No more vieze pusbulten hopelijk?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:07 schreef Debsterr het volgende:
Zo ff naar de dokter, checken of dat ik misschien allergietjes heb!
iiewquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
No more vieze pusbulten hopelijk?
*spuugt peper uit*quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:00 schreef Puckzzz het volgende:
Heeft iemand die peper gevonden die uit mijn reet is gevallen?
Hij is aan het verdwijnen gelukkig, zooi is eruit en nu het korstje nog.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
No more vieze pusbulten hopelijk?
Vanavond nog daten?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hij is aan het verdwijnen gelukkig, zooi is eruit en nu het korstje nog.
Geen allergie, maar wit brood eet ik nooit meer. Krijg dan een steen in m'n maag en dat doet zo'n zeer!
Nos problemos, Sander is niet helemaal fit nog dus die vind het denk ik wel fijn als we hier niet heel lallerig wordenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is goed! Ik ga niet bieren tho, morgen nog klussen
maar natuurlijk!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nos problemos, Sander is niet helemaal fit nog dus die vind het denk ik wel fijn als we hier niet heel lallerig worden. Neem je m'n lakkies mee
?
waarom geen paard? die zijn leukerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:29 schreef Debsterr het volgende:
Er ligt een walrus in de slaapkamer.. Ja ja een walrus in de slaapkamer!
Echt niet!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarom geen paard? die zijn leuker
Thnx...nu is ie natquote:
Omdat 'ie snurkt!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarom geen paard? die zijn leuker
quote:
Baby walrus kussie!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]dat moet toch bijna vacuum trekken
hoe lang blijft het zitten? en zijn niet je handdoeken dan elke keer bruin enzeuquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:08 schreef Puckzzz het volgende:
Oh nog even terugkomend op de boyfriend jeans...die zijn echt
mijn dinnie heeft net een spraytan laten doen, is keimooi geworden!! Echt subtiel kleurtje. Niet zo:
[ afbeelding ]
Ik wil ook! kost maar ¤30,-
SQ BWHAHAHAquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik hou wel van mijn witheid eigenlijk
Ik heb vannacht wel gedroomd over zonnebaden. Ik was een ginger en ik moest driekwart fles zonnebrand op mijn vel doen. Maar toen ik in de spiegel keek was ik ineens een neger
Dan heb ik de omgewaaide bomen op de weg nog niet eens genoemd en mijn zoektocht door Praag zonder kleren aanquote:
Meh, de saaiste. Waarom woeit het trouwens zo verrekes hard hierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Enchantra heeft nog een stel holo's van China glaze bemachtigd. Uit de OMG collectie en de kaleidoscope collectie.
Ik wil niet falen![]()
Als jullie dat wel willen: http://www.enchantra.eu/i(...)hologram-lakken.html
Yep, het zijn nog de 'makkelijkste' aan te komen. Omdat het stormtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Meh, de saaiste. Waarom woeit het trouwens zo verrekes hard hier.
Ik moet zo 6 km fietsenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom woeit het trouwens zo verrekes hard hier.
Ja, klopt, ik zeg al ooit: ik moet mijn hersens overdag wat meer gebruikenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yep, het zijn nog de 'makkelijkste' aan te komen. Omdat het stormt![]()
@SQ jij bent druk s'nachts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |