quote:
You are sooooooooooooooo doomed!quote:
Ik heb daar mijn pa voorquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
You are sooooooooooooooo doomed!
Want weet je hoe handig dat is... Iemand met een aanhanger in je kennissenkring. Die wil elk weekend wel komen helpen om zooi naar de stort te brengen, zooi bij de bouwmarkt te gaan halen, zooi naar een ander te brengen, van FOK! V&A gekochte zooi op te halen, etc.....
niemand had dat nogquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
You are sooooooooooooooo doomed!
Want weet je hoe handig dat is... Iemand met een aanhanger in je kennissenkring. Die wil elk weekend wel komen helpen om zooi naar de stort te brengen, zooi bij de bouwmarkt te gaan halen, zooi naar een ander te brengen, van FOK! V&A gekochte zooi op te halen, etc.....
sorry, ben voorlopig nog even hetro.quote:
Je moet het van de positieve kant bekijken!quote:
nah, zie bovenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je had de mijne wel mogen lenen
Zeker met extra suikerquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet hoe sterk mijn thee is
Hot als in ik weet niet waarom het zo warm isquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
sorry, ben voorlopig nog even hetro.
Slap bakkie, typisch Nederlandsquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet hoe sterk mijn thee is
Het gaat tot 110quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Je moet het van de positieve kant bekijken!
da's verder dan 16
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |