abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92449448
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zonder wat dan ook floep je website is offline. Dit is een vervelende voorbode wat er ons te wachten staat. Obama's internet kill-switch.

Kijk naar Mastercard en Visa en WikiLeaks. Kijk naar Egypte. Bedrijven gaan maar al te graag mee wat VSgov zegt.
Ze deden iets wat regelrecht strafbaar is, heeft geen ene klap met wikileaks of wat dan ook te maken.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 07:39:37 #27
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_92489853
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 09:53 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ze deden iets wat regelrecht strafbaar is, heeft geen ene klap met wikileaks of wat dan ook te maken.
Dat zal gerust maar dan moet het wel langs een rechter gepasseerd worden. Het gaat me niet eens om het wel of niet fout is wat een dergelijk website beschikbaar stelt. Het gaat er om waarom commerciële zaken zonder rechter pardoes afgesloten kunnen worden.

Denk daar maar eens over na ?!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_92490898
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 07:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat zal gerust maar dan moet het wel langs een rechter gepasseerd worden. Het gaat me niet eens om het wel of niet fout is wat een dergelijk website beschikbaar stelt. Het gaat er om waarom commerciële zaken zonder rechter pardoes afgesloten kunnen worden.

Denk daar maar eens over na ?!
Er staat godbeterd in die gequote tekst van je dat een rechter bevolen heeft om die sites plat te leggen?!?!?!? :|W Halverwege wordt in redelijke jip-en-janneke taal ook nog even uitgelegd hoé het precies in zijn werk is gegaan, mocht je me niet geloven. :')

En ja, strafbare commerciële zaken hóren door justitie gestopt/afgeloten te worden, dat is hun werk volgens mij? Sterker nog, daarvoor hebben ze dat dwangbevel afgegeven. En als je als bedrijf zo'n dwangbevel naast je neer legt, passen ze in het ultieme geval bestuursdwang toe, maw justitie schopt de directie van hun stoelen, voert het dwangbevel zélf uit, en laat de rekening bezorgen bij het bedrijf in kwestie.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_92495999
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:03 schreef DroogDok het volgende:
Dan claimen ze toch rojadirecta.es?

Als je je in een bepaald land registreerd heb je je aan die wetten te houden, wat een rechter in een ander land dan beslsit zegt niet zoveel.
http://rojadirecta.es/

Daar waren ze zelf ook al opgekomen hoor.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_92512636
@Lambiekje, aangezien je toch al zo'n lap tekst neerzet, waarom dan niet de gehele tekst uit die bron van je?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')