Mensen zijn engquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Verdwalen in Nederlandje komt altijd wel iemand tegen
Doe als ik: één mobiel voor Google Maps en één om mee te bellen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is die batterij zo leeg.
En met mijn richtingsgevoel ga ik die nodig hebben
Straks naar de stad fietsen met de wind mee.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:
Jezus, het waait echt als een malle hierIk hoor de wind gewoon huilen
Net een leuke discussie over het NL rechtssysteem
Op elk mobieltje, I think notquote:
helemaal niet, mensen zijn voornamelijk dom, irritant, onwetend, achterlijk, vervelend.quote:
Beter dat de wind huilt, dan dat ik huil....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb je weer nare dingen tegen hem gezegd?.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:11 schreef missbehavin het volgende:
O jee... "Mam, mag ik naar de disco vanavond? Wantgaat me een kusje geven!"
![]()
Ik noemde hem kutquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb je weer nare dingen tegen hem gezegd?.
Ja hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Straks naar de stad fietsen met de wind mee.
Maar dan ook nog terug...
Je klinkt nu wel erg nerdy hoor
Hij is er iig eerlijk overquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:11 schreef missbehavin het volgende:
![]()
Eventjes maar?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik noemde hem kut
[..]
Ja heWel grappig want het was in het kader van een nog lopende casus en ik heb de rechtbank op een fout kunnen betrappen
Uiteraard zagen de advocaten dat zelf ook, maar ik voelde me toch even slim
Haha ja, dat is ook zo, dat vind ik dan ook wel weer erg leuk.quote:
Had ik dus nooit tegen mijn moeder gezegdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:11 schreef missbehavin het volgende:
![]()
Over een paar jaar: Mam, kun je vanavond niet ergens anders slapen? Ik wil m'n vriendin ontmaagden in jouw bed.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha ja, dat is ook zo, dat vind ik dan ook wel weer erg leuk.
O.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijne ook!
Staat nu bij de fietsenmaker. Gaat me 100 euro kosten.
Nou ja, nu nog steeds omdat ik er nogal versteld van sta dat ik gewoon die betreffende wet weetquote:
Altijd nog beter dan dat ie staand vertelt net ontmaagd te zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Over een paar jaar: Mam, kun je vanavond niet ergens anders slapen? Ik wil m'n vriendin ontmaagden in jouw bed.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Over een paar jaar: Mam, kun je vanavond niet ergens anders slapen? Ik wil m'n vriendin ontmaagden in jouw bed.
Zo lang gaat die string in je keuken niet meer durenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:11 schreef missbehavin het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |