Mijn ervaring met vinger-verbanden is dat het godsonmogelijk is om er een bij jezelf aan te leggen. Hopelijk is Tav er ook goed inquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:53 schreef Sunnythesun het volgende:
was bij EBHO altijd erg goed in verbandjes aanleggen, dus dat gaat wel lukken
Ha! Tav kan dat best als Sun het vertelt. Als ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mijn ervaring met vinger-verbanden is dat het godsonmogelijk is om er een bij jezelf aan te leggen. Hopelijk is Tav er ook goed in
jaa idd!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Huh......zover ik weet niet hoorkon nooit echt hoogte van haar krijgen
Ik zou wel nog een PJparty met FFT & Aure houden (moeten we ook echt eens doen)
Nee inderdaadquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaa idd!alleen Aure is nu niet zo vaak online he..
Rijst had een nogal druk schemaquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oooooh, dan haal ik wat door elkaar.
Dan gingen rijst en FF bij haar eten! Dat was het. Maar toen kwam er net brand/een rondje joggen/een levensreddende operatie tussen.
Ik heb het nummer van Aure, ik kan wel van een van jullie het nummer aan haar doorgeven?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
jaa idd!alleen Aure is nu niet zo vaak online he..
Dat moet sowieso lukken hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niet aan de wijn doordeweeks
Ok! En de beslissing wordt?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:02 schreef Sarabi het volgende:
yayschoonfamilie is ook positief over het huisje
Morgen gaat Ramon en zijn moeder nog even wat dingen berekenenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet laten voorproeven, dat doen wij wel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Spritsen staan in de oven, maar ik denk dat het geen succes gaat worden om die mee te nemen naar de meet. Het is te weinig en er moet morgen wel even worden voorgeproefdHet deeg was iig al errug
![]()
En ik heb vandaag geleerd dat mijn oven niet alleen heteluchtoven kan spelen maar ook normale ovenEn grill en zo
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Morgen gaat Ramon en zijn moeder nog even wat dingen berekenen
En dan hopen dat er niemand ons voor is geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Luister naar je gevoel. Da's het belangrijkst.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Helaas! Ik ga jullie natuurlijk geen inferieure producten voorzetten. Dat doe ik mijn collega's welquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Niet laten voorproeven, dat doen wij wel.
hiiiiii dankjequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:57 schreef krakkemieke het volgende:
En een knuf voor FFT, omdat je het zo goed doet!
Hahaha is dat zo? Soms is verstand ook wel handig om te gebruikenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Luister naar je gevoel. Da's het belangrijkst.
shiiiit wat is haar echte naam ook alweer? mijn god, ik ben het gewoon kwijt!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb het nummer van Aure, ik kan wel van een van jullie het nummer aan haar doorgeven?
Soms jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hahaha is dat zo? Soms is verstand ook wel handig om te gebruiken
Hyves? Facebook?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
shiiiit wat is haar echte naam ook alweer? mijn god, ik ben het gewoon kwijt!
oooh haha sorryquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat moet sowieso lukken hoorik dronk nooit zoveel als nu
Maar ik had het meer over mijn etenspatroon
Gezeur. Als bakkerstelg zijn jouw produkten goed.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helaas! Ik ga jullie natuurlijk geen inferieure producten voorzetten. Dat doe ik mijn collega's wel
ojaaa ik weet het weer!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hyves? Facebook?Begint met een M iig
Zou je wel denken hequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gezeur. Als bakkerstelg zijn jouw produkten goed.
Voor mijn doen welquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oooh haha sorry
laatste tijd ongezond gegeten?
Kloptquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ojaaa ik weet het weer!
maar Hyves kan ik alleen zoeken op naam
oh is dat ongezondquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voor mijn doen welte veel liga zooi enzo
ik wist em weer toen je de M zeiquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KloptDaarom....het begint met een M
Beperkt het misschien een beetje
ja geven snelle energie. maar wel minder vet dan gewone koekjes. weet dat het niet gezond is maar vind het ook niet heel slecht.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
ben heel benieuwd Sarabi of het em gaat worden, je huisie!
ja he, dan kijk je ineens en dan moet je ineens beslissen. dat gaat heel snel!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ook
Maar het gaat allemaal ook wel erg snel hoor
Ik houd niet van zoet, dus ik heb geen mening.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:10 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je de prijs nog omlaag weten te krijgen, Sarabi? En zit je nu aan een cocktail?
Wat denken jullie trouwens: wodka, creme de cassis en peren- of appelsap. Lekker? Als een soort alternatieve cosmo.
Het is iig voldoende alcoholischquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:10 schreef ColdFeet het volgende:
Wat denken jullie trouwens: wodka, creme de cassis en peren- of appelsap. Lekker? Als een soort alternatieve cosmo.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je hem weer
Helaas heb ik geen sap in huisDus ik gooi er nog even een kir tegenaan.
Nou, gaarne! Ik drink sowieso geen cosmo's meer waar Lein en DE bijzijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
Als het maar lekker is
Maar ik ga in april geen cocktails maken hoor. Er staat hier voldoende single malt in de kast
We gaan wel whisky drinken dan, toch?
Nou, dan pak ik m'n rozenkrans er even bijquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:22 schreef krakkemieke het volgende:
Een kir is een soort van religieus. Naja, uitgevonden door een pater ofzo.
*terugdenkt..quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, gaarne! Ik drink sowieso geen cosmo's meer waar Lein en DE bijzijn
Zit je nou te emmeren over mijn zelf-uitgevonden peach cosmo, hmmmquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:25 schreef DarkElf het volgende:
*terugdenkt..
nouhouuuuu volgens mij wel ...
Túúrlijk niet!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zit je nou te emmeren over mijn zelf-uitgevonden peach cosmo, hmmm
Was dat iets met een bh?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, gaarne! Ik drink sowieso geen cosmo's meer waar Lein en DE bijzijn
Geen idee, Pee neemt een pauze en ik heb geen camera.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:33 schreef DarkElf het volgende:
Gaan er wel foto's gemaakt worden die dan desnoods per pm bekeken kunnen worden? ben wel benieuwd
Ik neem de cam wel meequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:33 schreef DarkElf het volgende:
Gaan er wel foto's gemaakt worden die dan desnoods per pm bekeken kunnen worden? ben wel benieuwd
Bien!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik neem de cam wel meeOok voor Golfer
Ik wil wel kiekjes maken hoor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik neem de cam wel meeOok voor Golfer
jawel. helaas was het erg druk en lag werk van gisteren er en heb ik dus alles netjes weggewerkt. dit was eigenlijk het moment om thuis te blijvenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:38 schreef krakkemieke het volgende:
FFT, ging het vandaag op het werk?
Succes morgen met de gesprekken bij de uitzendburo's. Ik zal aan je denken en duimen voor je.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:43 schreef FutureFairytale het volgende:
maar morgen om 10u heb ik eerste afspraak bij uitzendbureau in Amstelveen
(en om 15u in Alphen). daarna naar de studio in Wateringen verder met het produceren van nieuwe single en daarna nog afspreken met een vriend
dus nu tijd om te slapen. slaap lekker lieve allemaal!
* FutureFairytale ligt heel stil en wacht op instopmoment van Krak
Hoorde het al jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:49 schreef golfer het volgende:
En Michel Roux was inderdaad erg leuk.
Over 2 weken begint Masterchef UK weer.
Ik ga maar eens kijken of er al een topic over is an anders open ik hem wel.
haha ja, dan vallen we hier altijd weer ffies binnen hequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:52 schreef ColdFeet het volgende:
Bloes&golfer, film/serie weer afgelopen?
Sorry, fok deed raar,ik kon niet updaten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:43 schreef FutureFairytale het volgende:
maar morgen om 10u heb ik eerste afspraak bij uitzendbureau in Amstelveen
(en om 15u in Alphen). daarna naar de studio in Wateringen verder met het produceren van nieuwe single en daarna nog afspreken met een vriend
dus nu tijd om te slapen. slaap lekker lieve allemaal!
* FutureFairytale ligt heel stil en wacht op instopmoment van Krak
Erg interessant Memoquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
http://www.juridischboek.(...)e_zaken_hans_crombag
vandaag gekocht voor 2.50 bij selexyz sale, echt heel toevallig want dit is oa exact waar het in mn master omgaat
Vooral dat jjullie dan tegelijkertijd binnenvallenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:54 schreef Bluezz het volgende:
haha ja, dan vallen we hier altijd weer ffies binnen he
Nog een klootwijkje terugkijken en dan mot ik weer de bedstee in, m'n liefste
Oh Fijn Memo!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
http://www.juridischboek.(...)e_zaken_hans_crombag
vandaag gekocht voor 2.50 bij selexyz sale, echt heel toevallig want dit is oa exact waar het in mn master omgaat
docu of serie? en welke?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Erg interessant MemoHeb jij die docu/serie over advocaten gezien ?
We are family bijna een siamese tweeling met ons kijkgedrag gewordenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:56 schreef ColdFeet het volgende:
Vooral dat jjullie dan tegelijkertijd binnenvallen
Anyway: is klootwijk op uitzendinggemist te zien?
Wij doen dat ook, alleen valt het minder opquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:57 schreef Bluezz het volgende:
We are family bijna een siamese tweeling met ons kijkgedrag gewordenEn dan even een pc pauze en andere dingetjes. Heerlijk ontspannen avondjes
http://www.keuringsdienst.nl/page/9826quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:56 schreef Memento-Mori het volgende:
docu of serie? en welke?
Ga volgend blok Forensische accountancy doen (hellllp) andere keuzevak heb ik in Utrecht al gedaan
Vast wel. Hoop ik. Want ik slinger nu UG aan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:56 schreef ColdFeet het volgende:
Anyway: is klootwijk op uitzendinggemist te zien?
Ow ja, heerlijk in dat verhaal gezogen wordenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:58 schreef ColdFeet het volgende:
Wij doen dat ook, alleen valt het minder op
Nu bij afl. 14 van The Killing en man oh man, wat wil ik graag weten wie het heeft gedaan! Maar zaterdag op z'n vroegst dus.
Is dat Pluk ze, in Jip en Janneke taal?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
docu of serie? en welke?
Ga volgend blok Forensische accountancy doen (hellllp) andere keuzevak heb ik in Utrecht al gedaan
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://www.keuringsdienst.nl/page/9826
Je nieuwe werkgever, het FIOD is dus al bekend.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:56 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:01 schreef krakkemieke het volgende:
Is dat Pluk ze, in Jip en Janneke taal?
Jij bent ook met Tav getrouwdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:00 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn echtgenoot is wat grieperig en ligt enorm te ronken boven. Ik wacht dus tot ik zo moe ben dat ik direct in slaap val - dan begin ik morgen wel een uurtje later
Stuur haar maar een naar E&Y in Capelle met die nieuwe partner.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:03 schreef borisz het volgende:
Mocht er iets mis zijn in de boekhouding weet ik wie ik er op af kan sturen.
Geen idee. Misschien kan je het aan Borisz vragen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:04 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe vind je een goeie accountant, trouwens? Wij motten er ook een, bel je dan gewoon het eerste beste nummer uit de telefoongids ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |