quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:43 schreef Nitrouz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Dat ga ik dan maar doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Had mijn vriendin dus ook![]()
Dan moet je bellen, dan lossen ze het op
Deze:quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
Ezechielk
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van Ezechielk
Kusjes,
Ed en Anita.
De lijst is leeg, vullen maar weer mensen!quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
PiRANiA
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van PiRANiA
Nog een verzoekjen
Ya!quote:
Gerry Rafferty - Baker Street (The Flying Dutchman)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:46 schreef djkoelkast het volgende:
De lijst is leeg, vullen maar weer mensen!
Probeer anders 'Bier en tieten'.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik zocht op 'tieten' en 'dubstep' en kreeg niets terug.
We mogen niet meer van onze aartsvaderquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:48 schreef dockx het volgende:
[..]
Gerry Rafferty - Baker Street (The Flying Dutchman)
Dit is echt alleen nog top 40 en die 538/tmf cd's.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik zocht op 'tieten' en 'dubstep' en kreeg niets terug.
* PiRANiA request supperclub.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is echt alleen nog top 40 en die 538/tmf cd's.
Ja mangquote:
Ik ga mee.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik zit vanavond in Brussel belgisch bier te drinken.
Belgiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
aaah mag ik meequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
wou ik ook bijna doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb stiekem Bohemian Rhapsody aangevraagd
heb alleen met een maat van me afgesproken om mee te gaan zat ochtend met de vrachtwaggelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kan wel, er is zelfs nog een bed over.
Is het een koele waggel?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:51 schreef dragems het volgende:
[..]
heb alleen met een maat van me afgesproken om mee te gaan zat ochtend met de vrachtwaggel
jaaa met een koeliequote:
jupquote:
wat een schattige kleine homoquote:
ik heb queen requestquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:53 schreef djkoelkast het volgende:
Geen naam/bericht bij dit verzoekjen
* Gelebadeend is het er mee eens.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:54 schreef PiRANiA het volgende:
* PiRANiA gaat eens even eten bij zijn opa en oma, want dat is wel gezellig.
dat alleen maar me online persoonlijkheid. offline hou ik van strakke kutjesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dragems heeft een vreemde smaak.
Oma's met veel schaamhaar en schattige kleine homo's.
Nee.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:55 schreef djkoelkast het volgende:
1000 Classic Rock Hits Vol 02
Is dat wat?
ja maar deel 1 moet ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:55 schreef djkoelkast het volgende:
Is dat wat?
En die mama dan ? Was het allemaal een grote troll?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:56 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Die had toch permban, maar is uiteindelijk toch unbanned?
permban waarvoor?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:56 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Die had toch permban, maar is uiteindelijk toch unbanned?
Ik zeg downloaden kopen. Kan nooit te erg spul tussen zitten met die titel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:55 schreef djkoelkast het volgende:
Is dat wat?
NEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:56 schreef djkoelkast het volgende:
Ohja, hij is nu alle apres ski huts aan het uitpakken
idd al zit er 1 goed nummer bij ben ik al blijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zeg downloaden kopen. Kan nooit te erg spul tussen zitten met die titel.
Calimero, iep iep hoi iep iep hooiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:56 schreef djkoelkast het volgende:
Ohja, hij is nu alle apres ski huts aan het uitpakken
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alles moet er in. Ik zoek ook nog levensliederen en piratenhits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |