What's not to like? Dat begin: "Psycho - aaahhhh - BAMBAMBAM,bam,bam". Dan even rustig naar het nieuws luisteren ... dan kaBAM, opbouw, en weer gaan!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:03 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wat vinden jullie overigens zo vet aan Psycho? Die kick is belachelijk hard, dat geef ik toe maar voor de rest zit er niet veel in imo. Killshot is imo een stuk beter.
Vet! Wil ik zeker wel bij zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, wel soortgelijk. Geheime locatie. Dik feest. Als er nog 1 komt dit jaar, nodig ik wel wat FOK!kers uit...
Dat was al het plan toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:24 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Vet! Wil ik zeker wel bij zijn
Count me in!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat was al het plan toch?
Es kijken hoe, wat en wanneer. Veel mensen regelen, dat is het belangrijkste
Top. Wordt ergens eind mei, schat ik. Maar gaan we iets moois van maken.quote:
Moet ik me hier een underground feest bij voorstellen? Zo van, niet op partyflock?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Top. Wordt ergens eind mei, schat ik. Maar gaan we iets moois van maken.
Dat dus.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:37 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Moet ik me hier een underground feest bij voorstellen? Zo van, niet op partyflock?
We gaan wat roggelen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:44 schreef eQuaL het volgende:
[..]
[fluistermode]count me in[/fluistermode]
Outside the box thinking WHOOOOOOAAAAAAA BAM BAM BAM BAM BAMquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:48 schreef Spaulding het volgende:
Jezus wat is Outside the Box toch een heerlijke ramplaat
Kwam net ook ff voorbij, lekker iddquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:48 schreef Spaulding het volgende:
Jezus wat is Outside the Box toch een heerlijke ramplaat
Die mid is inderdaad echt vet maar die climax vind ik nogal mehquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:18 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
What's not to like? Dat begin: "Psycho - aaahhhh - BAMBAMBAM,bam,bam". Dan even rustig naar het nieuws luisteren ... dan kaBAM, opbouw, en weer gaan!
+ het was 't anthem van Loudness, de anticipatie vooraf werd continu opgewekt door die preview
Killshot echter is net zo'n klapper. Meer variatie & verrassingen en hoor 'm net zo graag voorbij komen
Is dit een fantastische metafoor voor een bepaald verschijnsel of werk jij ergens waar zowel biggen als pc's staan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:15 schreef haakon het volgende:
En nu heb ik genoeg van m'n werktijd verprutst aan dit verhaal, ik ga biggen behandeln
Organiseren! Nu!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:11 schreef T-Force het volgende:
Naam: Festival-zonder-teveel-keus-met-opbouw![]()
Thema: Gezelligheid kent geen tijd![]()
Type: Meerdaags Festival (vrijdag vanaf 14.00 tent opzetten, maandag tot 14.00 tent afbreken)
Vrijdag: Pre-party van 18.00-00.00
18.00-20.00 Van Hardtrance tot Early Hardstyle door een talent
20.00-21.00 The Z (Hardstyle)
21.00-22.00 Mind.Illusion (Hardstyle)
22.00-23.00 Degos & Re-Done (Hardstyle)
23.00-00.00 Hardcore/Industrial, geen mainstream, door een talent
Zaterdag: Festivaldag 1 van 11.00-00.00
11.00-13.00 Eddie Halliwel (Trance)
13.00-14.00 Dr. Lektroluv (Electro)
14.00-15.00 Steve Aoki (Electro)
15.00-17.00 Isaac vs. Luna (Early Hardstyle)
17.00-19.00 Headhunterz vs. D-Block & S-Te-Fan (2005-2008 set)
19.00-21.00 Pre-Party DJ Team: The Z, Mind.Illusion, Degos & Re-Done (Hardstyle)
21.00-22.00 AVIO DJ set (Hardstyle)
22.00-23.00 Geck-O vs. Thera (Hardstyle)
23.00-00.00 Promo (Hardcore)
Zondag: Festivaldag 2 van 11.00-00.00
11.00-12.00 Deadmau5 (Zweefhouse)
12.00-13.00 Daft Punk (Dance)
13.00-14.00 Pavelow (van Trance naar Early Hardstyle)
14.00-15.00 Digital Age [Wildstylez, Noisecontrollers] (Hardstyle)
15.00-16.00 Fusion Records [Slim Shore, Jack Of Sound, The Pitcher, Zany, B-Front, Titan] (Hardstyle)
16.00-16.30 Donkey Rollers LIVE (Hardstyle)
16.30-17.00 AVIO Live (Hardstyle)
17.00-18.00 TILLT Records [Beholder, Max Enforcer, Digital Punk, Waverider, Sasha F] (Hardstyle)
18.00-19.00 Theracords [Thera, Geck-O, Degos & Re-Done, Chris One, Catatonic Overload] (Hardstyle)
19.00-21.00 Pet Duo (Hardtechno)
21.00-22.30 The Third Movement [Promo, Armageddon Project, Sandy Warez, Richie Gee, D-Passion] (Industrial)
22.30-00.00 Radium vs. The Sickest Squad (Frenchcore)
Het kostte wat moeite, maar ik ben erg tevreden met het resultaat
Het jammere alleen is dat op wat lokaal volk na men er niet op afkomt als er niet een paar A artiesten staan. Hoewel ik het zelf nooit gedaan heb ken ik wel mensen en die zijn zo ongeveer unaniem van eens maar nooit weer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:39 schreef stoeltafel het volgende:
Heb wel vaker iets georganiseerd en ken wel wat mensen maar het hoeft niet zo groot te zijn. Tegenwoordig kan je gewoon een disco huren dus dan hoef je weinig te regelen maar het zal wel niet gebeuren.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:44 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Dat gaan we nog bekijken. Misschien in Duitsland (niet te ver van Nederland), misschien in Nederland. Maar es wat dingen opzoeken. Tips voor locaties (dat is het belangrijkste) zijn meer dan welkom.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:39 schreef StM het volgende:
Als het niet aan de andere kant van Nederland is:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:44 schreef eQuaL het volgende:
Haha, goeie afterglow? Al die smileys!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:15 schreef haakon het volgende:
CROSSnight gister was leuk!
Frontliner begon goed, toen een paar blije melodietjes maar kreeg al gauw door dat er gewoon gebeukt moest worden.
Daarna was Max Enforcer aan de beurt! Die draaide echt een vette set!Zaal ging ook lekker los!
Toen de Noisecontrollers, die vielen me een beetje tegen en Wildstylez liep ook nog door de zaal, dus ik vroeg hem: Moat! Moej ook draai'n?Hij: Sorry?
Ik: of je ook moet draaien? Hij: nee, ik was vrij en had wel ff zin om bij NC te komen kijken. Wonder boven wonder draaide hij ook nog
NOOIT GEDACHT
Toen CrypsisWat een knalset zeg!
De ene pomper na de andere, niets bleef heel
Ik vroeg nog aan Villain of het nog opgepitcht werd, maar helaasGeen hardcore gehoord
Toen om iets over 4 naar huis gereden(ja, ik was de bob.. wtf he?) En toen thuis nog zitten pilsen met een kameraad die ook mee was, t was inmiddels half 6 en toen leek het me toch maar een goed idee om hem de deur uit te bonjouren aangezien ik om 8 uur weer aan het werk moest.
Ging ik in bed liggen, kon ik niet slapen...Vielen m'n ogen ineens dicht om iets over 7, schrok ik om half8 wakker en ben ik maar wakker gebleven zodat ik niet te laat zou komen...
En nu heb ik genoeg van m'n werktijd verprutst aan dit verhaal, ik ga biggen behandeln
Ik zou zo graag eens zo`n underground rave party mee willen maken. Lijkt me zo gigantisch vet om in the middle of nowhere in de bossen bijv. in een oude loods helemaal naar de klote te gaanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat gaan we nog bekijken. Misschien in Duitsland (niet te ver van Nederland), misschien in Nederland. Maar es wat dingen opzoeken. Tips voor locaties (dat is het belangrijkste) zijn meer dan welkom.
Ja, dat is dus geweeeeldig. Niet normaal. En dan tussendoor helemaal spacend seksen onder de sterren, terwijl de reeen en vossen langslopen. Men, niet te beschrijven zo lekker.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:22 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik zou zo graag eens zo`n underground rave party mee willen maken. Lijkt me zo gigantisch vet om in the middle of nowhere in de bossen bijv. in een oude loods helemaal naar de klote te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:22 schreef Levitas het volgende: Ik zou zo graag eens zo`n underground rave party mee willen maken. Lijkt me zo gigantisch vet om in the middle of nowhere in de bossen bijv. in een oude loods helemaal naar de klote te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |