Er is vast een wc en je hebt handen gekregen, met een redenquote:
Is vanzelf weer weggezakt. Tafel kan ik wel optillen een stukje, maar als ik dat te lang doe, zakt mijn stijve toch weer in (als ik niet aan seks denk). Best jammer, had een veel betere beeldscherm-oog verhouding.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:55 schreef STING het volgende:
[..]
Dan moet je keihard op de lul slaan.
En hoeveel mag je er doorworstelen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inzicht krijgen in de manier waarop een proces in zijn werk gaat.
Ik hou me wel in tot morgen, mrs. stbabylon volblaffenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is vast een wc en je hebt handen gekregen, met een reden
Het eerste proces en de stukken van het hoger beroep. Wat er gelukkig veel minder zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En hoeveel mag je er doorworstelen?
Ik ben jaloersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hou me wel in tot morgen, mrs. stbabylon volblaffen
En wanneer kan je dan aan de slag met je opdracht?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het eerste proces en de stukken van het hoger beroep. Wat er gelukkig veel minder zijn
Ze heeft vast nog wat yoghurt over van gisteren, nu nog een voorbind-dildo en gaan met die banaan.quote:
:Linke uitspraak op vrijdagquote:
Ik denk volgende week. Ik heb dankzij deze opdracht veel beter inzicht gekregen in de noodzaak van mijn opdracht, dat scheelt al de helft.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En wanneer kan je dan aan de slag met je opdracht?
Dat zeg ik toch helemaal niet lieve Qquote:
noujah blijkbaar gaan die dingen per vel van 10... dus ik moet toch wat met die andere 9quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor het kaartje dat je mij gaat sturen?
Adres heb je alquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:02 schreef rival het volgende:
[..]
noujah blijkbaar gaan die dingen per vel van 10... dus ik moet toch wat met die andere 9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |