Waterpolo?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
JB, je hebt een top plan.. K ga eens moeilijke capriolen uithalen om me uit te kleden.
mijn ideeën zijn altijd goedquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
JB, je hebt een top plan.. K ga eens moeilijke capriolen uithalen om me uit te kleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
That makes 2 of us.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
uhuh... en nu.............. kapot!heerlijk
![]()
heb een massage nodig
Mijn masseuse woont een paar 100m bij je vandaanquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
uhuh... en nu.............. kapot!heerlijk
![]()
heb een massage nodig
hoe heet is ze en wa kost da?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn masseuse woont een paar 100m bij je vandaan
waar ben jij zo kapot van?!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
That makes 2 of us.
Echt goed van je
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hoe heet is ze en wa kost da?
PMquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waar ben jij zo kapot van?!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hoe heet is ze en wa kost da?
Héle belangrijke vraag!quote:
Dan kom ik je dus niet masserenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, ik wil geen lelijke dikke trol met overal wratten die aan me zit hoor.. ieeek
Ja, wat denk jij danquote:
[oppervlakkig] Awww, hihiquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
naar mijn weten ben jij geen lelijke dikke trol met wratten.. of heb ik wat gemist?
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:15 schreef Kreator het volgende:
Hoi,
De halve lamme gehandicapten-parkeerplaats is verplaatst, omdat ik de 'wijkbeheerder' persoonlijk blijk te kennen en hij wel oren had naar mijn probleem (en de oplossing). Binnen 48 uur ook. Ongekend..
Doei.
Trustequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
Telefoon leeg, laptop bijna leeg, Snuitje leeg.. bedtijd dus!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
Telefoon leeg, laptop bijna leeg, Snuitje leeg.. bedtijd dus!
Je kan toch een poging doenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
ik ga een poging doen t warme water op te maken![]()
ohja, ik heb warm water voorziening via de stadsverwarming, gaat em niet worden dus![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
storm?
ohjah, ik was onderweg naar bed.
jeuktermquote:
Nog nietquote:
dan moet je krabben zeiksnorquote:
Ik nog even niet... over een halfuurtje misschien.quote:
wtf? nog niet als ik er voor betaald zou krijgenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga zo meteen slapen ja! En nee, M-M voor de 10000ste keer je mag niet mee!
Vraag me af wat hij met jou moet, hij vindt kleine jongetjes leuker.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wtf? nog niet als ik er voor betaald zou krijgen
nog meer?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dan moet je krabben zeiksnor
Oj is het weer zover?quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:48 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga slapen na een emotioneel uitputtende dag...
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:48 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga toch maar wel nu slapen na een emotioneel uitputtende dag...
Ik heb mijn portie wel even gehadquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:59 schreef PeuRac het volgende:
heerlijk gedoucht
alleen mistte er iemand om in mn boxer langs te paraderen
dat zeg je nu ja, komt nog welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb mijn portie wel even gehad
quote:
Had ik hetzelfde! In de Actieve Topics stond net geen enkel R&P topic.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:44 schreef Gasol het volgende:
Waarom stond singles zo laag in de R&P lijst?
En waarom gaat mijn wekker al over 7u?
Omdat je niet ervoor kiest om kansloos thuis te zitten de hele dag en dus wil je wat van je leven maken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:44 schreef Gasol het volgende:
Waarom stond singles zo laag in de R&P lijst?
En waarom gaat mijn wekker al over 7u?
Bontkraagje!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Omdat je niet ervoor kiest om kansloos thuis te zitten de hele dag en dus wil je wat van je leven maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |