woensdag... dat is nog ver genoeg weg... daar hoef je je pas volgende week donderdag druk over te makenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik moet woensdag naar de tandarts en ik durf niet
Oh jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Willen altijd, kunnen is alleen het probleem
Ziekenhuis dingen enzo, geen enkel probleem, bloed maakt me niet uit.. Maar als het op m'n gebit aankomt dan komt het niet goedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:26 schreef Koen66 het volgende:
Damn Marijke, da's vervelend....
Kut om ergens zo bang voor te zijn....
Dinsdagquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
woensdag... dat is nog ver genoeg weg... daar hoef je je pas volgende week donderdag druk over te maken
Mooi dat je tandarts het zo goed oppakt!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh jaIk snap
Maar de assistentes zijn heel lief en de tandarts weet dat ik scheitsbenauwd ben, dus hopelijk komt het gewoon goed
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
kusje op je gaatjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Koenepoen
De controle was eerst goed, maar op de foto bleek ik een gaatje te hebbenEn ik ben echt bang bang bang voor de tandarts, ik lig daar met dit soort dingen als volwassen vrouw huilend als een kind in de stoel
![]()
[..]
Wil je dat?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
tuurlijk wel meisje... ik hoop dat alles meevalt voor je... en ik weet hoe erg het is... het is dat ik niet om de hoek woon. Maar ik zou zo met je meegaan hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh jaIk snap
Maar de assistentes zijn heel lief en de tandarts weet dat ik scheitsbenauwd ben, dus hopelijk komt het gewoon goed
![]()
Liebchenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
Ja, mijn eigen fijne tandarts is met pensioenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi dat je tandarts het zo goed oppakt!
Wokjequote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kusje op je gaatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Liefquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tuurlijk wel meisje... ik hoop dat alles meevalt voor je... en ik weet hoe erg het is... het is dat ik niet om de hoek woon. Maar ik zou zo met je meegaan hoor![]()
Liebchen!quote:
Kan Nienke niet met je meegaan? Of je mama? Of iemand anders om je even bij te staanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lief![]()
[..]
Liebchen!Je gaat toch niet meer dan 6 uur reizen voor een tandartsbezoekje
Erg lief, maar het komt wel goed hoor
Nienke werkt en mijn mamma wil ik niet vragenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan Nienke niet met je meegaan? Of je mama? Of iemand anders om je even bij te staan
als Zwolle niet zover weg was zou ik zo ff meegaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nienke werkt en mijn mamma wil ik niet vragenWant ik schaam me er best voor dat ik er zo bang voor ben
Dus alleen is misschien beter, voel ik me ook niet opgelaten
MDquote:
loevelyquote:
wokquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu weer kop in het zand voor de tandarts
Iemand nog leuke plannen vandaag?
koenquote:
Gefeliciteerdquote:
marijkequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu weer kop in het zand voor de tandarts
Iemand nog leuke plannen vandaag?
gefeliciteerdquote:
Toekquote:
Hai GFquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
marijke![]()
boodschappen doen en vanavond werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |