Ik heb zo'n gevoel dat dit gigantisch uit de hand gaat lopen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:32 schreef schommelstoel het volgende:
Hoe denken de gene die nog wakker zijn over morgen?
Te ongeorganiseerd, men blijft bij plein en omgeving, Heliopolis (paleis) is hermetisch afgesloten, verwachtingen te hoogquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:32 schreef schommelstoel het volgende:
Hoe denken de gene die nog wakker zijn over morgen?
Helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:45 schreef lf2 het volgende:
T is heel makkelijk,als ze stil blijven staan dan is het te laat voor verandering.
Als ze richting paleis of staatstv gaan...is heb ik goede hoop !
Maar gezien hoe het gaat zullen ze niets doen....gwn op tahrir blijven...dan verliezen mensen de hoop...dat zal overslaan naar andere landen waardoor daar ook minder animo voor is...
Helaas...anders moeten mensen nu massaal twitteren dat de Egyptenaren morgen moeten lopen naar paleis
Pink Floydquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:46 schreef One_of_the_few het volgende:
On the day the wall came down
They threw the locks onto the ground
And with glasses high we raised a cry for freedom had arrived
On the day the wall came down
The Ship of Fools had finally run aground
Promises lit up the night like paper doves in flight
I dreamed you had left my side
No warmth, not even pride remained
And even though you needed me
It was clear that I could not do a thing for you
Now life devalues day by day
As friends and neighbours turn away
And there's a change that, even with regret, cannot be undone
Now frontiers shift like desert sands
While nations wash their bloodied hands
Of loyalty, of history, in shades of gray
I woke to the sound of drums
The music played, the morning sun streamed in
I turned and I looked at you
And all but the bitter residue slipped away...slipped away
ik zit nog te studeren en egypte half te volgen. kwam dit nummer voorbij. Muzikaal niet het beste wat ze hebben gemaakt, lyrics vond ik wel beetje passen.quote:
Ze hadden op z'n minst staats tv in handen moeten hebben...het lang duren van de demo...treft het land zelf...mensen aarzelen dan ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:49 schreef Toad het volgende:
Het is inderdaad een dilemma, maar het plein volledig verlaten lijkt mij niet handig voor de demonstranten. Het is juist van grote symbolische waarde.
Dat het land in puin ligt heeft niet zoveel te maken met de anti-Mubarak demonstranten op het Tahrir plein.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:51 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ze hadden op z'n minst staats tv in handen moeten hebben...het lang duren van de demo...treft het land zelf...mensen aarzelen dan ook
Bedoel dat er niet gewerkt wordt...komt geen geld binnen...kan je niks kopen voor jezelf en Fam.= terug naar dagelijks leven willen...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:53 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat het land in puin ligt heeft niet zoveel te maken met de anti-Mubarak demonstranten op het Tahrir plein.
Nee maar wel lekker spacy en je laatste statement ga ik je geen ongelijk in gevenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:51 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ik zit nog te studeren en egypte half te volgen. kwam dit nummer voorbij. Muzikaal niet het beste wat ze hebben gemaakt, lyrics vond ik wel beetje passen.
Pink Floyd is voor bij beste muziek ooit. Is over te discussiëren ja
Boeler, je schud de kaarten maar het spel blijft t zelfde,tijd heeft ons al geleerd!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:00 schreef Drifter__ het volgende:
Ik voorspel dat het morgen de laatste demo dag is.
Sowieso laat het leger de mensen nergens naar toe gaan(dus niet richting paleis/tv). Demo's denken dat het leger aan hun kant staat, dat is zeker niet zo.
Hebben ze wat bereikt? Ja een nieuwe regering. Gaat dat echt wat uitmaken? Tijd zal het leren...
Nog ergens live streams trouwens ?
Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik vind ik het een beetje een raar argument. Het zou het argument zijn van een spindokter van de Egyptische overheid. Het heeft helemaal niets te maken met de echte vragen waar Egypte nu voor staat (opnieuw opbouwen rechtstaat, nieuwe regering etc). En als je al iemand de schuld moet geven dat er niet gewerkt wordt, is het omdat de overheid niet voor veiligheid op straat zorgt. Dat een paar duizend demonstranten niet op hun werk komen opdagen lijkt me niet interessant eigenlijk (daardoor ligt het land niet 'plat' hoor). Overigens is de grote demonstratie van morgen gepland op een vrije dag.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:54 schreef lf2 het volgende:
[..]
Bedoel dat er niet gewerkt wordt...komt geen geld binnen...kan je niks kopen voor jezelf en Fam.= terug naar dagelijks leven willen...
Oh, tijd heeft ze niet geleerd dat ze niet kunnen winnen van Mubarak?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:01 schreef lf2 het volgende:
[..]
Boeler, je schud de kaarten maar het spel blijft t zelfde,tijd heeft ons al geleerd!!
Wil je zeggen dat al deze mensen betaald zijn:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:01 schreef lf2 het volgende:
[..]
Boeler, je schud de kaarten maar het spel blijft t zelfde,tijd heeft ons al geleerd!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |