whahahahahaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
10 seconden googlen:
Waarom zitten er zoveel mongolen op het internet ?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:10 schreef PiRANiA het volgende:
Ik maak gewoon op tijd de lapo, en doe dan netjes één post. Daar is toch weinig mis mee.
Je kan die layout toch terugkrijgen als je een abo hebt?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahaha wat een tijden![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Toen was FOK! nog een stuk leuker
Het was leuk toen het nog zwart/geel wasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Schatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:13 schreef sharr het volgende:
Ik ken ome Henk niet
Maar wat een enge stem
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het was leuk toen het nog zwart/geel was![]()
Toen postte ik ook nog foto's van smerige ondergescheten wc's
Ik kan deze gewoon nog steeds helemaal meezingenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:15 schreef djkoelkast het volgende:
Zeg Piet, trap die deur eens even in!
Ik ook volgens mij als ik even nadenkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kan deze gewoon nog steeds helemaal meezingen
Allemaal notes van deze weekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:16 schreef Gelebadeend het volgende:
PiRANiA, kan jij mijn notes even inzien en beoordelen of het het waard is om een abo te nemen?Het zijn er maar 3, maar toch.
Kijk eens mij laatste note, die van Yvonnequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Allemaal notes van deze week.
Maar voor notes moet je het niet doen. Voor de nieuwe functies
.
Google Chromequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zou het maar weghalen voordat je ban krijgt man
Whehequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kijk eens mij laatste note, die van Yvonne
Ja, ik zat in mijn dode inspiratiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik
Maarja gewoon afsluiten via task manager
Ik zou dan gvd 20 tabbladen ofzo sluitenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik
Maarja gewoon afsluiten via task manager
whatwhut !quote:
one day fly?quote:
Hoezo per ongelukquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
whatwhut !
Ik zit nog steeds te tubben over een goed topic.
Ik heb vorige week wel wat meegemaakt.
Bijna gevochten met een neger die dacht dat ik hem aan het beroven was omdat ik hem perongelijk aanraakte in de trein
en had je z'n portemonnee te pakken?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
whatwhut !
Bijna gevochten met een neger die dacht dat ik hem aan het beroven was omdat ik hem perongelijk aanraakte in de trein
Denk dat dat niet de bedoeling isquote:
is niet genoeg man, niet genoeg, we willen je flauwe maar erg leuke familie jokes weerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
whatwhut !
Patserquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:20 schreef PiRANiA het volgende:
Your request has sucessfully been delivered to the DJ application and should play shortly.
OoooooooOOOooOOooohhHHhhhhhhH NeEeeeEEeEEEeeee !!!quote:
Zie hem staan. Moet alles nog vertalen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:20 schreef PiRANiA het volgende:
Your request has sucessfully been delivered to the DJ application and should play shortly.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:21 schreef Gelebadeend het volgende:
Er staat in mijn 2e naam in msn: 'ONZ Radio Verzoekjessysteem'
Ik was muziek aan het luisteren.quote:
Nog nergens.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:22 schreef OhLaLa het volgende:
Oké , kan iemand me even uitleggen waar dat verzoeksysteem staan o.i.d
Jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:22 schreef Patje1987 het volgende:
Kun je ook zien welke liedjes komen?
quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
PiRANiA
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van PiRANiA
Lekker nummer gr gr
Doe eens een DMquote:
Popup ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:23 schreef mime_negert het volgende:
Krijg je normaal een bevestiging wanneer je een request plaatst?
Hij klinkt hier okéquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:24 schreef djkoelkast het volgende:
Hij klinkt nog wat overstemd, geluid moet ik dus nog even aan werken.
Ik op jouw vriendinquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:24 schreef PiRANiA het volgende:
Zometeen hoor je: Ramses Shaffy [verzoekje], Genesis [verzoekje]
Picsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, neequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, ben jij geen fan van
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk & bewonderrrrr
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:25 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
PicsKijk maar in d'r fobo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
ajacied422
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van ajacied422
Je weet
Popjepopjequote:
Waar kun je zien welke nummers er al in de lijst staan?quote:Staat je nummer niet in de lijst, typ dan: Artiest - Nummer en vraag hem aan.
Je nummer zal dan worden toegevoegd.
Nergens. Dit is een test, een paar mensen heb ik uitgenodigd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:27 schreef mime_negert het volgende:
Van de site:
[..]
Waar kun je zien welke nummers er al in de lijst staan?
Was een retorische vraagquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zou ik anders zeggen dat je in d'r fobo zou moeten kijken?
Ja dus.
quote:
En als ze nu gaat kijken? Dan staat er klote hoerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:29 schreef naatje_1 het volgende:
Godverdomme zeg, mijn ouders zijn echt wel een beetje NSBers, mijn moeder in ieder geval, komt ze net naar mij toe: "Stel dat wij op internet zouden kijken of jij gisteren en eergisteren gepost heb, wat zou daar dan uitkomen?"
Klote hoerIk heb gewoon goede cijfers, sterker nog, mijn eerste cijfer is een 8, en dit is mijn eigen verdomde laptop
![]()
Echt, srsly, hoe erg kan een humeur verpest worden
Mag je niet Fokken?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:29 schreef naatje_1 het volgende:
Godverdomme zeg, mijn ouders zijn echt wel een beetje NSBers, mijn moeder in ieder geval, komt ze net naar mij toe: "Stel dat wij op internet zouden kijken of jij gisteren en eergisteren gepost heb, wat zou daar dan uitkomen?"
Klote hoerIk heb gewoon goede cijfers, sterker nog, mijn eerste cijfer is een 8, en dit is mijn eigen verdomde laptop
![]()
ik heb echt zin om je moeder te bellen nuquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:29 schreef naatje_1 het volgende:
![]()
Je moeder klote hoer noemen ???quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:29 schreef naatje_1 het volgende:
![]()
Sowieso, ouders die huilie doen over iemand die op internet zit. Kom op man, het is 2011.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:29 schreef naatje_1 het volgende:
![]()
Dan weet ze in ieder geval hoe ik erover denkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En als ze nu gaat kijken? Dan staat er klote hoer
Doe dan met een kloon ofzoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:29 schreef naatje_1 het volgende:
![]()
nou het was gezellig. ik zie je wel als je 18 bentquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan weet ze in ieder geval hoe ik erover denk
Zo praat je niet over je moeder man , is niet coolquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik geef je wel gelijk trouwens, makkelijk praten want ik ben 24. Niemand heeft maar dan ook iets met mijn internet gedrag te maken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk geen goeie muziek want Collins heeft een kutstem.quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
dragems
Bericht van dragems
er zit gelukkig wel wat goeie muziek in
Uitzonderingen daargelatenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik geef je wel gelijk trouwens, makkelijk praten want ik ben 24. Niemand heeft maar dan ook iets met mijn internet gedrag te maken.
Als jouw moeder als een NSBer ging nakijken wat er allemaal gebeurd, dan zou jij ook niet blij zijn...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:31 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Zo praat je niet over je moeder man , is niet cool
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:31 schreef Gelebadeend het volgende:
Statistieken:Ik haal viro en knetter zo in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had het ook over alles niet alleen dit nummer maar toch wel goed nummerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk geen goeie muziek want Collins heeft een kutstem.
Stoere taal hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als jouw moeder als een NSBer ging nakijken wat er allemaal gebeurd, dan zou jij ook niet blij zijn...
Er komt nog veel meer bij, dit is de oogst van een nachtje downloaden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:32 schreef dragems het volgende:
[..]
ik had het ook over alles niet alleen dit nummer maar toch wel goed nummer
viro is niet zo erg,quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:32 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Stomme spammers dat ze zijn. Vind die knetter echt hinderlijk worden
Inderdaad. De Disturbed versie is beter.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk geen goeie muziek want Collins heeft een kutstem.
Ze heeft dat vroeger ook echt wel bij me gedaan hoor , en nee vond dat ook niet cool .quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als jouw moeder als een NSBer ging nakijken wat er allemaal gebeurd, dan zou jij ook niet blij zijn...
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:31 schreef Gelebadeend het volgende:
Statistieken:ja ik ben er weinig de laatste tijd. school en zo. maar gelukkig kennen jullie me al veel te goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ken jou sindss zondagquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:34 schreef dragems het volgende:
[..]
ja ik ben er weinig de laatste tijd. school en zo. maar gelukkig kennen jullie me al veel te goed
Overdag ook volgensmijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knetter verveelt zich in de nacht vrind
ik weet het. dit was toch 50 jaar top 40?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er komt nog veel meer bij, dit is de oogst van een nachtje downloaden.
Gewaagdquote:
precies ,maar ja , das mijn meningquote:
Ik noem mijn moeder altijd bolle.quote:
webcam aanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:34 schreef sharr het volgende:
De laptop staat in de badkamer nu. Ik ben verslaafd.![]()
Nee, ik wil gewoon de liedjes horen
Ik noem mijn vader altijd dikkequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik noem mijn moeder altijd bolle.
En ze vind het niet eens erg, terwijl ze niet dik is_!
Ik: 'ouwe'quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:35 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Ik noem mijn vader altijd dikke
Je moeder bolle of klote hoer noemen, kan je totaal niet vergelijken hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik noem mijn moeder altijd bolle.
En ze vind het niet eens erg, terwijl ze niet dik is_!
Vader van een vriend noem ik ouwe graftakquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:35 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Ik noem mijn vader altijd dikke
Ja, en ik haal goede cijfers en ben sociaal en dat soort dingenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:33 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Ze heeft dat vroeger ook echt wel bij me gedaan hoor , en nee vond dat ook niet cool .
Maar heeft vaak ook te maken met dat ze gewoon willen dat je je best ( blijft ) doen op school e.d .
En om nou klote hoer te zeggen , hoe dan ook , dat zeg je niet , het is je MAMA !
Ik loog, ik ben gewoon bang van zequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:36 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Honour thei father and thei mother.
it's so fluffy i'm gonna diequote:
Groot verschil inderdaad. Maar ik denk sowieso dat de ouders van Naatje en mij niet te vergelijken zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:36 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Je moeder bolle of klote hoer noemen, kan je totaal niet vergelijken hoor.
Kun je de stream niet beluisteren op je mobieltje?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:34 schreef sharr het volgende:
De laptop staat in de badkamer nu. Ik ben verslaafd.![]()
Nee, ik wil gewoon de liedjes horen
1965-2010 + dance smash + hitzone + damn en nog een paar dance dingenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:35 schreef dragems het volgende:
[..]
ik weet het. dit was toch 50 jaar top 40?
Nee, maar als je m laat vallen is ie wel sneller kapot denk ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:37 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Kun je de stream niet beluisteren op je mobieltje?
Van de andere kant... een laptop valt niet zo snel in de toiletpot.
trouwensquote:Verzoekje
Aangevraagd door:
Sharr
Bericht van Sharr
omdat deze gewoon heel leuk is
tof idee hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
1965-2010 + dance smash + hitzone + damn en nog een paar dance dingen
ik ook, ik heb hele toffe ouders, alleen ze leven een beetje in het verleden... Als het om internet gaat zijn ze niet echt tof zullen we maar zeggen.quote:
Frustratiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, en ik haal goede cijfers en ben sociaal en dat soort dingenSterker nog, het gaat beter dan ooit, en dan nog heh
Die discussie ben ik vaak genoeg aangegaan
Maar jij bent misschien zelf (van plan) moeder (te worden), dus ik begrijp je frustratie
don;t diss the rickquote:
Zit vast een max per IP opquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:38 schreef Patje1987 het volgende:
Is er ook gedacht aan mensen die dit natuurlijk gaan misbruiken?
'Verzoekjensmasjien' was nog beter geweest.quote:
En dat is een probleem?quote:
Die hebben zichzelf er mee en er is een max aan alles, zo kun je nooit 2x achter elkaar dezelfde artiest/hetzelfde nummer aanvragen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:38 schreef Patje1987 het volgende:
Is er ook gedacht aan mensen die dit natuurlijk gaan misbruiken?
quote:Aangevraagd door:
Patje1987
Bericht van Patje1987
Met een stijfje
Knap dan wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alles staat op de automaat, ik doe heulemaal niks.
Suukses!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:40 schreef naatje_1 het volgende:
Jullie horen nog wel van me, toetsjes maken
Hopen dat dat zo blijft danquote:
Succes. Make momma proud.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:40 schreef naatje_1 het volgende:
Jullie horen nog wel van me, toetsjes maken
Nog 1x in het kort, het is in de beta fase, sommige van ons hebben een link om te testen.quote:
Waarom mag Sharr dan welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Komt nog voor het grote publiek.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:41 schreef PiRANiA het volgende:
* PiRANiA is pissig. Bank of scotland heeft zijn rekening geblokkeerd/
Nog niet. Is nog in Beta.quote:
Waarom dan jonguh, bots op de neus?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:41 schreef PiRANiA het volgende:
Armoedzaaier, stond je zo erg in de minquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:41 schreef PiRANiA het volgende:
oeioeioeioeiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:41 schreef PiRANiA het volgende:
Oh, duidelijk..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nog 1x in het kort, het is in de beta fase, sommige van ons hebben een link om te testen.
waarom? terrorist? dictator? wikileaks?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:41 schreef PiRANiA het volgende:
Ga niet haten op pierenjanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:42 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Armoedzaaier, stond je zo erg in de min
closed betaquote:
Internethooligan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:42 schreef dragems het volgende:
[..]
waarom? terrorist? dictator? wikileaks?
Omdat appelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:42 schreef dragems het volgende:
[..]
waarom? terrorist? dictator? wikileaks?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:41 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Waarom dan jonguh, bots op de neus?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:39 schreef PiRANiA het volgende:
Goed, mijn BoS rekening was nog geen minuut oud, en is nu al weer geblokkeerd. Allemaal door achterlijke 'geheime vragen'. Ik doe daar sowieso al niet aan (geen makkelijke manier om gehacked te worden). Dus ik had mijn antwoorden wat cryptisch gedaan.
Alleen kan ik nu niet inloggen. Het wachtwoord wat ik koos was eerst ook te lang (25 tekens is te veel). (ING doet overigens maar 12 tekens ofzo
).
Ben benieuwd wat de klantenservice te zeggen heeft.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:43 schreef Nitrouz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:43 schreef dragems het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijnensquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Zometeen hoor je: 02DJ Jurgen [verzoekje]
Sorry.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koelkast heeft mensen uitgekozen voor beta. niet meer over kwebbelen
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:45 schreef Gelebadeend het volgende:
HighscoresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |