quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:45 schreef haakon het volgende:
Kreeg van men neefje een setje gestuurd.
Nog niet geluisterd, maar zet hem hier maar vast in.
Tracklist van Boerenlater @ Hardstyle Yearmix 2010Die heb ik nadat ik hem heb gemaakt al rond gepm't hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Beach op 04-02-2011 14:47:10 ]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Godver, misplaatste schaamtequote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:13 schreef ElDani het volgende:
* ElDani zoekt de Sieneke-emoticon
Bah. Gaat dus uitkomen.
Edit: Snooze mix is een stuk beter!
Ga toch weg man met je pure baggerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:18 schreef Nitrouz het volgende:
Nummers produceren als Greenhouse, The First Cut, Rollin', Buzzers, Warphole
En vervolgens met Discorecord komen..
De rest van die release is ook pure bagger imo.
Jou set van de megamix draai ik nog dagelijks, wat vet!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:24 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zomer een setje van je gedownload en die was wel aardig maar om aan te sluiten op wat t-killer zei, Ik download zelden nog de amateursetjes op lsdb of de tracklist moet me echt heel erg aanstaan. Zie ik bijv. een plaat als hierboven dan denk ik al nee. Niks ten nadele van jouw maar met zown groot aanbod kan je als consument gewoon enorm kritisch zijn..
Mijn tip is dan ook om alle platen die in het afgelopen half jaar gereleased zijn niet te gebruiken. Er zijn al duizenden die hetzelfde doen. En er zijn zat platen rond september vorige gerealesed die je prima in die plek zou kunnen gebruiken.
Maargoed dat is hoe ik het zou doen![]()
Die andere 3 tracks heb ik ook meteen weer verwijderd, totaal oninteressante nummers.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ga toch weg man met je pure bagger. !
Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ga toch weg man met je pure bagger. Het is je mening, maar die mag imo wel iets genuanceerder..
Zowel Discorecord als Just A Track zijn fucking dik!
Maar dit is al een stuk genuanceerder dan complete baggerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Die andere 3 tracks heb ik ook meteen weer verwijderd, totaal oninteressante nummers.
Frontliner heeft zo af en toe juweeltjes maar slaat, naar mijn maatstaven, de plank vaak genoeg mis met zijn (overgecompliceerde) melodieën.
Je weet dat t MF Point of Perfection en Lento Violento voor de gein gemixt zijn he?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:07 schreef robuust89 het volgende:
Headhunterz & Brennan Heart - MF Point Of Lento
Download
http://wtrns.fr/dafCgT-N97Gkii
Weird, lijkt wel identiek aan de voorgangerBeetje dubstyle is wel leuk af en toe
Eh, nee. Thanks voor de heads upquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:09 schreef Koepert het volgende:
[..]
Je weet dat t MF Point of Perfection en Lento Violento voor de gein gemixt zijn he?
Tering, ik ook al! Kon gister er gewoon niet van slapenquote:
Eerst met veel bombarie naar Hellendoorn en nu, met nog een paar maanden te gaan, opeens naar Enschede...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:00 schreef haakon het volgende:
Fantasy Island zou eerst van van 't Hulsbeek naar Hellendoorn verhuizen maar gaat nu definitief naar Het Ruthbeek in Enschede, dezelfde locatie als waar Freshtival elk naar word gehouden
Leuke locatie !
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:15 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Tering, ik ook al! Kon gister er gewoon niet van slapen
quote:1 DJ Ayzon & Sir Sylver - The Sound Of My Heart (Radio Mix) 2:58
2 Kickin' Devil - Candyman (Jump Mix Radio Edit) 3:08
3 J3R - Clon3d (Original Mix) 6:00
4 Katanah - Heavy Weapons 4:27
5 Detectors - Hard Fuck 3:39
6 DJ Hypnosys - Hard Is Not Enough (Original Mix) 3:36
7 On Tilt - Here We Go Now 3:58
8 Horn Section - Bells 3:21
9 Regular System - My Control (Edit Radio) 3:34
10 Tektoo - Have Fun 2:42
11 Bazzdust - Sounds Of Bombs 6:26
12 Highlight - Lullaby Is Dangerous 4:26
13 Lobotomiz - Critical Level (Original Mix) 5:31
14 Hardlead Killa - Overmind (Original Mix) 7:36
15 Bass Dc - Slapping Bass 2:27
16 Acid Labs - Crc Error 3:32
17 Devil Dj's - Lifestyle (Original Mix) 4:44
18 Hypnotik - X-Minds 4:03
19 Kneeball - End Effect 3:49
20 Bazzdust - Melodic Madness 6:14
21 Bandit Zone - Topless Music 4:23
22 Squizzers - Squizz It 3:53
23 Zork - Zork Theme 3:39
24 Hard Comics - Buzzer Light 3:43
25 Club Kicker - Te Quiero Puta 3:39
26 Hardstatic - Cocaine Bazztard 2:51
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil
quote:@DailymomentsNL Q-dance heeft iig gezegd dat de dvd begin Februari zou komen en hij wordt volgende week naar je toegestuurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze jongen is echt godsgruwelijk goed bezig met zulke TL's![]()
Hebben we die eerste niet op Fantasy Island gehoord? Begin isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:13 schreef ElDani het volgende:
* ElDani zoekt de Sieneke-emoticon
Bah. Gaat dus uitkomen.
Edit: Snooze mix is een stuk beter!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:14 schreef T-Force het volgende:
Heb ik hier al gemeld hoe vet Chris One @ Magic Show is![]()
![]()
Vorige topic vroeg iemand om meer raw-tracks --> zie spoiler e.d. Chr1s setjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze jongen is echt godsgruwelijk goed bezig met zulke TL's
en de OP ziet er hels-lelijk uit ... niet uitgelijnd, niet alfabetisch ... no props yet
Wat je vindt, ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |