De dictatuur hierzo! Schandaligquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik durf niet meer zoveel te posten.. ben bang voor swj en het idee dat het topic gesloten wordt
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik durf niet meer zoveel te posten.. ben bang voor swj en het idee dat het topic gesloten wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Je bent dan ook een kutuserquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Niet op mij. Op de dag dat ik voor altijd geband wordt geeft hij een feest.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Zie topicquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:20 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Hoe is je nieuwe huisje?
Heb je al radio onzin in je huisje gedraaid
Jou opvullen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ja mensen daar zijn we weer.
De open slots voor morgen!!
12.00 - 13.00
13.00 - 14.00
15.00 - 15.30
17.00 - 18.00
18.00 - 19.00
19.00 - 20.00
20.00 - 21.00
PM (dus geen dm) mij even als je iets wil opvullen!!
val je ook op dik en kwabbig met putjes?quote:
dus:quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
12.00 - 13.00
13.00 - 14.00
15.00 - 15.30
17.00 - 18.00
18.00 - 19.00
19.00 - 20.00
20.00 - 21.00
Zeer WTFquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Meisje (14) geëxecuteerd wegens verkrachting
wtf?
Ik val op jou, maakt niet uit hoe je eruit ziet!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
val je ook op dik en kwabbig met putjes?
Omdat hij morgen vroeg op moetquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zeker?
ik wil wel iets opvullen, maar het staat er niet tussenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
12.00 - 13.00
13.00 - 14.00
15.00 - 15.30
17.00 - 18.00
18.00 - 19.00
19.00 - 20.00
20.00 - 21.00
Oke.. kan ik de trekker bij jou in de straat parkeren?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:22 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik val op jou, maakt niet uit hoe je eruit ziet!!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:22 schreef Afroman het volgende:
[..]
ik wil wel iets opvullen, maar het staat er niet tussen
Mwah ik wil Sharr, DV en Merel wel doenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
12.00 - 13.00
13.00 - 14.00
15.00 - 15.30
17.00 - 18.00
18.00 - 19.00
19.00 - 20.00
20.00 - 21.00
SHARR
DROMENVANGERTJE
MEREL92
slaapsequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:23 schreef PiRANiA het volgende:
Oh ik had mijzelf beloofd te gaan slepen.
:w.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:22 schreef Afroman het volgende:
[..]
ik wil wel iets opvullen, maar het staat er niet tussen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
Mwah ik wil Sharr, DV en Merel wel doen
Ja wh, datdus, gras en ez hebben tagquote:
nice ninja quote, het wordt gelijk interessanterquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
Mwah ik wil Sharr, DV en Merel wel doen
En de koelkast?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wh, datdus, gras en ez hebben tag
Zuid-Holland, vlakbij Leiden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oke.. kan ik de trekker bij jou in de straat parkeren?
ben er denk ik tegen de ochtend.. je woont dacht ik niet in de buurt
Je moet klussen in emmen hoorquote:
Nope, jij ook niet, ik ook niet.quote:
Sorry, was beetje vergeetachtig en moest er dus gauw een nummer in werpen.quote:
Oke dus dat word dan zaterdag ochtend uurtje of 4/5 denk ik.. zal wat kip meenemen.. ook spare ribs?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:24 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zuid-Holland, vlakbij Leiden.
Trekkers kunnen bij mij in de straat, neem je nog vee mee?
Ik hou van kippenvleugeltjes, hint hint.
Yvonne is al langs geweest.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, jij ook niet, ik ook niet.
Beetje verkeerde tags. Misschien even yvonne pmen
anti-lauwquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:24 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Sorry, was beetje vergeetachtig en moest er dus gauw een nummer in werpen.
Webhawkquote:
Waarom pierenjan en ik niet dan? Wij werken ook hard voor radio onzin hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:24 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wou niet, want die had er al een..
Heul geen tijd voor. Ik moet morgen Belgisch bier drinken en dan naar FOSDEMquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet klussen in emmen hoor
bier ofcourse!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oke dus dat word dan zaterdag ochtend uurtje of 4/5 denk ik.. zal wat kip meenemen.. ook spare ribs?
en bier natuurlijk
Ik heb al zeker 300 PM's gehad er voor heb heb servers ingesteld enzoquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Webhawk
[..]
Waarom pierenjan en ik niet dan? Wij werken ook hard voor radio onzin hoor
Wanneer kom je dan mn kogelgat bewonderen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:25 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Heul geen tijd voor. Ik moet morgen Belgisch bier drinken en dan naar FOSDEM
match made in heavenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
bier ofcourse!
SPARERIBS![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg: HARD DOEN!
Gun hem aan mijquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb al zeker 300 PM's gehad er voor heb heb servers ingesteld enzo. MAar goed, ik heb al genoeg tags
.
Ik ben eindredactie en heb nog geen tagquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb al zeker 300 PM's gehad er voor heb heb servers ingesteld enzo. MAar goed, ik heb al genoeg tags
.
Pierenjan had er al 100+, dus Yvonne vond t niet nodig, jou snap ik ook niet, maar tzijn nu alleen de grondleggers en diegene die het belangrijkste werk hebben gedaan (server opzetten, site opzetten enzo.)quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Webhawk
[..]
Waarom pierenjan en ik niet dan? Wij werken ook hard voor radio onzin hoor
Dat kanquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb dat niet bepaald, maar voor mij hoeft het niet zo nodig.
Je moest eens weten wat ik allemaal doe voor de radioquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Pierenjan had er al 100+, dus Yvonne vond t niet nodig, jou snap ik ook niet, maar tzijn nu alleen de grondleggers en diegene die het belangrijkste werk hebben gedaan (server opzetten, site opzetten enzo.)
Binnenkort komt er misschien een Radio Onzin DJ tag.
Ik heb vandaag 4 uur gedraaid, en draai elke dag, stop er veel tijd en werk in, net als een hoop andere DJ's, wij verdienen ook wat vind ik..quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben eindredactie en heb nog geen tag
Daarmee bedoel ik dat ik ook niet snap waarom jij hem niet hebquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik allemaal doe voor de radio
Ik hoop van niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Pierenjan had er al 100+, dus Yvonne vond t niet nodig, jou snap ik ook niet, maar tzijn nu alleen de grondleggers en diegene die het belangrijkste werk hebben gedaan (server opzetten, site opzetten enzo.)
Binnenkort komt er misschien een Radio Onzin DJ tag.
Lieverd ik maakte ene grapje, ik geil niet zo op tagsquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 4 uur gedraaid, en draai elke dag, stop er veel tijd en werk in, net als een hoop andere DJ's, wij verdienen ook wat vind ik..
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hoop van niet.
Eigenlijk moet de tag alleen zijn voor de mensen die je kunt aanspreken over de radio, dus serverbeheerders, roostermakers, webmasters etc., dan is het voor iedereen duidelijk wie je moet aanspreken in geval van radiovragen.
Daar ben ik het mee eens!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hoop van niet.
Eigenlijk moet de tag alleen zijn voor de mensen die je kunt aanspreken over de radio, dus serverbeheerders, roostermakers, webmasters etc., dan is het voor iedereen duidelijk wie je moet aanspreken in geval van radiovragen.
Ja, maar ONZ Radio DJ is toch ook leuk?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hoop van niet.
Net wat koelkast zegt. Als je aan de tag kan zien hey die kan ik aanspreken over rooster/server/site enz is dat wel handig !!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik snap dat hele tagjes gedoe niet.. je doet het toch voor je plezier.. en je krijgt toch dankbaarheid van de luisteraars?
vind het eerlijk gezegd beetje stom gedoe
koude of warme?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:29 schreef Viro het volgende:
chocomelk is op![]()
heb de settings voor butt in orde, dus ik zou in principe kunnen uitzenden.
Yes! Paul in the Dakr!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:29 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Om 000 uur weer Paul in the Dakr
Daarom zie mijn idee er over.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik snap dat hele tagjes gedoe niet.. je doet het toch voor je plezier.. en je krijgt toch dankbaarheid van de luisteraars?
vind het eerlijk gezegd beetje stom gedoe
warmquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
koude of warme?
ik ben nog wel poosje wakker.. ik hoor je vast vannacht
Mee eens.. maar dat hele gezeik vandaag. van ik wil er oooooooooook 1.... daar kan ik niet tegen... dan denk ik.. je doet het toch voor je plezier?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net wat koelkast zegt. Als je aan de tag kan zien hey die kan ik aanspreken over rooster/server/site enz is dat wel handig !!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb je gemist gisteren. Ik heb er zin in.
Heb je je mic al eens?
Kan hem ophalen bij postkantoor was steeds wegquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb je gemist gisteren. Ik heb er zin in.
Heb je je mic al eens?
geeft niet.. je gaat wel mooien muzak draaienquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:30 schreef Viro het volgende:
[..]
warm
Ja maar praten kan ik nog niet, hoe graag ik dat wil
Er zijn een paar mensen met een ONZ Radio tagje bij hun naam. Beetje aparte verdeling, maar nu wil iedereen er een. Dat.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:31 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand
Jij had gewoon een uur eerder gemoetenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:31 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
![]()
Doen of mijn show niet leuk was..
Ik vind dat de grondleggers en vaste DJ's die veel tijd in de radio steken een tag verdienen. simpel of niet ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Mee eens.. maar dat hele gezeik vandaag. van ik wil er oooooooooook 1.... daar kan ik niet tegen... dan denk ik.. je doet het toch voor je plezier?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er zijn een paar mensen met een ONZ Radio tagje bij hun naam. Beetje aparte verdeling, maar nu wil iedereen er een. Dat.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er zijn een paar mensen met een ONZ Radio tagje bij hun naam. Beetje aparte verdeling, maar nu wil iedereen er een. Dat.
Ik ga niet iedereen apart benoemen natuurlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil er geen 1
en huppel ook niet
Het hoeft niet van mij maar zoals koelkast al zegt, wel handig dat mensen zien wie ze kunnen aanspreken!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil er geen 1
en huppel ook niet
Tja, zit mij ook wel gebakken, maar blijkbaar is het nodig daar al 4 topics over te discussiërenquote:
nee maar hoorde dat swj sliep.. dus dan durf ik weer spontaan te postenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga niet iedereen apart benoemen natuurlijk
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij had gewoon een uur eerder gemoeten
Daar ben ik het totaal mee eens.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik vind dat de grondleggers en vaste DJ's die veel tijd in de radio steken een tag verdienen. simpel of niet ?
Gisteren bedoel je?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Maar toen was Patje met zn stijve.
Jou weten ze vast ook wel te vinden, alleen weten niet heel veel mensen hoe veel je er voor doetquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het hoeft niet van mij maar zoals koelkast al zegt, wel handig dat mensen zien wie ze kunnen aanspreken!
Enter sandman![]()
Ik ben dan ook meer achter de schermen actiefquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jou weten ze vast ook wel te vinden, alleen weten niet heel veel mensen hoe veel je er voor doet
Inderdaad, dat is waar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jou weten ze vast ook wel te vinden, alleen weten niet heel veel mensen hoe veel je er voor doet
Met zn stijfje..quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij was er niet met een stijve
Maar daar heb je toch geen tagje voor nodig. Kom op.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is waar.
Heel veel mensen weten niet wat je allemaal voor ONZ Radio doet, en dat is jammer.
GROOT verschil meneertje!quote:
Ga je vannacht draaien dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:35 schreef Viro het volgende:
ik ga ff alles klaarzetten, wil voorbereid zijn. Niet dat ik later in de nacht wat vergeet anders sta ik mooi voor lul
Zet hem in je ondertitel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:36 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik wil ook een tag met Radio ONZIN luisteraar
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:36 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik wil ook een tag met Radio ONZIN luisteraar
Open slots?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
MENSEN OPEN SLOTS VOOR MORGEN!! DENK DAARAAN!!
Ja ik kan niet, anders wilde ik wel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:37 schreef djkoelkast het volgende:
Noem het maar slots. De halve fucking dag is leeg
Zo'n beetje de hele dag staat nog open, geen Dj!!quote:
What does this button dooooooooooquote:
Ik denk niet dat ik ver kom met mijn 7 nummers..quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo'n beetje de hele dag staat nog open, geen Dj!!
Dus welk uurtje wil je?
Ik doe mn best schatquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:37 schreef djkoelkast het volgende:
Noem het maar slots. De halve fucking dag is leeg
ben ik wel van plan, wil ff kijken of het wil lukken. Maar pas als de vaste programma afgelopen isquote:
Dit dus ook.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik kan niet, anders wilde ik wel.
Heb je een mic? Dan lul je het uur maar volquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:38 schreef dockx het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ver kom met mijn 7 nummers..
Als het nou lukt, neem je morgen toch ook een uurtje? Misschien wel 2!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:38 schreef Viro het volgende:
[..]
ben ik wel van plan, wil ff kijken of het wil lukken. Maar pas als de vaste programma afgelopen is
Dan word het downloadenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:38 schreef dockx het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ver kom met mijn 7 nummers..
Strak plan wel!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:38 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Als het nou lukt, neem je morgen toch ook een uurtje? Misschien wel 2!
Dan zou ik me maar laten inplannen, want voor je het weet zit iemand anders te azen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:38 schreef Viro het volgende:
[..]
ben ik wel van plan, wil ff kijken of het wil lukken. Maar pas als de vaste programma afgelopen is
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
12.00 - 13.00
13.00 - 14.00
15.00 - 15.30
17.00 - 18.00
18.00 - 19.00
19.00 - 20.00
20.00 - 21.00
dat wil ik wel, maar ik ben morgen pas rond 20.00 thuis. ik kan wel mee lurken vanaf mijn telefoon, meer kan ik niet doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:38 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Als het nou lukt, neem je morgen toch ook een uurtje? Misschien wel 2!
Dat is jammerquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:40 schreef Viro het volgende:
[..]
dat wil ik wel, maar ik ben morgen pas rond 20.00 thuis. ik kan wel mee lurken vanaf mijn telefoon, meer kan ik niet doen.
Nee, maar lijkt me idd handig om dat ff te doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan zou ik me maar laten inplannen, want voor je het weet zit iemand anders te azen.
Trouwens: heb je al getest op de teststream of het uberhaupt werkt?
Ik raad je aan toch eerst te oefenen en de wiki door te lezen: www.onzinradio.nl/wiki daar staat vrijwel alles.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:40 schreef dockx het volgende:
[..]
Zal er eens voor gaan zitten..
Welk programma raad je me aan?
Neem een youtuberipper en pak de populaire nummers van jijbuis.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:40 schreef dockx het volgende:
[..]
Nice.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik raad je aan toch eerst te oefenen en de wiki door te lezen: www.onzinradio.nl/wiki daar staat vrijwel alles.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:41 schreef Rockiejj het volgende:
Hoe sick is dit?
Ik ben benaderd door de lokale speeltuin, die willen dat ik kom draaien bij hun disco..
Kinderdisco, dat wel, maar wel bij de 13+, dus kan ik top 40 muziek draaien!
En ik krijg er wat leuks voor!
Top!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:41 schreef Rockiejj het volgende:
Hoe sick is dit?
Ik ben benaderd door de lokale speeltuin, die willen dat ik kom draaien bij hun disco..
Kinderdisco, dat wel, maar wel bij de 13+, dus kan ik top 40 muziek draaien!
En ik krijg er wat leuks voor!
Om te downloaden?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:40 schreef dockx het volgende:
[..]
Plak wel een sticker van ONZ-Radio op mijn kist, zodat de ouders het ook kunnen zien.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Top!!
Normaal zou ik zeggen maak reclame voor ons maar laat maar
Nee, jij hebt net een nieuw huisje!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zou bijna zeggen ik ga wel draaien morgen, maar ik heb het druk, te druk
Je moest eens weten hoe blij ik ben met mn kogelgatquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, jij hebt net een nieuw huisje!
Met schietgat.
Chasing Dreams - Sebastian Cruzquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:45 schreef djkoelkast het volgende:
Rock wtf is dit?
Wat een ENORM Nederlands accent heeft dat mens
Hoezo?quote:
Wanneer mogen we langs komen??quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe blij ik ben met mn kogelgat
Hij bedoelt volgens mij dat ie gaat slapen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo?
Pm koelkast eens, of WH of een andere jock. Ze willen je vast wel helpen!!
Gaat stiekem veel tijd inzitten..quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo?
Pm koelkast eens, of WH of een andere jock. Ze willen je vast wel helpen!!
scheelt dat je er nu achter bentquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:47 schreef Viro het volgende:
Oke zal niet vandaag lukken om uit te kunnen zenden, problemen met firewall en lokale server hier
Zaterdagquote:
Ik las het, en dacht YES! Nu kan ik een superopmerking maken!quote:
Om te downloaden?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:40 schreef dockx het volgende:
[..]
strikte beleid hier op de server, word gebruikt door mij en door mijn taekwondo club. Staat hele administratie en site op. moet ff het een en ander open gooienquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:48 schreef djkoelkast het volgende:
Sinds wanneer geeft een firewall problemen naar BUITEN?
Emmen heeft een ghetto !!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:50 schreef Rockiejj het volgende:
WAT HEB JIJ NU ONDER CTRL V ZITTEN?
Post t nu!
ik begint:
[..]
Om te downloaden?
Youtube to MP3 Converter
Om te draaien?
Virtual DJ 5.
Dan vul ik wel opquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Moeten ik tietenpics gaan uitdelen aan de mensen die de slots opvullen ofzo?
Jij mag ze zaterdag irl bewonderenquote:
Alsof ik met mn F cup nog opvulling nodig hebquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan vul ik wel op
Gebruik je dan opvulling??
Als je me even het adres stuurt, kom ik misschien 's middags even een bakkie doen!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij mag ze zaterdag irl bewonderen
op fok! wel jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof ik met mn F cup nog opvulling nodig heb
Ja, waarheid drijft boven water.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof ik met mn F cup nog opvulling nodig heb
Okequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij mag ze zaterdag irl bewonderen
SPOILER: Wie er uit isOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:53 schreef dockx het volgende:
KUT! IK KEEK!SPOILER: Wie er uit isOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Hou ik je aan!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Als je me even het adres stuurt, kom ik misschien 's middags even een bakkie doen!
HOE BAAS IS DAT DAN!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:57 schreef Rockiejj het volgende:
Maar Huppel serieus..
Begint je straatnaam met FOK! ?
Ik heb nog helemaal geen problemen gehad met butt (win en mac)quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:58 schreef Viro het volgende:
Het ging heel even goed op de teststream totdat butt besloot ermee te kappen
Een AP in je brievenbus?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HOE BAAS IS DAT DAN!!
Kogelgat, straat begint met fok en een AP in je brievenbus
Ik ook niet..quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen problemen gehad met butt (win en mac)
Zo werkt dat niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:58 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Zijn er andere streams? Zoja, laat ff gegegeven weten
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet.
Je kunt mij doorgeven wat je hebt en dan hoor je wel of t goed is,
maar het is niet veranderd sinds ruim een week.
Wat doet Advanced Power in jouw brievenbus?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HOE BAAS IS DAT DAN!!
Kogelgat, straat begint met fok en een AP in je brievenbus
Ja kijk maar Emmen heeft een ghetto !!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Een AP in je brievenbus?
En je buren hebben brand gehad lees ik op google..
Check dat topic danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat doet Advanced Power in jouw brievenbus?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er is niets veranderd, dus je kunt gewoon inloggen. Voor de rest: wiki.
ben er achter wat er mis ging. Lange leven logsquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen problemen gehad met butt (win en mac)
Paul gaat mij adoreren vanwege mn huisje, kogelgat enzquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben ook blij, maar minder blij dat Pault komt
Paul is een topper!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben ook blij, maar minder blij dat Pault komt
Paul zit in de kroeg!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Paul is een topper!
Als hij zin heeft om in te loggen tenminste.
¿quote:
Utrechtenaar hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:07 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Henk is zoeen goede vriend van mij
Babe!!!quote:
Als ik gewoon Hai had gezegd, dan had je ook alles kapot geëjaculeerdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zo dan, alles kapotgeëjaculeerd hier, kon je niet even waarschuwen?
In jouw geval: JA!!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:09 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Als ik gewoon Hai had gezegd, dan had je ook alles kapot geëjaculeerd
Wattes? Ik nie snapquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:09 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb nu dus al tot 2x toe snoepjes ergens bij gekregen. Zijn van die "boiled sweets, handgemaakt en dan in rolletjes gevormd en gesneden.
Maar ik kan die krengen dus gewoon nergens vinden
Paul mag ik iets van U2, Dire Straits of Mark Knopfler aanvragen want ik heb een huisje (incl kogelgat!)quote:
Ik snap niet dat je daar dan durft te wonenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Paul mag ik iets van U2, Dire Straits of Mark Knopfler aanvragen want ik heb een huisje (incl kogelgat!)
Pizzaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:14 schreef Monopoly het volgende:
Ja hallo, voor ik een pizza ga verorberen toch even lekker mee luisteren
STRAKS U2quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Paul mag ik iets van U2, Dire Straits of Mark Knopfler aanvragen want ik heb een huisje (incl kogelgat!)
Ik ken ze niet, maar ze zien er lekker uitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:14 schreef djkoelkast het volgende:
Eindelijk een plaatje gevonden van die snoepjes, al heb je ze in tig smaken/designs, maar dit zijn ze:
[ afbeelding ]
Die worden met de hand gemaakt (daarom ook zo ongelijk). Ze zijn heel hard, bros en debiel lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:14 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik ken ze niet, maar ze zien er lekker uit
swj slaapt tochquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:15 schreef Monopoly het volgende:
Mogen we na 0:00 wel hoi/doei zeggen enzo? Omdat ook nachtbagger ?
IK WIJS ZE AAAAAAAAAAAAAAAAFquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:15 schreef Boterhamzakje het volgende:
Bart de Graaf moest echt niet gaan zingen he
Zal ik je vertellen dat ik voor het eerst in 3 jaar (zo lang woon ik al in Emmen) het gevoel heb dat ik hier wel kan aarden?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:14 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je daar dan durft te wonen
Ik deel zijn achternaamquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:15 schreef Boterhamzakje het volgende:
Bart de Graaf moest echt niet gaan zingen he
In Emmen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik je vertellen dat ik voor het eerst in 3 jaar (zo lang woon ik al in Emmen) het gevoel heb dat ik hier wel kan aarden?
Ja ik vind het heel eng!!quote:
Waar heb je ze dan verstopt?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:17 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Voorbeeld van een ander design.
Dat zal best ja..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik vind het heel eng!!
Ik ben rotterdam enz gewend, dan is emmen rustig hoor, heel rustig
Ze lijken me wel lekkerquote:
vroeger hadden ze daarvan ook lolly'squote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:19 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Hard Boiled Rock Candy
Nu de NL naam nog vinden
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Zei paul iets over mij?![]()
Ik zat op de wchihi
Ik ook, zakken vol.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
door die snoepjes plaatjes heb ik zin in snoepjes...![]()
Gelukkig heb ik nog snoepjes
Sorry is Ez zn schuld!!quote:
Ik heb muizen snoepjes.. met een staartjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ook, zakken vol.
MAAR IK WIL PRECIES DIE!
die van het plaatje en die heb ik niet
[ afbeelding ]
Kerstversie.
Uurtje maar?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een keer een verkeerd snoepje gehad. Ik stond een uur lang met klappende kaken
Pizza Funghi van diequote:
Die heb ik ook. In een verjaardagskaart, nog ingepakt en staat in mn muizenkastquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb muizen snoepjes.. met een staartje
erg lekker.. alleen snel misselijkmakend
Props voor deze chick.quote:
quote:
Nee oudquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:34 schreef Spouwerranger het volgende:
Is dit een van die nieuwe hitsnummers van Prince?
Behoorlijk oud ook welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |