Geen idee! Als het aan mij ligt dan vliegt ze er volgende week uit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:50 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik vind het dus niet zo geslaagd dat Karin er nog steeds in zit. Wat is dat toch?
WTFquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:20 schreef bierjoost het volgende:
Waarom haten mensen Karin zo? Ik vind haar hilarisch.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:01 schreef gebruikersnaam het volgende:
met deze TT mis ik wel de foto van Anna in haar zwarte jurkje op bed in de slaapkamer met pepijn
Ik snap dat ie met z'n arm voor z'n ogen zit, als je te lang naar Anna in dat jurkje kijkt kan je je onmogelijk beheersen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
dan doe ik het zelf wel
[ afbeelding ]
Goeie genadequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
dan doe ik het zelf wel
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij net is klaargekomen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:20 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik snap dat ie met z'n arm voor z'n ogen zit, als je te lang naar Anna in dat jurkje kijkt kan je je onmogelijk beheersen.
Pepijn zijn manier vanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:20 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik snap dat ie met z'n arm voor z'n ogen zit, als je te lang naar Anna in dat jurkje kijkt kan je je onmogelijk beheersen.
Ik dacht alleen maarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:27 schreef Kidney_bean01 het volgende:
toen ik haar zo lag liggen op dat bed met dat jurkje dacht ik echt: jeezz we zijn hier niet voor een playboy/FHM shoot..
Sterker nog, zelfs bewegende beelden. Kijk maar naar de films Loft en Komt een Vrouw bij de Dokter.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:51 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En er bestaan ook nog stills van haar zónder topje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |