Wat een bazen zijn het; forten bouwen, helmen maken van pannen en flessen, straatverlichting hacken voor stroom. Straks ontwikkelen ze nog een app voor hun iphones daar op het plein om de tanks op afstand te besturen, het zal mij niets verbazen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:22 schreef Floxxx het volgende:
JacobPark Jacob Park
RT @dougmcgray Design for the real world: @sharifkouddous says people in Tahrir Sq are hacking street lights to charge cell phones. #Egypt
5 minutes ago
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:28 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wat een bazen zijn het; forten bouwen, helmen maken van pannen en flessen, straatverlichting hacken voor stroom. Straks ontwikkelen ze nog een app voor hun iphones daar op het plein om de tanks op afstand te besturen, het zal mij niets verbazen.
2 dagen geleden:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:22 schreef Floxxx het volgende:
JacobPark Jacob Park
RT @dougmcgray Design for the real world: @sharifkouddous says people in Tahrir Sq are hacking street lights to charge cell phones. #Egypt
5 minutes ago
Nee, AJE heeft nu wel recentere beelden van vanavond/nacht maar die zullen ook nog wel een paar uur oud zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:45 schreef Floxxx het volgende:
nog steeds geen live streams neem ik aan?
Good nightquote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:36 schreef Elvislives het volgende:
Hehe klinkt goed! Proost en truste!
Wat ik van twitter begrepen heb is het behoorlijk rustig geweest, stilte voor de storm?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 05:05 schreef StormWarning het volgende:
Hm, ze zijn de nacht dus zonder veel kleerscheuren doorgekomen?
Who de fuck is Sandstorm nou weer? Verwarring met Sandmonkey? Die een egyptische blogger is?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 05:24 schreef Crazy-M het volgende:
- Een zweedse journalist meerdere malen gestoken, geoppereerd en buiten levensgevaar. Zijn naam: Sundström. Wordt op dit moment door Zweedse agenten bewaakt. Is dit Sandstorm ????
Die naam bedoelde ik jahquote:Op vrijdag 4 februari 2011 05:27 schreef chriztiaan het volgende:
[..]
Who de fuck is Sandstorm nou weer? Verwarring met Sandmonkey? Die een egyptische blogger is?
Ja ja, is vroeg hierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 05:29 schreef Elvislives het volgende:
Sandstormook een vette naam! Ik denk inderdaad de verwarring, De naam Sundström ging al eerder rond namelijk.
Moet kunnenquote:
Dat dit kan in Egypte!!11einzquote:Op vrijdag 4 februari 2011 05:37 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Moet kunnenCompleet belachelijk trouwens dat ze zo'n journalist zo bijna-doodsteken!
Nog geen reactie, hij kan (nog) niet in zijn twitter komen, zijn wachtwoord is veranderd (mogelijk door de thugs die zijn mobiele telefoon hebben ingenomen)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 05:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wat vindt Sandmonkey nou van de url?
WTF? Hij heeft na zijn vrijlating daar nog gepost.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 06:08 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Nog geen reactie, hij kan (nog) niet in zijn twitter komen, zijn wachtwoord is veranderd (mogelijk door de thugs die zijn mobiele telefoon hebben ingenomen)
idd, maar de rest klopte denk ik wel kwa belangrijke gebeurtenissen toch ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 05:37 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Moet kunnenCompleet belachelijk trouwens dat ze zo'n journalist zo bijna-doodsteken!
http://www.nu.nl/buitenla(...)vertrek-mubarak.htmlquote:VS onderhandelen over direct vertrek Mubarak
Uitgegeven: 4 februari 2011 05:35
Laatst gewijzigd: 4 februari 2011 05:45
WASHINGTON - De Verenigde Staten praten met Egyptische functionarissen over een plan waarin president Hosni Mubarak onmiddellijk opstapt en de macht overdraagt aan een overgangsregering. Dat meldde The New York Times donderdag (lokale tijd).
Colleges van 9 tot 12quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:22 schreef tass het volgende:
Goeimorgen Rein, jij bent er ook weer vroeg bij zeg!
Er zal snel wat streams of iig update beelden moeten komen, anders gaat het echt een hele lange dag worden als we alleen maar kunnen lezen
Tuurlijk is Moebie het er niet mee eens, dat lees je ook heel duidelijk in dat verslag. Maar als Suleiman aangesteld zou worden met ogen op de achtergrond door Amerika, dan denk ik dat dat een veel beter voorstel is dan Moebie afzetten en dan? Dan weet niemand het... en dan denk ik dat de boel pas echt in chaos zal veranderen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:24 schreef Shefkee het volgende:
In Egypte zullen ze het niet pikken wanneer Suleiman de macht krijgt, Mubarak himself.
Tot nu toe nog onbevestigde tweet, maar:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 05:24 schreef Crazy-M het volgende:
Als ik goed heb begrepen de 3 volgende grote ontwikkelingen ?
- NL journalisten door onze eigen ambassade geeavacueerd en naar ander hotel gebracht
- Een zweedse journalist meerdere malen gestoken, geoppereerd en buiten levensgevaar. Zijn naam: Sundström. Wordt op dit moment door Zweedse agenten bewaakt. Is dit Sandstorm ????
- Diverse landen beginnen nu het geweld te veroordelen. Nederland heeft de egyptische ambassade ontboden en gezegd dat ze de problemen moeten oplossen. Duitsland heeft gereageerd dat er gestopt moet worden met geweld naar journalisten.
Zijn er nog meer ontwikkelingen ?
ok, die messteken stond idd ook bij nu.nlquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tot nu toe nog onbevestigde tweet, maar:
NadiaE Nadia El-Awady
by Sandmonkey
RT @ielsakka RT @waelabbas Bert Sundström, reporter from Swedish national tv was found but seriously wounded, stabbed, now in hospital.
52 seconds ago Favorite Retweet Reply
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:36 schreef Floxxx het volgende:
AymanM Ayman Mohyeldin
spent the night in #tahrir. #aljazeera will bring you live video of the massive protest sked for "Day of Departure" friday. #jan25 #aje
12 minutes ago
irritant dat we niet weten of SM überhaupt van downwithmubarak.com af weet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:36 schreef Floxxx het volgende:
AymanM Ayman Mohyeldin
spent the night in #tahrir. #aljazeera will bring you live video of the massive protest sked for "Day of Departure" friday. #jan25 #aje
12 minutes ago
Zojuist gedaan, maar nu is het echt tijd om in mijn nest te duiken, moet over 4.5 uur weer opquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
irritant dat we niet weten of SM überhaupt van downwithmubarak.com af weet.
A well, zou je de stats nog een keer willen updaten?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:44 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Zojuist gedaan, maar nu is het echt tijd om in mijn nest te duiken, moet over 4.5 uur weer op
MacGuyertjes in de dopquote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:22 schreef Floxxx het volgende:
JacobPark Jacob Park
5 minutes ago
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:47 schreef wdn het volgende:
#105 al weer
Zo te lezen niet al te veel spannends gebeurd vannacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |