Ja als ik een maak-doosje kan vinden in de winkel is dat best een goed idee eigenlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maken? MAKEN?
Ik kom op bezoek
Ik zie nu pas dat je het tegen mij hadquote:
ja, want ongeduldig, want MAN ze ruiken zooooooo goddelijk lekkerquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja als ik een maak-doosje kan vinden in de winkel is dat best een goed idee eigenlijkEn dan eten als ze nog warm zijn en dan stiekem heus wel je tong branden
![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik mocht helemaal niet zo veel doen(lees: niks)
Graag 2quote:
Is niet ergquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je het tegen mij had![]()
Samen met jou soppen in de badkamer
daarom deed ik was opvouwen netquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Graag 2
[..]
Is niet erg
Hoe dan ook samen huishouden doen
Die onthou ik welquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:13 schreef Trevland het volgende:
Is niet erg
Hoe dan ook samen huishouden doen
Maar nu moeten we niet Marijke vergeten![]()
![]()
EN anders eet Bolle ze opquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, want ongeduldig, want MAN ze ruiken zooooooo goddelijk lekker![]()
![]()
![]()
OMG! Ja. Tsjokolat-tsjip-Bolle kan echt nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:16 schreef Fha het volgende:
[..]
EN anders eet Bolle ze opDus het moet gewoon wel
Hij heeft nog lasagne van gister op zijn neusquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG! Ja. Tsjokolat-tsjip-Bolle kan echt niet
tja, je kan niet alles hebbenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel dus samen met ST![]()
En Marijke niet te vergeten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |