quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:25 schreef iBenny het volgende:
Mubarak lijkt trouwens op een oempaloempa
Ja, dat klopt. Maar dat is een logisch gevolg van het feit dat je daar geboren bent. Ik zie nog steeds niet in waarom je trots zou moeten zijn op je land om alleen die reden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat als je in een land geboren word, je in je leven binding krijgt met de cultuur en het land zelf.
Zeg ik toch ook niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
maakt land a niet beter dan land b. Enkel anders. Of vindt jij mannen ook beter dan vrouwen?
En ik haat Nederland, de mensen, de cultuur. Ik wou dat ik in een ander land geboren was. Oke?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:27 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar dat is een logisch gevolg van het feit dat je daar geboren bent. Ik zie nog steeds niet in waarom je trots zou moeten zijn op je land om alleen die reden.
Kijk je kunt op een intellectueel vlak wel trots zijn op je land natuurlijk. Zo ben ik bijvoorbeeld heel blij met hoe wij hier met homo-rechten omgaan. Maar ik ben niet trots op Nederland simpelweg omdat ik een Nederlander ben.
Okquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En ik haat Nederland, de mensen, de cultuur. Ik wou dat ik in een ander land geboren was. Oke?
Niet waar. Het zal wel aan mijn intelligentie liggen dat ik mijn punt blijkbaar niet over kan brengen op jou. Einde verhaal, nu over naar de orde van de dag, en dat is Egypte en zijn mensen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jawel. Trots zijn op een land, enkel omdat je er geboren bent, komt op hetzelfde neer.
nee hoor, heeft niets met intelligentie te maken, gewoon verschil van meningquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet waar. Het zal wel aan mijn intelligentie liggen dat ik mijn punt blijkbaar niet over kan brengen op jou. Einde verhaal, nu over naar de orde van de dag, en dat is Egypte en zijn mensen.
Prachtig zelfs, de hele essentie van de Egyptenaren die jij hier even blootlegtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nee hoor, heeft niets met intelligentie te maken, gewoon verschil van mening
Mooi toch dat dat kan?
ach joh, een paar maarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:31 schreef gehotseflotst het volgende:
... KIJK! Er staan mensen op een plein in Egypte!
Da's best dapper van hem, hij lijkt me niet zo geliefdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:32 schreef yavanna het volgende:
RamyYaacoub Ramy Yaacoub
Egyptian defense minister, Tantawy, is in #Tahrir square right now #Egypt #Cairo #Jan25
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |