Iets wat leidt tot jarenlange opsluiting?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:52 schreef Merel het volgende:
Ik word maar niet gegrepen door Haar naam was Sarah, terwijl iedereen er zo lyrisch over is. What's wrong with me?
Ohja, als iemand (...) aanbiedt om nog dingen voor je mee te nemen uit Amerika, wat zouden jullie dan noemen? Ik weet niks! Ik wil geen Uggs. En om nou de opdracht te geven om de Victoria's Secret leeg te kopen... Maar misschien zie ik wel iets geweldigs Amerikaans over het hoofd. Tips?
een kitchenaid!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:52 schreef Merel het volgende:
Ik word maar niet gegrepen door Haar naam was Sarah, terwijl iedereen er zo lyrisch over is. What's wrong with me?
Ohja, als iemand (...) aanbiedt om nog dingen voor je mee te nemen uit Amerika, wat zouden jullie dan noemen? Ik weet niks! Ik wil geen Uggs. En om nou de opdracht te geven om de Victoria's Secret leeg te kopen... Maar misschien zie ik wel iets geweldigs Amerikaans over het hoofd. Tips?
Abercrombie & Fitch!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:52 schreef Merel het volgende:
mint chocolate chipsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
goedkope spijkerbroeken, merkkleding...
Die is in de aanbieding bij de Makro zag ik net toen ik voor een fiets keek, die ze dan weer niet hadden.quote:
Ik vond 'em ook niet geweldig. Maar heb het midden niet helemaal gelezen geloof ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:52 schreef Merel het volgende:
Ik heb bepaalde schoenen op het oog, maar om die nou mee te laten nemen...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:52 schreef Merel het volgende:
Hoiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:53 schreef Ewelina het volgende:
Ik zou gaan voor Victoria's Secret. Of anders iets uit SaksPaar mooie schoenen ofzo. Victoria's Secret heeft overigens niet alleen lingerie, maar ook erg leuke kleding.
Anders vraag je of ie niet naar een outlet kan gaan en daar een geweldig paar designer pumps te kopen.
quote:
Nou die A&F blousjes zitten echt erg sexy. En ik ben ook fan voor hun hoodies om in te sporten en zo. Dus ik zou hem gebruiken als pakezel!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:56 schreef Merel het volgende:
Ik vind het wel schattig hoe beschermend de mannen in het topic hier zijn
Co, de scharrel is er maar een weekend hč. En daar laat ik me niet door weerhouden als ik een mooi koopje op de kop kan tikkenMaar nee, ik vraag wel niks
Ik ook niet echt, wegens omgekeerd dezelfde reden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:04 schreef Ewelina het volgende:
Hmm, blousejes (volgens FF is dit goed) draag ik niet
Een vikjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:04 schreef conleche het volgende:
Oh en het is Foucault met een u. Ik begon al te twijfelen, maar heb het gechecked in mijn kast.En in de Naam van de roos was veel beter te doen en Basic heb ik ook nog gedaan! Dan was je een uur bezig en dan had je het voor elkaar dat er een bliksemschicht over je scherm vloog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |