Een fluitje bij meisjesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:13 schreef littledrummergirl het volgende:
ook altijd zoiets.. Namen voor geslachtsdelen van kleine kinderen. Heb ooit opgepast bij mensen en die kinderen zeiden ' jongens hebben een pipi en meisjes een fluitje'
say whut?
Kijk, en dat soort dingen zijn dus onderdeel van mijn hekel aan oudersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:13 schreef littledrummergirl het volgende:
ook altijd zoiets.. Namen voor geslachtsdelen van kleine kinderen. Heb ooit opgepast bij mensen en die kinderen zeiden ' jongens hebben een pipi en meisjes een fluitje'
say whut?
Nee die jongens er maar op blazen om er geluid uit te krijgenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
En die meisjes maar proberen ermee te fluiten.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk, en dat soort dingen zijn dus onderdeel van mijn hekel aan ouders.
Normaal doen is onmogelijk blijkbaar.
Berenquote:
En dan later zeggen, misschien moet je mijn fluitje eens proberen. Smooth!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee die jongens er maar op blazen om er geluid uit te krijgen
het liefst wel, op 1 eiland en nooit meer naar omkijkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ons niet allemaal op een hoop gooien he!
Als de sodemieter backuppen voor het geval hij het een dezer dagen begeeft dus.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:14 schreef Samzz het volgende:
Oj, oj, oj... Bij het minste of geringste ratelt de harde schijf van de computer als een gek
en maar aan de jongetjes vragen of ze erop willen fluitenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een fluitje bij meisjes
Of een mondharmonica maar dat roept ook vreemde associaties op
* MissMSX noteert...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staat een bruine beer aan het hek te rammelen
Ja, laat me nog even weten waar ik rekening mee moet houden, want ik moet nog pinnenquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het liefst wel, op 1 eiland en nooit meer naar omkijken.
Die van mij stijgt altijd op als ik de pc aanzet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:14 schreef Samzz het volgende:
Oj, oj, oj... Bij het minste of geringste ratelt de harde schijf van de computer als een gek
We kunnen niet elk geval per stuk beoordelenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dan zit ik daar, tussen die dwazen. Cruel and unusual punishment.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We kunnen niet elk geval per stuk beoordelen.
Het is niet mijn computerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als de sodemieter backuppen voor het geval hij het een dezer dagen begeeft dus.
Begin je eigen eiland met Tally!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dan zit ik daar, tussen die dwazen. Cruel and unusual punishment.
quote:
Misschien mag je onderduiken ergensquote:
Jup! Het zit aan de Vecht zegmaar, dus ik moet wel zorgen dat ik niet wegwaai daar zo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Mooiste stad ter wereld.!
Is dat weer hier in de buurt?
Hoera voor oude mobiele layout. Tieten-vrij. Erg handig nu De Grote Baas aan het bureau achter me zit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:14 schreef CherryLips het volgende:
jezus ik heb echt de typetyfus, die tieten leiden me af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |