Jep maar twijfel nog wel of ik erheen ga... Wil wel erg graag maar lastig mensen mee te krijgen. Wel leuke line-up met Titan, Zany en The Pitcherquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:24 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
maar ik fluister mee![]()
@ em-dem-a; errug leuk feestje in je agenda vanavond
wtfquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:24 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
maar ik fluister mee![]()
@ em-dem-a; errug leuk feestje in je agenda vanavond
Van wie is het nummer, zag het niet staan in dit topicquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:48 schreef Spaulding het volgende:
Jezus wat is Outside the Box toch een heerlijke ramplaat
Haha dat tweedequote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:21 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Is dit een fantastische metafoor voor een bepaald verschijnsel of werk jij ergens waar zowel biggen als pc's staan?
Wat heb jij voor een feesten in je agenda ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, goeie afterglow? Al die smileys!
Wanneer gaan wij weer samen snoepen?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:41 schreef 16meter het volgende:
Mooiste zou zijn als iemand hier 's wat met hardstyle organiseert.
- ENERGY - 19-2quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:15 schreef haakon het volgende:
Weer thuis!
[..]
Haha dat tweede
[..]
Wat heb jij voor een feesten in je agenda ?
Ik ga tot aan Footworxx geen schijven doen.
Dat zijn de setjes waarmee het allemaal voor mij begonnen isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hard.fm zendt nu alleen maar early setjes uit, chillDe stream bij Qlimax 2003 was van betere kwaliteit dan ie nu is...
Sfeer was ook topquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat een gezellig sfeertje! Zo'n hoog percentage losgaande mensenDaar wil ik ook wel eens heen.
Nu pas? Damn, ik zit er al zeker een paar weken mee en nu ik de Decibel DVD zit te kijken al helemaaaal!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:05 schreef NLS04 het volgende:Hier zijn trouwens de eerst hardbass kriebels komen opzetten
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:27 schreef LeonH het volgende:
Fijne setjes van Psyko Punkz op Qlimax en X-Qlusive
Wat een kickquote:Op zondag 6 februari 2011 16:00 schreef haakon het volgende:
Was ook nog leuk bij CROSSnight:
Nummer van een vent die ik ken werd gedraaid.
Dik nummer ook!
Comment zegt het al: is gewoon Protect & Servequote:Op zondag 6 februari 2011 16:00 schreef haakon het volgende:
Nummer van een vent die ik ken werd gedraaid.
Dik nummer ook!
Nu je het zegt... maar k vind het wel een goed nummertjequote:Op zondag 6 februari 2011 17:11 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Comment zegt het al: is gewoon Protect & Serve
Hard... Bass...quote:Op zondag 6 februari 2011 17:50 schreef 16meter het volgende:
To protect and serve the harder stylezzz...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |