Ja!quote:
Volgens mij vraag je dat nu heel subtiel als er bijna niemand van de organisaaaatsie is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:38 schreef Muis006 het volgende:
Even subtiel verkapt tussen neus en lippen door: komt er weer een Asielactie?
Serieus?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja!
als ik die cd open beginnen ze te spelen
Bijna is niet helemaalquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij vraag je dat nu heel subtiel als er bijna niemand van de organisaaaatsie is.![]()
Q., neem eens een executive deicsion.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Serieus?You kid me not?
![]()
Wat staat er op de cd geschreven dan? (mag ook in PM)
Plan zat er wel in dacht ik. Zal het binnenkort eens in de groep gooien bij de damesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:38 schreef Muis006 het volgende:
Even subtiel verkapt tussen neus en lippen door: komt er weer een Asielactie?
wie is allemaal van de organisaaaatsie, want ik vind hetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij vraag je dat nu heel subtiel als er bijna niemand van de organisaaaatsie is.![]()
Q., neem eens een executive deicsion.
Ow kut! Dan heb ik je de cd gestuurd waarvan Ll me in PM vroeg die aan hem terug te sturen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Liefdesliedjes voor John staat er op
Wie is John?![]()
Niks in de groep gooien.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Plan zat er wel in dacht ik. Zal het binnenkort eens in de groep gooien bij de dames![]()
Lijkt me in iedergeval haske leuk!
Ja mij ook! Ik ben van de partijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Plan zat er wel in dacht ik. Zal het binnenkort eens in de groep gooien bij de dames![]()
Lijkt me in iedergeval haske leuk!
Hij doet ook gewoon office hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow kut! Dan heb ik je de cd gestuurd waarvan Ll me in PM vroeg die aan hem terug te sturen.Had hij per ongeluk erbij gedaan.
Ja, en dan zegt de rest "FUCK YOU!" en dan kan ik de hele actie alleen van touw trekkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niks in de groep gooien.Nu ja zeggen.
Ik zou je bed houden en goede matrassen en lattenbodems kopenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:47 schreef Qwea het volgende:
GA bijna binnen![]()
![]()
![]()
Ooh, trouwens dames.... even jullie advies?
Wij gaan dus verhuizen... en we moeten een nieuw bed. Nou ja, althans... of een nieuw bed... of een nieuwe lattenbodem en een nieuw matras. Matras is echt kut met kuilen erin... en de lattenbodem ging ik door toen ik op het bed ging jumpen
Anyway... nu waren we gisteren bij beter bed. Ledikant uitgezocht (160x210), nachtkastjes erbij, blabla, en een duur matras. 2 stuks. Want 2 stuks was volgens hem beter met keren. Een pocket line matras ofzo? Anyway, lang verhaal kort : Matras DUUUUR... gevolg... bed DUUUUUR. 2500 euro. Ik vind het ergens wel "meevallen" . MM kreeg een rolberoerte
Vinden jullie het ook duur? MM wil sowieso niet zo'n duur matras... hij vind 1 van 100 euro ook prima
Maar nu twijfel ik dus. Doe ik dan wel dit bed zeg maar maar zonder die dure matras... en met een goedkoper matras... of hou ik het huidig bed en koop ik er een nieuw matras en nieuwe lattenbodems in?
Hoeveel kost de ombouw en hoeveel kosten matrassen + lattenbodems?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:47 schreef Qwea het volgende:
GA bijna binnen![]()
![]()
![]()
Ooh, trouwens dames.... even jullie advies?
Wij gaan dus verhuizen... en we moeten een nieuw bed. Nou ja, althans... of een nieuw bed... of een nieuwe lattenbodem en een nieuw matras. Matras is echt kut met kuilen erin... en de lattenbodem ging ik door toen ik op het bed ging jumpen
Anyway... nu waren we gisteren bij beter bed. Ledikant uitgezocht (160x210), nachtkastjes erbij, blabla, en een duur matras. 2 stuks. Want 2 stuks was volgens hem beter met keren. Een pocket line matras ofzo? Anyway, lang verhaal kort : Matras DUUUUR... gevolg... bed DUUUUUR. 2500 euro. Ik vind het ergens wel "meevallen" . MM kreeg een rolberoerte
Vinden jullie het ook duur? MM wil sowieso niet zo'n duur matras... hij vind 1 van 100 euro ook prima
Maar nu twijfel ik dus. Doe ik dan wel dit bed zeg maar maar zonder die dure matras... en met een goedkoper matras... of hou ik het huidig bed en koop ik er een nieuw matras en nieuwe lattenbodems in?
2007?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij doet ook gewoon office hoor
Maar echt, de beatles erbij!
Moet ik gewoon Microsoft Office Enterprise 2007 doen?Das de bovenste...
Er is ook: Professional Plus, Project Professional, Sharepoint Designer en Visio Professional
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |