abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92302014

Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_92302084
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:17 schreef broodjeeimetui het volgende:

[..]

wat een kutchemie zeg, win je hier wel eens mee?
Weet ik niet, nog niet mee gespeeld.. Maar hiervoor speelde ik met een chemie van 58 en ik domineerde elke wedstrijd met 4-2-2-2.. _O_ (Offensief ;) )

Ibra en Van Persie zijn een gouden duo.. Voor het eerst dat 2 spelers een klik hebben in mijn team.. :D

Als EA nou Fitness eruit haalt, ga ik weer ultra offensief spelen..
pi_92302100
ninja edit
''Altijd trek in een pilsje''
pi_92302149
Hey ik heb een vraagje: Loopt bij jullie FIFA ook steeds vaker vast? Eerst gebeurde het maar 1x per wedstrijd maar de laatste tijd wel 6x, strontvervelend. :{ PS3-versie btw.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_92302163
Wie heeft Suarez gehaald van Liverpool?

Je kan hem gewoon voor 3k halen van Ajax.. _O- :')

30K _O-
pi_92302190
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hey ik heb een vraagje: Loopt bij jullie FIFA ook steeds vaker vast? Eerst gebeurde het maar 1x per wedstrijd maar de laatste tijd wel 6x, strontvervelend. :{ PS3-versie btw.
Ja, daar heb ik last van sinds ik hem heb gehaald.. Zelf offline doet ie zo.. :')
pi_92302349
Ik heb een half uur geleden een item gekocht, er staat nog steeds expired, maar ik kan hem ook nog niet toevoegen aan mijn club... Nu wil ik hem wel hebben eigenlijk :{
pi_92302477
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:22 schreef Doublepain het volgende:

30K _O-
Was zelfs 80k of meer gisteren..emo had hem in een pakje :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_92302488
Op de EA website? Heb ik ook last van, ik deed remove expired items en logde opnieuw in.. Toen kwam er een groene randje eromheen.. :)
pi_92302531
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:28 schreef Doublepain het volgende:
Op de EA website? Heb ik ook last van, ik deed remove expired items en logde opnieuw in.. Toen kwam er een groene randje eromheen.. :)
Ja.
Ik durf eigenlijk niet op remove expired items te drukken :P Stel je voor dat hij hem gewoon weggooit :o
Wacht wel tot morgen dan...
pi_92302579
Sommige spelers zijn echt goedkoop geworden, ik noem maar een Özil, Di Maria, Silva etc.. IF verneukt alles eigenlijk.. Eigenlijk zou hij de speler moeten updaten die je zelf hebt.. Suarez is gewoon helemaal niet veranderd.. Best jammer..
pi_92302607
Nee, dan komt er een melding van cannot ofzo reload the page.. Niet bang zijn.. ;)
pi_92302730
En er is nu een glitch bekend die het mogelijk maakt om +10 attribute cards op spelers te gebruiken, permanent :')
pi_92302791
quote:
Op donderdag 3 februari 2011 23:34 schreef Confetti het volgende:
En er is nu een glitch bekend die het mogelijk maakt om +10 attribute cards op spelers te gebruiken, permanent :')
hoe doe je die??
pi_92302813
quote:
8s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:34 schreef Confetti het volgende:
Dat meen je niet :')
Meerdere tegelijk kon toch al niet? En ook nog permanent :{
pi_92302841
Heb gelijk Ibra en Ibi +10 schot gegeven.. :P
  donderdag 3 februari 2011 @ 23:39:25 #17
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_92302987
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:22 schreef Doublepain het volgende:

30K _O-
3k? Had hem eergister voor 500 coins al gehaald :D
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_92303031
500 coins is wel heel weinig (onder de discard value :D ), maar 3K betaal je idd al heel lang niet meer. Zoveel heb ik voor hem betaald toen FUT net uit was :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_92303042
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:36 schreef Doublepain het volgende:
Heb gelijk Ibra en Ibi +10 schot gegeven.. :P
Je weet dat het maar voor 1 potje is he ;)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_92303160
Misschien niet.. :P
pi_92303379
quote:
8s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:34 schreef Confetti het volgende:
Hoorde ik ook ja, maar die werkte alleen op Zuid-Amerikaanse accounts ofzo? Je kan ze herkennen bij het scherm met opstellingen: Er ontbreekt dan 1 speler..ziet er heel gek uit, had het laatst toen de keeper ontbrak, maar later, na dat laadscherm stond hij er wel bij en zat iedereen dus aan de epo :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_92303572
En toen heb je hem 5-0 de grond in getrapt?
pi_92303666
Gebruiken jullie ook tricks?

Ik iig wel, met Ibi en Elia.. :P
pi_92303763
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:52 schreef StijnDa het volgende:
En toen heb je hem 5-0 de grond in getrapt?
Weet het niet meer eigenlijk..las dat glitch verhaal later pas terug dus was het in eerste instantie snel vergeten.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_92303795
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:55 schreef Doublepain het volgende:
Gebruiken jullie ook tricks?

Ik iig wel, met Ibi en Elia.. :P
Ja, Zlatan is sick..als hij een keer mislukt beukt hij de verdediger gewoon maar omver :') :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')