Weet ik niet, nog niet mee gespeeld.. Maar hiervoor speelde ik met een chemie van 58 en ik domineerde elke wedstrijd met 4-2-2-2..quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:17 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
wat een kutchemie zeg, win je hier wel eens mee?
Ja, daar heb ik last van sinds ik hem heb gehaald.. Zelf offline doet ie zo..quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hey ik heb een vraagje: Loopt bij jullie FIFA ook steeds vaker vast? Eerst gebeurde het maar 1x per wedstrijd maar de laatste tijd wel 6x, strontvervelend.PS3-versie btw.
Was zelfs 80k of meer gisteren..emo had hem in een pakjequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:22 schreef Doublepain het volgende:
Wie heeft Suarez gehaald van Liverpool?
Je kan hem gewoon voor 3k halen van Ajax..![]()
![]()
30K
Ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:28 schreef Doublepain het volgende:
Op de EA website? Heb ik ook last van, ik deed remove expired items en logde opnieuw in.. Toen kwam er een groene randje eromheen..
hoe doe je die??quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:34 schreef Confetti het volgende:
En er is nu een glitch bekend die het mogelijk maakt om +10 attribute cards op spelers te gebruiken, permanent
Dat meen je nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:34 schreef Confetti het volgende:
En er is nu een glitch bekend die het mogelijk maakt om +10 attribute cards op spelers te gebruiken, permanent
3k? Had hem eergister voor 500 coins al gehaaldquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:22 schreef Doublepain het volgende:
Wie heeft Suarez gehaald van Liverpool?
Je kan hem gewoon voor 3k halen van Ajax..![]()
![]()
30K
Je weet dat het maar voor 1 potje is hequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:36 schreef Doublepain het volgende:
Heb gelijk Ibra en Ibi +10 schot gegeven..
Hoorde ik ook ja, maar die werkte alleen op Zuid-Amerikaanse accounts ofzo? Je kan ze herkennen bij het scherm met opstellingen: Er ontbreekt dan 1 speler..ziet er heel gek uit, had het laatst toen de keeper ontbrak, maar later, na dat laadscherm stond hij er wel bij en zat iedereen dus aan de epoquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:34 schreef Confetti het volgende:
Weet het niet meer eigenlijk..las dat glitch verhaal later pas terug dus was het in eerste instantie snel vergeten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:52 schreef StijnDa het volgende:
En toen heb je hem 5-0 de grond in getrapt?
Ja, Zlatan is sick..als hij een keer mislukt beukt hij de verdediger gewoon maar omverquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:55 schreef Doublepain het volgende:
Gebruiken jullie ook tricks?
Ik iig wel, met Ibi en Elia..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |