Juul jongeKUTquote:Op zondag 6 februari 2011 16:00 schreef haakon het volgende:
Nummer van een vent die ik ken werd gedraaid.
Ik heb bij de profeet altijd op de een of andere manier het gevoel dat hij als ie echt passie en liefde in een track legt er mooie pareltjes uitkomen maar dat hij vaak de gemakkelijk scorende weg kiest..quote:Op zondag 6 februari 2011 20:45 schreef Koepert het volgende:
Die Prophet vind ik eigenlijk nog best een prima plaatje... niet wereldschokkend, maar ook beslist niet slecht..
Klopt... zelfde bij zn livesets.. volgens mij moet ie t daar ook gewoon bij early houden.. die sets zitten veeeeeeeeeeel beter in elkaar..quote:Op zondag 6 februari 2011 20:49 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik heb bij de profeet altijd op de een of andere manier het gevoel dat hij als ie echt passie en liefde in een track legt er mooie pareltjes uitkomen maar dat hij vaak de gemakkelijk scorende weg kiest..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scope DJ en Prophet plaat doen me beide niks![]()
Vind ik ook van Isaac..quote:Op zondag 6 februari 2011 20:50 schreef Koepert het volgende:
[..]
Klopt... zelfde bij zn livesets.. volgens mij moet ie t daar ook gewoon bij early houden.. die sets zitten veeeeeeeeeeel beter in elkaar..
Wie weet.. Het was toch zo dat degene die de feestjescontest wint het ook daadwerkelijk moet organiseren?quote:
Nee, maar als ik een feest mocht organiseren en alles zou mogelijk zijn zou het er zo uitzien:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien leuk om een feestje te organiseren dat in het teken staat van het 250ste topic wat in dit tempo wel ergens in ze zomer zal zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 23:09 schreef El_Matador het volgende:
Ah vandaar!
Heb je ervaring? Misschien kunnen we iets samen doen?
Mag ik komen ooh pleaaaase! oeh oeh oeh PLEEEEEAAAAASEquote:Op zondag 6 februari 2011 23:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Misschien leuk om een feestje te organiseren dat in het teken staat van het 250ste topic wat in dit tempo wel ergens in ze zomer zal zijn
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:00 schreef T-Force het volgende:
Whooooo! Liberty White was vet
Had er ook wel heen gewildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scope DJ en Prophet plaat doen me beide niks![]()
![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:11 schreef Beach het volgende:
Ik ken ook nog wel een dj die graag wilt draaien (pithune).
Ik ga sowieso een feest geven, waar ik veel mensen op wil hebben, ook omdat ik daarna naar Colombia vertrek...quote:Op zondag 6 februari 2011 23:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Misschien leuk om een feestje te organiseren dat in het teken staat van het 250ste topic wat in dit tempo wel ergens in ze zomer zal zijn
Wat is dat nou voor raars dan...quote:Op zondag 6 februari 2011 23:05 schreef Krulliewullie het volgende:
Belgen zijn alleen niet zo slim. Je kon alleen pinnen met een belgische pas.. En wij alleen pinpas mee dus geen muntjes.. Heb nog met een of andere manager gepraat, die baalde er zelf ook ontzettend van en gaf ons muntjesTopkerel
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:11 schreef Beach het volgende:
Ik ken ook nog wel een dj die graag wilt draaien (pithune).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |