quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:03 schreef MPG het volgende:
[..]
En twee weken als je normale glazen hebt en het extreem glad is op de weg.
gewoon een ander hotel zoekenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar ben ik ook bang voor
Ik heb een accomodatie probleem en dat is best lastig
ah oke, ja dat is knap lastig danquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Niksmaar mijn Henry is er niet en het bed opmaken in mijn eentje lukt dus niet
ja zoquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet GF. Henry ZS. Das haar verloofde!
GF is Henry MS.
Nog niet eens getrouwd en NU al ruziequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:01 schreef Fha het volgende:
Boos
Ik slaap vanavond verdomme wel gewoon met deken en laken apart en dan zoekt henry het maandag maar verder uit. Stomme kut kamer die veel te klein is
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:03 schreef MPG het volgende:
[..]
En twee weken als je normale glazen hebt en het extreem glad is op de weg.
Dat zijn dus van die dingen dat ik echt helemaal kan exploderen hahahaquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ah oke, ja dat is knap lastig dan![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gewoon een ander hotel zoeken
Nee manquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eigenlijk ben jij best wel een lieve gozer
Schat, wij hadden al ruzie voor we überhaupt weer een stel warenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog niet eens getrouwd en NU al ruzie![]()
Kjoedt
ik kan me er iets bij voorstellen..quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat zijn dus van die dingen dat ik echt helemaal kan exploderen hahaha![]()
Dus ik heb net heeeel boos de deken op het bed gegooid met "nou dan toch niet!!" en nu heb ik thee
Moet ook kunnenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Schat, wij hadden al ruzie voor we überhaupt weer een stel waren![]()
Geeft niet hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:05 schreef Symphonic het volgende:
ik kan me er iets bij voorstellen..
Sorry mijn grapje over GF was een beetje flauw eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
IK BEN JE SCHAT NIETquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Schat, wij hadden al ruzie voor we überhaupt weer een stel waren![]()
Moet ik even komen helpen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Niksmaar mijn Henry is er niet en het bed opmaken in mijn eentje lukt dus niet
Ohwja sorry, dat was alleen op msn hehquote:
Samen met jou bed op makenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet ik even komen helpen?
Neem ik meteen de tsjokolat-tsjip-koekies mee
Woaah jaaahquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet ik even komen helpen?
Neem ik meteen de tsjokolat-tsjip-koekies mee
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Geeft niet hoorVinnuk heul nie erg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Lach er maar mee, mijn bril was in december dus mooi wel een week later dan gepland.quote:
Maken? MAKEN?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Woaah jaaah![]()
OehDie ga ik morgen denk ik ook maar even kopen
Of maken
Ik ook en ik kan het wetenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan veel vervelendere dingen bedenken
Maar als nog moet de deken wel in de overtrekquote:
Ja als ik een maak-doosje kan vinden in de winkel is dat best een goed idee eigenlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maken? MAKEN?
Ik kom op bezoek
Ik zie nu pas dat je het tegen mij hadquote:
ja, want ongeduldig, want MAN ze ruiken zooooooo goddelijk lekkerquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja als ik een maak-doosje kan vinden in de winkel is dat best een goed idee eigenlijkEn dan eten als ze nog warm zijn en dan stiekem heus wel je tong branden
![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik mocht helemaal niet zo veel doen(lees: niks)
Graag 2quote:
Is niet ergquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je het tegen mij had![]()
Samen met jou soppen in de badkamer
daarom deed ik was opvouwen netquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Graag 2
[..]
Is niet erg
Hoe dan ook samen huishouden doen
Die onthou ik welquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:13 schreef Trevland het volgende:
Is niet erg
Hoe dan ook samen huishouden doen
Maar nu moeten we niet Marijke vergeten![]()
![]()
EN anders eet Bolle ze opquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, want ongeduldig, want MAN ze ruiken zooooooo goddelijk lekker![]()
![]()
![]()
OMG! Ja. Tsjokolat-tsjip-Bolle kan echt nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:16 schreef Fha het volgende:
[..]
EN anders eet Bolle ze opDus het moet gewoon wel
Hij heeft nog lasagne van gister op zijn neusquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG! Ja. Tsjokolat-tsjip-Bolle kan echt niet
tja, je kan niet alles hebbenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel dus samen met ST![]()
En Marijke niet te vergeten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |