Hij probeerde het maar het lukte niet denk ik. Die blik vquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:18 schreef TheVulture het volgende:
Nu ben ik het wel een beetje kwijt eigenlijk wie de Mol is... Patrick had hier kunnen mollen maar deed het niet...
Soundos is tot nu toe mijn molquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:18 schreef TheVulture het volgende:
Nu ben ik het wel een beetje kwijt eigenlijk wie de Mol is... Patrick had hier kunnen mollen maar deed het niet...
van hem achteraf en dat verwarring zaaien in de auto, mollenwerk...quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:18 schreef Karstman het volgende:
[..]
Hij probeerde het maar het lukte niet denk ik. Die blik v
Dat sowieso, maar die wil duidelijk winnen en doet daar alles voor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:18 schreef TheVulture het volgende:
Art is een vervelende nepmol denk ik
wiequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
die is best irritant, maar die journaliste was helemaal erg
Mwa of gewoon de mol :/. Met ze kut foto's :/quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:18 schreef TheVulture het volgende:
Art is een vervelende nepmol denk ik
Ze is dom en onhandig maar hoe langer ze blijft hoe meer ze de mol moet zijn.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
ik krijg weer hartaanvallen tijdens de bekendmakingen, heb ik altijd
Ja dat bedacht ik me nu ook... maar ik had ook wel verwacht dat De Mol dan een paaltje zou hebben laten lopen bewust ergens... ook dat is niet gebeurdquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:19 schreef Asskicker14 het volgende:
@TheVulture:
Hij had kunnen mollen, maar hij deed het niet omdat het een te opzichtige mollenstreek was zo voor de camera. Patrick is de mol.
Misschien gokte hij en liet deze moldag voor wat het was.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:18 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:23 schreef Majkool het volgende:
Karin moet optyfen, schijtirritant wijf. Laat haar aub niet de mol zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |