abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92420332
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_92420817
Dit is ook zooo heerlijk: goeie bass met mooie vrouwenstemmen (onbewust: mooie vrouwen-stemmen ;) )...

*O* keihard uit de speakers hier *O*
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

zondag 6 februari 2011 @ 18:50:10 #178
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_92421428
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:00 schreef haakon het volgende:
Nummer van een vent die ik ken werd gedraaid.
Juul jongeKUT
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
  zondag 6 februari 2011 @ 20:45:25 #180
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_92428144
Die Prophet vind ik eigenlijk nog best een prima plaatje... niet wereldschokkend, maar ook beslist niet slecht..

Bassleader Anthem is ook zeer ok
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  zondag 6 februari 2011 @ 20:49:21 #181
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_92428437
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:45 schreef Koepert het volgende:
Die Prophet vind ik eigenlijk nog best een prima plaatje... niet wereldschokkend, maar ook beslist niet slecht..
Ik heb bij de profeet altijd op de een of andere manier het gevoel dat hij als ie echt passie en liefde in een track legt er mooie pareltjes uitkomen maar dat hij vaak de gemakkelijk scorende weg kiest..
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  zondag 6 februari 2011 @ 20:50:40 #182
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_92428538
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:49 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Ik heb bij de profeet altijd op de een of andere manier het gevoel dat hij als ie echt passie en liefde in een track legt er mooie pareltjes uitkomen maar dat hij vaak de gemakkelijk scorende weg kiest..
Klopt... zelfde bij zn livesets.. volgens mij moet ie t daar ook gewoon bij early houden.. die sets zitten veeeeeeeeeeel beter in elkaar..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_92430359
Vind ze zelf beide niet speciaal... hoef ze niet te horen op een feest eigenlijk.

Prophet komt inderdaad meer tot z'n recht met early. Productioneel vind ik hem beter als hij het simpel houdt, of wanneer hij juist z'n eigen weg gaat. Heeft nog best leuke/aparte releases op z'n naam staan. Na Recession/Morphed is er eigenlijk niks goeds meer van de man gekomen.
pi_92432297
Ik zoek een sonic charge microtonic key :@ Iemand to the rescue?
pi_92433398
Keep on rocking!

We gotta fight for the right of the music tonight, blablabla O+ oO< *O*
pi_92437596
Whooooo! Liberty White was vet :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scope DJ en Prophet plaat doen me beide niks -O-
  zondag 6 februari 2011 @ 23:05:23 #187
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_92437897
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:50 schreef Koepert het volgende:

[..]

Klopt... zelfde bij zn livesets.. volgens mij moet ie t daar ook gewoon bij early houden.. die sets zitten veeeeeeeeeeel beter in elkaar..
Vind ik ook van Isaac..

En ik wil ook naar het T-Force feestje btw O+

Dit weekend weer eens wat andere muziekstijlen; vrijdag club GLOW met techno, gisteren Liberty White met herrie (Industrial/Hardtechno etc.) Techno vind ik wel fijne muziek maar óf voor een korte tijd óf als achtergrondmuziek want na een tijdje gaat het toch allemaal veel op elkaar lijken. Hoewel er binnen de techno scene wel verschil is, ik geloof dat het DJ Izaakson was die veel energieker draaide dan de rest waardoor de zaal veel meer losging ^O^

Liberty White was ook echt top! Door vermoeidheid (3 uur slaap van vrijdag op zaterdag) sloeg de vermoeidheid rond 2.30 echt keihard in (incl lichte hallucinaties 8)7 ) Maar toch besloten tot 4u te blijven want Sandy Warez *O* . En inderdaad gaf deze kerel weer zo'n geweldige set weg dat ik snel weer energiek aan het rondhoppen was met T-Force :s) . Belgen zijn alleen niet zo slim. Je kon alleen pinnen met een belgische pas.. En wij alleen pinpas mee dus geen muntjes.. Heb nog met een of andere manager gepraat, die baalde er zelf ook ontzettend van en gaf ons muntjes ^O^ Topkerel :)
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
pi_92437984
Geeft T-Force een feestje? :9

zondag 6 februari 2011 @ 23:07:20 #189
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_92438031
quote:
10s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:06 schreef El_Matador het volgende:
Wie weet.. Het was toch zo dat degene die de feestjescontest wint het ook daadwerkelijk moet organiseren? O-)
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
pi_92438071
quote:
10s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:06 schreef El_Matador het volgende:
Nee, maar als ik een feest mocht organiseren en alles zou mogelijk zijn zou het er zo uitzien:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92438151
Ah vandaar!

Heb je ervaring? Misschien kunnen we iets samen doen? ;)

pi_92438249
Ik ken ook nog wel een dj die graag wilt draaien (pithune).
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_92438652
quote:
6s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:09 schreef El_Matador het volgende:
Ah vandaar!

Heb je ervaring? Misschien kunnen we iets samen doen? ;)
Misschien leuk om een feestje te organiseren dat in het teken staat van het 250ste topic wat in dit tempo wel ergens in ze zomer zal zijn ;)
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_92438913
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Misschien leuk om een feestje te organiseren dat in het teken staat van het 250ste topic wat in dit tempo wel ergens in ze zomer zal zijn ;)
Mag ik komen ooh pleaaaase! oeh oeh oeh PLEEEEEAAAAASE *O*

Nee, maar even serieus, dat zou echt TE vet zijn gewoon :D
pi_92439314
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:00 schreef T-Force het volgende:
Whooooo! Liberty White was vet :D
SPOILER
Scope DJ en Prophet plaat doen me beide niks -O-
Had er ook wel heen gewild :Y
pi_92439381
quote:
7s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:11 schreef Beach het volgende:
_O-
pi_92439598
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Ik ga sowieso een feest geven, waar ik veel mensen op wil hebben, ook omdat ik daarna naar Colombia vertrek... ;)

zondag 6 februari 2011 @ 23:51:07 #198
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_92440113
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:05 schreef Krulliewullie het volgende:
Belgen zijn alleen niet zo slim. Je kon alleen pinnen met een belgische pas.. En wij alleen pinpas mee dus geen muntjes.. Heb nog met een of andere manager gepraat, die baalde er zelf ook ontzettend van en gaf ons muntjes ^O^ Topkerel :)
Wat is dat nou voor raars dan... :{

Werk zelf bij een bank maar voorzover ik weet kan je met je pinpas gewoon wereldwijd overal pinnen (Op sommige erg oude pinautomaten in afgelegen landen na)
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_92440202
en Egypte.
gr gr
  maandag 7 februari 2011 @ 07:03:01 #200
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_92447001
quote:
7s.gif Op zondag 6 februari 2011 23:11 schreef Beach het volgende:
:') Nu jij nog maatje
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')