ik heb Saw 1t.m 5 hier liggen en Hostel. die doen we dus maar niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt meer het verhaal van een film die ik niet zou moeten kijken
Nee schat, doe die idd maar nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb Saw 1t.m 5 hier liggen en Hostel. die doen we dus maar niet?
oe, fout...maar Intwine. lekker nummer!
Hostel 2 vond ik best ziekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb Saw 1t.m 5 hier liggen en Hostel. die doen we dus maar niet?
oe, fout...maar Intwine. lekker nummer!
Er zijn 6 seizoenen tochquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, wordt alleen maar leuker. En dommer![]()
Ik werd al heel erg naar van alleen de verhalen over de Saw-films. Ik begeleid mensen die behoorlijk anders interpreteren en dus ook anders uitleggen. Hele verhalen over wat er gebeurde in die films en hoe hard ze erom moesten lachen met elkaar... Ze willen het nog wel eens proberen op te zetten als ik een slaapdienst heb, de rakkertjesquote:
ik heb wel ziekere films gezien.....quote:
Mattie! je moet aan de slag! anders krijg je geen nachtzoen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:05 schreef CindieY het volgende:
Zucht, wie hangt m'n was even op? Ik heb geen zin
Oeh, geen idee eigenlijk... Ik volg het meestal op CC, al vergeet ik dat de laatste weken te kijkenquote:
Ik ook niet, ik heb alles in de droger gemiktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:05 schreef CindieY het volgende:
Zucht, wie hangt m'n was even op? Ik heb geen zin
Die heb ik dan weer niet, studentendbudget en dito badkamerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb alles in de droger gemikt
En met meerdere mensen een aanschaffen? Op mp zijn die dingen niet zo duur. En heel handigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet, studentendbudget en dito badkamer
Misschien heb ik die al gehad..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb wel ziekere films gezien.....
I spit on your grave (Beide versies) of Martyrs of de meest ranzige: Salò o le 120 giornate di Sodoma
[..]
Mattie! je moet aan de slag! anders krijg je geen nachtzoen!
Dat betekent dat het nergens pastquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
En met meerdere mensen een aanschaffen? Op mp zijn die dingen niet zo duur. En heel handig
En nergens een centrale plek?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:10 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga mijn bed maar eens opzoeken..
kusjes!
welterusten!
van mij niet iig!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Misschien heb ik die al gehad..
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Misschien heb ik die al gehad..
Gelukkig nietquote:
Das balen... Ja en om nou hier helemaal heen te komen met je was...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat betekent dat het nergens pastNiet in de keuken, niet in de badkamer. En andere ruimte is er niet
Ja, ik zal zo maar eens aan de slag. Daarna even snelle douche en dan slapen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Das balen... Ja en om nou hier helemaal heen te komen met je was...
Slapen, goed idee. Heb al 3 rotnachten gehad, wil nu een goede verdikkie!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, ik zal zo maar eens aan de slag. Daarna even snelle douche en dan slapen.
huh? wat? hoezo? mis ik iets?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gelukkig niet
Van Cindy, uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |