volgens mij is dat altijd de een-na-laatste avond, vanavond moeten ze hun eigen gerechten maken. Drie gangen dacht ik..quote:Op woensdag 27 april 2011 07:31 schreef Selestha het volgende:
Leuk om te zien inderdaad, alleen vind ik het jammer dat ze aan het eind John's menu moesten koken, ze zijn toch finalisten, waarom moeten ze dan andermans menu koken?
Dat.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:45 schreef DarkElf het volgende:
Als Tim niet wint dan weet ik t ook niet meer. Briljante kok.
Dat dus.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:00 schreef SiGNe het volgende:
Tim terecht gewonnen alhoewel het me ook niet had verbaasd als ze 3 winnaars hadden uitgeroepen, wat een prachtige gerechten.
Ik mag hopen dat ze alle drie ook een restaurant zullen beginnen zodat iedereen mee kan genieten.
Natuurlijk is hij daar als Amerikaanse commerciėle opgevoede man al mee bezig.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:51 schreef SiGNe het volgende:
En wat ik ook mooi vond was dat Tim zei dat hij vandaag de gerechten kookte die hij in zijn restaurant zou serveren, hij heeft er kennelijk al over nagedacht.
Jammer dat ik de finale gemist heb... ik zal m eens ergens terug gaan kijken.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:49 schreef computergirl het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)-crowned-winner.html
Het waren dan ook erg bijzondere combinaties, die gerechten van hem:quote:Op donderdag 28 april 2011 18:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Man, wat waren de heren enthousiast over de gerechten van Tim, echt prachtige tv.
Inderdaadquote:Op donderdag 28 april 2011 19:33 schreef Cobra4 het volgende:
Dat was weer een leuk seizoen.
Op naar de volgende.
Interessant om te lezen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:47 schreef computergirl het volgende:
voor de liefhebbers
Now the world’s our oyster! In their first interview, the MasterChef finalists reveal what they had to overcome to make it through to the bitter end
http://www.dailymail.co.u(...)make-bitter-end.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |