abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92299791
Oke, er zit dus een meisje bij mij op school, ik ken haar niet, heb nog nooit tegen haar gesproken.
Het viel me wel op dat ze vaak naar me kijkt, wegkijkt, en dan weer even kijkt.
Ze kijkt ook altijd vrolijk, met een klein lachje.
Ze is opzich wel leuk, maar ik heb geen idee hoe ik dit moet aanpakken.
Heeft iemand tips? Ik denk dat ik niet zomaar op haar afstap en een gesprek begin, daat staat best raar denk ik?

Alvast bedankt!
pi_92299892
Begin eens met 'hoi' zeggen op de gang.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_92299931
Of wat kijk je nou?
  donderdag 3 februari 2011 @ 22:45:57 #4
323560 Microtubuli
transporteert vesikels
pi_92299963
Nee hoor, je hoeft je helemaal niet verplicht te voelen om iemand aan te spreken als ze je aankijken.
Zou me er niets van aantrekken volgende keer.
pi_92300024
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:45 schreef Antaris het volgende:
Of wat kijk je nou?
:')

Nee maar ze is best wel leuk, en als ik ''hoi'' zeg, staat ook zo raar?
pi_92300041
Zeg als het ochtend is goedemiddag, en in de middag goedenavond ofzo.
Een beetje humor kan geen kwaad.
pi_92300215
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:46 schreef TheAbstract1 het volgende:

[..]

:')

Nee maar ze is best wel leuk, en als ik ''hoi'' zeg, staat ook zo raar?
Hoezo staat hoi zeggen raar :?
pi_92300264
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:49 schreef Beach het volgende:

[..]

Hoezo staat hoi zeggen raar :?
Ik ken haar niet, en als ik hoi zeg, wat dan...?
  donderdag 3 februari 2011 @ 22:50:52 #9
322957 wip_kip
The award winning onzin-luller
pi_92300304
Teruglachen en plagerige opmerking zoals Wat kijk je nou of even met je wenkbrauwen werkt ook goed ^O^
  donderdag 3 februari 2011 @ 22:51:19 #10
322957 wip_kip
pi_92300337
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:50 schreef TheAbstract1 het volgende:

[..]

Je kent haar niet? :')

Oei dat verandert de hele zaak

[ Bericht 8% gewijzigd door wip_kip op 03-02-2011 22:51:48 (tikfout :')) ]
pi_92300411
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:50 schreef TheAbstract1 het volgende:

[..]

Dan zegt ze hoi terug, in het ergste geval kijkt ze je aan alsof je stront bent.
Maar wat kan er nou gebeuren? Niks.
pi_92300647
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:52 schreef Beach het volgende:

[..]

Dan zegt ze hoi terug, in het ergste geval kijkt ze je aan alsof je stront bent.
Maar wat kan er nou gebeuren? Niks.
En als ze me niet aankijkt als stront, waarover kan ik nou beginnen met praten als ik haar niet ken. Bij mensen die ik ken praat ik gewoon veel, maar bij mensen die ik niet ken, vooral meisjes, ben ik toch meer verlegen.
pi_92300853
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:55 schreef TheAbstract1 het volgende:

[..]

En als ze me niet aankijkt als stront, waarover kan ik nou beginnen met praten als ik haar niet ken. Bij mensen die ik ken praat ik gewoon veel, maar bij mensen die ik niet ken, vooral meisjes, ben ik toch meer verlegen.
Niks. Na het hoi zeggen en eventueel haar antwoord gewoon weer doorlopen. Volgende keer als je haar weer ziet weer hoi zeggen en vragen hoe het is enz.
pi_92309550
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:59 schreef Beach het volgende:

[..]

Niks. Na het hoi zeggen en eventueel haar antwoord gewoon weer doorlopen. Volgende keer als je haar weer ziet weer hoi zeggen en vragen hoe het is enz.
Hm ik zal wel eens een keer kijken of het lukt.
pi_92310306
Of: 'welke klas zit je eigenlijk' (na 'hoi').
And the druids turn to stone...
pi_92310549
Wat ik altijd doe als ik niet onbedoeld vreemd over wil komen... de opmerking zo veranderen dat het overduidelijk is dat je vreemd over wil komen:

"goedendag mejuffrouw" twee vingertjes tegen je slaap en salueren. Kunnen ze vaak nog waarderen ook. Jij niet bang dat je wellicht vreemd over komt, en zij weet meteen dat je een grapje maakt.
pi_92324438
Ik kom haar trouwens niet heel vaak tegen, en als ik d'r tegenkom is het in de gang als het druk is.
pi_92327438
quote:
"goedendag mejuffrouw" twee vingertjes tegen je slaap en salueren. Kunnen ze vaak nog waarderen ook. Jij niet bang dat je wellicht vreemd over komt, en zij weet meteen dat je een grapje maakt.
:') :')
pi_92342726
Hi,

Blijf gewoon jezelf en als je merkt dat ze inderdaad naar je kijkt, kijk terug en glimlach een keer naar haar en laat het verder gebeuren, als je dingen gaat forceren gaat het juist niet zoals je zou willen
jezelf anders voor doen door grappige opmerkingen enz. zou ik niet doen als je zo niet bent.
En je kan inderdaad toch gewoon hoi tegen haar zeggen als je haar ziet en verder niet of hoe is het?
Je hoeft toch ook niet gelijk een heel boeiend en lang gesprek met haar te hebben, als dat de bedoeling is gebeurd dat vanzelf wel. Ik geloof er in dat als dingen moeten gebeuren gebeuren ze wel. dus kom uit je hoofd, stop met erover na te denken en doe gewoon van je voelt.

groetjes Floorjeno
pi_92355272
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:52 schreef floorjeno het volgende:
Hi,

Blijf gewoon jezelf en als je merkt dat ze inderdaad naar je kijkt, kijk terug en glimlach een keer naar haar en laat het verder gebeuren, als je dingen gaat forceren gaat het juist niet zoals je zou willen
jezelf anders voor doen door grappige opmerkingen enz. zou ik niet doen als je zo niet bent.
En je kan inderdaad toch gewoon hoi tegen haar zeggen als je haar ziet en verder niet of hoe is het?
Je hoeft toch ook niet gelijk een heel boeiend en lang gesprek met haar te hebben, als dat de bedoeling is gebeurd dat vanzelf wel. Ik geloof er in dat als dingen moeten gebeuren gebeuren ze wel. dus kom uit je hoofd, stop met erover na te denken en doe gewoon van je voelt.

groetjes Floorjeno
Bedankt hier heb ik wat aan :)
  zaterdag 5 februari 2011 @ 20:18:32 #21
322957 wip_kip
pi_92382417
TS laat je weten hoe het is gegaan?
pi_92383846
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 20:18 schreef wip_kip het volgende:
TS laat je weten hoe het is gegaan?
Ja als er iets gebeurt zal ik het zeggen :)
pi_92446366
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:39 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

:') :')
tja, lach maar. Maar het is een hele goede manier om op te vallen :). Het je een leuk gesprek voor de volgende keer. Wat maakt het verder ook uit wat een ander over je denkt. Gewoon een beetje lol hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')