag 6 februari 2011 19:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor de liefhebbers, vanavond weer nieuwe seizoen TopGear op de BBC (21:00)
smaak is subjectiefquote:Op zondag 6 februari 2011 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, die zender hoeft dus weer niet op...
Zsa Zsa Gabor ook binnen afzienbare tijd.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh, en ook Gary Moore is gestopt met ademen zie ik net
Gelukkig wel...quote:
Dat heb ik tegenwoordig bijna dagelijks, er is bijna niets interessant meer op TV.quote:Ik heb gisteravond een uurtje zitten zappen voordat ik naar de kroeg ging. Er was werkelijk niets op tv. 30 zenders en niets bijzonders. Maar dat zal dan wel aan mij liggen.
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
't Is Grace Kelly. Ik ken die hele poster niet, eigenlijk.
Nummer 3.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:10 schreef MadMaster het volgende:
En zoals beloofd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wellicht zie één van deze (of één van de andere 160 foto's) binnenkort als poster of advertentie...
3quote:Op zondag 6 februari 2011 20:10 schreef MadMaster het volgende:
En zoals beloofd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wellicht zie één van deze (of één van de andere 160 foto's) binnenkort als poster of advertentie...
Ik zal hem morgen wel even opzoeken, want vanavond lig ik extreem vroeg in bed, mag er morgen om half 6 uit en ik heb m'n slaap altijd wel nodig.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor de liefhebbers, vanavond weer nieuwe seizoen TopGear op de BBC (21:00)
In een spoiler.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:23 schreef MadMaster het volgende:
Beetje lullig als je die al in een forum plaatst, terwijl de opdrachtgever 'm nog niet gezien heeft...
Foto 2 was echt te gek geweest als de tekst wat beter leesbaar wasquote:Op zondag 6 februari 2011 20:10 schreef MadMaster het volgende:
En zoals beloofd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schuimbekkend?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:11 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Etcie gesignaleerd in het Lush-topic.
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nog geen foto's gezien, die zou ze wel gaan posten.
quote:
Daar kan ik pas over oordelen als ik de foto heb gezien.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bros, Bros, Bros!!!
Ik kwam laatst op Marktplaats.nl en zag dat je pallets aan lolbroeken en grapjassen had verkocht. Toch wel doodzonde, vind je niet?quote:
Ik hoop dat anderen het ook niet snappen.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik kwam laatst op Marktplaats.nl en zag dat je pallets aan lolbroeken en grapjassen had verkocht. Toch wel doodzonde, vind je niet?
Shake hands...quote:Op maandag 7 februari 2011 00:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik hoop dat anderen het ook niet snappen.
quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:06 schreef MadMaster het volgende:
Super Bowl begint zo, ik ga vanaf bed kijken...
I know, en de reclame die Nem had gepost ook.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:04 schreef MadMaster het volgende:
Welnee, wereldberoemde scene van diva Adele Bloemendaal...
Helaas.......quote:Op maandag 7 februari 2011 00:24 schreef MadMaster het volgende:
Nu Christina Aquilera die de Star Spanked Banner brult. Ik wacht op een Boobgate...
Vast om te verbergen dat ze flink is aangekomen. Ze had wel een dik gezicht.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was ook een te net mantelpakje...
Ja, daar moet je even doorheen.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:31 schreef Whiteguy het volgende:
Sinds ik de stream aan heb staan al 3 items 'to honor the greatness america' gezien, een 10 minuten lang durend item waarbij de declaration of independence gelezen werd door verschillende mensen, en zojuist de star spangled banner.
Inmiddels begin ik redelijk te hopen dat dat scherm naar beneden komt lazeren.
Ohja, net zoals de World Series alleen in Amerika zijn zeker?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, daar moet je even doorheen.
Het is wel het wereldkampioenschap, he...
En de wereld is vrij klein in Amerika jaquote:Op maandag 7 februari 2011 00:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, daar moet je even doorheen.
Het is wel het wereldkampioenschap, he...
Logisch, no one loves the ref...quote:Op maandag 7 februari 2011 00:31 schreef Cobra4 het volgende:
Gejuich bij het voorstellen van al die spelers uit de Hall of Fame en doodse stilte bij het voorstellen van de scheids.
USA = de wereld natuurlijk...quote:Op maandag 7 februari 2011 00:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En de wereld is vrij klein in Amerika ja
En Canada.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja, net zoals de World Series alleen in Amerika zijn zeker?
In het stadion vermaak je je wel met de cheerleaders en zo, op TV vind ik het ook minder. Maar ja, commercials zijn nu het duurst, dus...quote:Op maandag 7 februari 2011 00:43 schreef Whiteguy het volgende:
Ik kan er maar niet aan wennen bij Amerikaanse sporten.. dat trage gedoe.. en steeds het spel stil leggen.
Het voordeel: je hebt wel meerdere plas-, eet- en drinkpauzes. Nachtgymnastiek waarbij je niet eens naar Olga Commandeur hoeft te luisteren...quote:Op maandag 7 februari 2011 00:43 schreef Whiteguy het volgende:
Ik kan er maar niet aan wennen bij Amerikaanse sporten.. dat trage gedoe.. en steeds het spel stil leggen.
Rugby vind ik dan weer niks.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:51 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb wel weer genoeg gezien.
Blijft matig vergeleken met rugby.
![]()
Dat ligt nog steeds op het continent Amerikaquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ligt nog steeds op het continent Amerika
Bij baseball en hockey doet Canada wel mee, met football niet...quote:Op maandag 7 februari 2011 00:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ligt nog steeds op het continent Amerika
Tot nu toe zeker wel wat mooie momenten gezien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |