Hoezo staat hoi zeggen raarquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:46 schreef TheAbstract1 het volgende:
[..]
Nee maar ze is best wel leuk, en als ik ''hoi'' zeg, staat ook zo raar?
Je kent haar niet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:50 schreef TheAbstract1 het volgende:
[..]
Ik ken haar niet, en als ik hoi zeg, wat dan...?
Dan zegt ze hoi terug, in het ergste geval kijkt ze je aan alsof je stront bent.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:50 schreef TheAbstract1 het volgende:
[..]
Ik ken haar niet, en als ik hoi zeg, wat dan...?
En als ze me niet aankijkt als stront, waarover kan ik nou beginnen met praten als ik haar niet ken. Bij mensen die ik ken praat ik gewoon veel, maar bij mensen die ik niet ken, vooral meisjes, ben ik toch meer verlegen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan zegt ze hoi terug, in het ergste geval kijkt ze je aan alsof je stront bent.
Maar wat kan er nou gebeuren? Niks.
Niks. Na het hoi zeggen en eventueel haar antwoord gewoon weer doorlopen. Volgende keer als je haar weer ziet weer hoi zeggen en vragen hoe het is enz.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:55 schreef TheAbstract1 het volgende:
[..]
En als ze me niet aankijkt als stront, waarover kan ik nou beginnen met praten als ik haar niet ken. Bij mensen die ik ken praat ik gewoon veel, maar bij mensen die ik niet ken, vooral meisjes, ben ik toch meer verlegen.
Hm ik zal wel eens een keer kijken of het lukt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Niks. Na het hoi zeggen en eventueel haar antwoord gewoon weer doorlopen. Volgende keer als je haar weer ziet weer hoi zeggen en vragen hoe het is enz.
quote:"goedendag mejuffrouw" twee vingertjes tegen je slaap en salueren. Kunnen ze vaak nog waarderen ook. Jij niet bang dat je wellicht vreemd over komt, en zij weet meteen dat je een grapje maakt.
Bedankt hier heb ik wat aanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:52 schreef floorjeno het volgende:
Hi,
Blijf gewoon jezelf en als je merkt dat ze inderdaad naar je kijkt, kijk terug en glimlach een keer naar haar en laat het verder gebeuren, als je dingen gaat forceren gaat het juist niet zoals je zou willen
jezelf anders voor doen door grappige opmerkingen enz. zou ik niet doen als je zo niet bent.
En je kan inderdaad toch gewoon hoi tegen haar zeggen als je haar ziet en verder niet of hoe is het?
Je hoeft toch ook niet gelijk een heel boeiend en lang gesprek met haar te hebben, als dat de bedoeling is gebeurd dat vanzelf wel. Ik geloof er in dat als dingen moeten gebeuren gebeuren ze wel. dus kom uit je hoofd, stop met erover na te denken en doe gewoon van je voelt.
groetjes Floorjeno
tja, lach maar. Maar het is een hele goede manier om op te vallenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |