Karin stelde wel voor dat de twee auto's niet meer achter elkaar gingen rijden, maar dat de achterste auto steeds alvast door zou rijden naar het volgende paaltje, waardoor ze enorm veel tijd bespaarden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:34 schreef wolferl het volgende:
mooie aflevering gister, het heeft mij wederom weer op een dwaalspoor gezet.
Waar ik langetijd dacht dat Patrick de mol was, hevel ik nu over naar Karin.
Bij zowat elke opdracht doet ze iets doms, stoms of zo verkeerd, dat het in de soep loopt.
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:41 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Het was zijn eerste 'trouwdag'. Lief!
Waarom ligt Jan er dan uit, die vol op Art zat?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:34 schreef Dos37 het volgende:
Die Ard is de mol, dat is zo ongelofelijk duidelijk ±P
Jij snapt hemquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:34 schreef Dos37 het volgende:
Die Ard is de mol, dat is zo ongelofelijk duidelijk ±P
Ja maar dat kan toch nooit de bedoeling zijn van het spel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:40 schreef n0ir het volgende:
Volgens mij heeft Art hartstikke goed gedaan alsof ie de mol was, waardoor Jan eruit is gevlogen. Die tactiek blijkt dus behoorlijk effectief.
Op zich wel, je kunt alleen maar winnen als je medekandidaten er uit zijn. Maar goed als Art wint heeft hij wel weinig geld in de pot gebracht, dus dan snijdt hij zichzelf in de vingers (of hij vind geld niet zo belangrijk, dat verpest het spel natuurlijk wel)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja maar dat kan toch nooit de bedoeling zijn van het spel.
En als je Anna's naam spiegelt staat er Anna! OMG!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:25 schreef Mishu het volgende:
Met Patrick zijn naam kan je topo maken, in Soundos haar naam komen de letters voor mol voor.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:19 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dus toch iets met het Spaanse woord voor mol, volgens mij topo ofzo.
Het ging om de tweet hint volg het spoor van het woord. Zo gek bedacht is het dus nog niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Met de naam Art kan je Rat maken! En een rat leeft in riolen, een soort tunnels onder de grond!!! NET ALS EEN MOL!!!!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Het kan er bij mij gewoon niet in dat de mollen van twee opeenvolgende jaren zo op elkaar lijken
echt wel! ze hebben beiden krullen, geëpileerde wenkbrauwen, een kut en twee tieten. En beiden zijn ze goed te doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:44 schreef Bellatrix het volgende:
Ze lijken helemaal niet zo veel op elkaar.
Nou, ze lijken meer op elkaar dan een man of een vrouw, dan een blondharige en een bruinharige, dan een kortharige of een langharige.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:44 schreef Bellatrix het volgende:
Ze lijken helemaal niet zo veel op elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |