abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92297078
Wat is er nou mis met de trein? Je bent vaak sneller op je bestemming en tevens kun je vaak ff een gezellig gesprek voeren met iemand, vast wat voor je werk doen of ff lekker de krant lezen. Dan rijdt de trein lekker langs al die files waar ze zich alleen maar zitten te ergeren, dan denk ik koop toch gewoon een trein abonnement, misschien kan je baas hem zelfs vergoeden. Ik heb verder niks tegen de auto maar ga dan niet zeuren over die files waar je elke dag instaat. Ik onderschijt me van deze menigte door het gewoon te combineren, als ik ver weg moet zijn pak ik de trein en als de klus dichtbij is en op een goed tijdstipt de auto.
Ne mutlu Türküm diyene
pi_92297156
quote:
trein
quote:
sneller
Sorry zitten we in hetzelfde topic?
pi_92297167
Niks mis met de trein, zolang je de spits maar mijdt.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_92297170
Alsof je elke dag in de file staat als je met de auto rijdt :').
pi_92297199
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:02 schreef amenth het volgende:
Wat is er nou mis met de trein? Je bent vaak sneller op je bestemming en tevens kun je vaak ff een gezellig gesprek voeren met iemand, vast wat voor je werk doen of ff lekker de krant lezen. Dan rijdt de trein lekker langs al die files waar ze zich alleen maar zitten te ergeren, dan denk ik koop toch gewoon een trein abonnement, misschien kan je baas hem zelfs vergoeden. Ik heb verder niks tegen de auto maar ga dan niet zeuren over die files waar je elke dag instaat. Ik onderschijt me van deze menigte door het gewoon te combineren, als ik ver weg moet zijn pak ik de trein en als de klus dichtbij is en op een goed tijdstipt de auto.
schijt jij je maar ff onder jong
pi_92297202
quote:
Wat is er nou mis met de trein?
Niks, behalve alles.
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_92297217
quote:
Omdat NS.
  donderdag 3 februari 2011 @ 22:04:50 #8
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_92297220
Er is niets mis met de trein, maar wel met de uitbater(s) :Y

Oh ja en:
quote:
Ik onderschijt me van deze menigte door het gewoon te combineren
_O-
"Go Ahead, Make My Day !!"
pi_92297222
Onderschijten is nooit fijn! :r
pi_92297344
onderschijten :').
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 3 februari 2011 @ 22:07:07 #11
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_92297352
Hierom:
Trein is duur
Trein gaat niet van deur tot deur
Trein biedt geen privacy
Trein is traag
Trein vertrekt niet wanneer jij wil
Trein opstappen moet op ondergepiste perrons met buitenlanders er op... oh wacht... TS :')
pi_92297913
Aan je post te zien nemen alleen domme mensen de trein.

Het zijn ook altijd de mensen die nooit het OV nemen die zich afvragen waarom anderen nooit het OV pakken :') .
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  donderdag 3 februari 2011 @ 22:17:13 #13
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_92298050
quote:
13s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:07 schreef BasEnAad het volgende:
Trein is duur
Trein biedt geen privacy
Trein is traag
Trein opstappen moet op ondergepiste perrons met buitenlanders er op... oh wacht... TS :')
Tics van je petten.
  donderdag 3 februari 2011 @ 22:17:14 #14
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_92298052
Ik zou het OV zoveel aangenamer vinden dan een auto omdat ik simpelweg niet van rijden houd (tijdverspilling, ik word liever gereden en doe intussen wat anders), maar het OV is totaal niet aantrekkelijk.
Ze willen dat je vaker het OV gebruikt? Maak het dan goedkoper, netter en beter.
This isn't even my final form.
  donderdag 3 februari 2011 @ 22:20:24 #15
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_92298259
Trein is duur, niet van deur tot deur, onbetrouwbaar, rijdt niet wanneer jij wilt.
2000 light years from home
  donderdag 3 februari 2011 @ 22:20:32 #16
328492 Tilboy
Hey! You're an apple!
pi_92298272
quote:
13s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:07 schreef BasEnAad het volgende:
Hierom:
Trein is duur
Trein biedt geen privacy
Trein is traag
Dit legt haarfijn uit waarom de trein kut is.
AFCA CBS
  donderdag 3 februari 2011 @ 22:21:19 #17
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_92298315
Trein is F-ing waardeloos, ik ga nooit meer met de trein.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 3 februari 2011 @ 22:22:26 #18
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_92298386
Voordelen:
Trein via werkgever, vijf minuten lopen van mijn voordeur, vanaf het perron vijf minuten lopen naar kantoor, trein rijdt 130 km/h en arriveert meestal binnen een window van 10 minuten op de plek van bestemming, vertrektijd boeit niet, als ik maar rond 830 op plaats van bestemming ben.

Nadelen: stank van medereizigers, onvoldoende zitplaatsen, aso's die je niet uit laten stappen omdat ze zelf graag in willen stappen (en er dus met een stevige schouder weer uitgeknikkert worden), halve fietsen die voor je voeten rondslingeren, afhankelijk van de beurzen in Utrecht en A´dam diverse bevolkingsgroepen ´die ook eens gezellig een dagje met de trein gaan, bij voorkeur in de spits als het zo lekker rustig is in de trein´.

Dit kun je net zo makkelijk opsommen voor het reizen met de auto, dus ieder transportmiddel heeft zijn voor- en nadelen.
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_92298450
Uit onderzoek is gebleven dat de auto je altijd gemiddeld 2x sneller van a naar b brengt. Daarnaast moet je voor de trein naar een punt waar je niet bent die je brengt naar een punt waar je niet wilt zijn.
Vandaag moest ik naar Utrecht met de trein, dat was meteen ook de laatste keer. De trein zat BOMVOL, veevervoer om je kapot voor te schamen NS. Moest het hele deel staan en zelfs dat ging maar met moeite.
  donderdag 3 februari 2011 @ 22:23:34 #20
136343 BasEnAad
pi_92298466
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:22 schreef eNaSnI het volgende:
Voordelen:
Trein via werkgever, vijf minuten lopen van mijn voordeur, vanaf het perron vijf minuten lopen naar kantoor, trein rijdt 130 km/h en arriveert meestal binnen een window van 10 minuten op de plek van bestemming, vertrektijd boeit niet, als ik maar rond 830 op plaats van bestemming ben.

Nadelen: stank van medereizigers, onvoldoende zitplaatsen, aso's die je niet uit laten stappen omdat ze zelf graag in willen stappen (en er dus met een stevige schouder weer uitgeknikkert worden), halve fietsen die voor je voeten rondslingeren, afhankelijk van de beurzen in Utrecht en A´dam diverse bevolkingsgroepen ´die ook eens gezellig een dagje met de trein gaan, bij voorkeur in de spits als het zo lekker rustig is in de trein´.

Dit kun je net zo makkelijk opsommen voor het reizen met de auto, dus ieder transportmiddel heeft zijn voor- en nadelen.
Jouw voordelen zijn dan wel allemaal subjectief :'(
pi_92298521
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:17 schreef Levolution het volgende:
Ik zou het OV zoveel aangenamer vinden dan een auto omdat ik simpelweg niet van rijden houd (tijdverspilling, ik word liever gereden en doe intussen wat anders), maar het OV is totaal niet aantrekkelijk.
Ze willen dat je vaker het OV gebruikt? Maak het dan goedkoper, netter en beter.
Perfect verwoord! Ik snap de mensen die graag willen rijden dan ook niet. Het is gewoon een ambetante bezigheid die zich niet onder doet dan alle andere dagelijkse rompslomp.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  donderdag 3 februari 2011 @ 22:25:31 #22
136343 BasEnAad
pi_92298606
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:24 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Perfect verwoord! Ik snap de mensen die graag willen rijden dan ook niet. Het is gewoon een ambetante bezigheid die zich niet onder doet dan alle andere dagelijkse rompslomp.
Ik vind het ontspannend.
pi_92298691
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:22 schreef eNaSnI het volgende:
Voordelen:
- Auto: 5 seconden lopen vanaf mijn voordeur waarna ik lekker warm binnen zit naar muziek te luisteren. Beker koffie erbij. Rijdt niet constant 130km/u, maar van A>B is de gemiddelde snelheid hoger dan het OV. Vertrektijd boeit wel, sta liever eerder op en binnen in de auto dan later en dan in die menigte. Uiteraard 8.30 op de bestemming.

- Alle nadelen zijn gegrond. Een auto heeft geen nadeel.

donderdag 3 februari 2011 @ 22:28:24 #24
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_92298816
De autorijders moeten maar blij zijn met al die mensen die per trein reizen, want als zij ook allemaal in een auto op de weg gingen staan waren de file's nog 2x zo lang.
The End Times are wild
pi_92298822
Als je grote afstanden of internationaal gaat reizen. Dan ga je langzaam toch de trein haten.
Eenmaal het gemakzucht van de auto gewend pak je nooit meer de trein.

Trein is vaak duurder (zeker voor korte afstanden).
Trein is vaak te laat.
Trein heeft vaak ervaring.
Trein is vaak druk of bevat irritante kindertjes.
...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')